Special 27.~Megdolgozni az egészségért

692 41 2
                                    

"Meg akarom csinálni ezt a videóból." a szőke hajú, zavarban lévő fiú a telefonját tartva sétált a juniorhoz, aki Lays chipset majszolt, miközben valamit játszott a TV-n.

"Milyen videó?" Team megállította a játékot és a másik képernyő felé fordult. A felvételen két fiú szerepelt, az egyikük felüléseket csinált, a másik meg tartotta a lábát. Első ránézésre még normálisnak is tűnt, de egy kis idő múlva a junior szemei kiguvadtak. Mégis miért volt szükséges a két fiúnak csókokat váltani, miközben erősítettek?! "Nem akarom!!" kiáltott fel és visszafordította a figyelmét a játékra morogva, magában pedig szitkokat szórt a seniorra.

"Önző vagy!!!" panaszkodott Win és hanyatt feküdt, majd elkezdett felüléseket csinálni, mint minden nap.

"Mégis ki a fene önző!? Annak ellenére, hogy hülye vagyok, nem fogok még egyszer a csapdádba sétálni." szólt vissza a junior anélkül, hogy az idősebbre nézett volna.

Win csücsörített és folytatta a lomha erősítést. "Be vagy ijedve." nem akarta elszalasztani az esélyét.

Team összeszűkítette a szemeit, még mindig mogorva kifejezéssel az arcán meredt az idősebbre, aki csak nem adta fel. Amikor a másik elért 50-ig a számolásban, felsóhajtott és letette a kontrollert, majd felállt és onnan nézte a seniort.

Win felvonta a szemöldökét és folytatta a felülést, amíg hirtelen fel nem kiáltott, mert a szemtelen junior ráült a hasára. "Hey! Ez fáj!" elkezdett szitkozódni, végül az edzést is feladta.

"Mi a baj? Máris feladod emiatt, kicsit gyenge vagy, nem igaz?" szólt vissza.

"Fogd be, a lábamat kéne inkább fognod, nem pedig a hasamon ülnöd. Mégis hogyan akarjak így felüléseket csinálni?"

"Azt nem mondtad nekem, hogy miben segítsek." kitartóan szólogatott be az idősebbnek.

Win összeráncolta a homlokát és tágra nyíltak a szemei, amikor a junior keze becsúszott a felsője alá és végigsimított a hasán. Megérintette a kockahasát, majd belenyomta a körmeit. "Francba!"

"Még mindig meg akarod csinálni azt a videóból?"

Az úszóklub alelnöke felnevetett, majd a kezeit felcsúsztatta a fiatalabb csípőjén és rászorított. 'Ez a kicseszett junior, igaza van. Miért kellene a videót követni, amikor így csinálva biztosan többet fogunk izzadni?' A gondolatmenet végén lekapcsolta a lámpát.

Until We Meet Again mellékkötet (Fordítás)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora