"Legyél óvatosabb!" az úszóklub elnökének hangos figyelmeztetése megállította Win kezét a mozgásban, ahogyan éppen ruhát váltott, hogy a medencébe menjen. Amikor meglátta barátja összezavarodott arcát, Dean Win mellkasára mutatott a válaszadás helyett... Halvány horzsolások és fognyomok.
"Sajnálom, van egy neveletlen macska." Phawin kinyújtotta a nyelvét, mielőtt becipzározta volna klubfelsőjét a szokottnál magasabbra húzva.
"A macskád az utóbbi időben harapott csak meg?"
"Igen, mostanában mindig megharap"
Különösképpen reggelente...
***
A légkondicionálóból jövő hideg levegő felkeltette a 'hidegérzékeny fiút' a meleg takaró alatt. Team felállt, ásított és nyújtózott egyet. Ma a kollégium körül tervezett futni pár kört, mielőtt az egyetemre menne.
"Uhm." egy puffanás hallatszott. "Franc, olyan nehéz!" egy nehéz kar landolt rajta teljes erőből. A fiú rávicsorított a mellette lévőre, aki még mindig aludt valami furcsa pózban. Team ellökte a nehéz kezet és sietve a fürdőszobába ment megmosni az arcát és a fogait és ruhát cserélni. Amikor visszament, a szoba tulajdonosa még az ágyon feküdt és az egész ágyat elfoglalta.
"Olyan kényelmes." Team leguggolt és az éles vonású arcot nézte, aztán a tekintete lejjebb vándorolt Win izmos testére. Könnyen fel tudott hevülni, ezért nem igazán szeretett pólót viselni, megmutatva ezzel a tetoválásait a szobatársára való tekintet nélkül. Csak rá kell nézni a kockahasára és az izmos mellkasára...
Team megfogta a saját izmát... elég jó, az egyetlen dolog, ami hiányzik...
A fiú, aki a 'látványerőszakkal' támadott mozogni kezdett. A tetovált vonal a teste mozgását követte, ami miatt Team szíve erősen megdobbant. Team leizzadt, felháborodott, frusztrált volt és bosszankodni kezdett.
Az egyetlen dolog, ami hiányzott... a szexiség, ami neki nem volt!
"Ááuuu! Rohadt kis... Team már megint megharaptál! Állj le! Ne karmolj!!!"
***
Amikor a reggelre gondolt, az úszóklub alelnöke magában felnevetett.
"Mi van veled?"
"Ha a macskák megharapnak, az azt jelenti, hogy szeretnek, igaz?"
Dean csak megforgatta a szemét. Sietve kimászott a medencéből hátrahagyva a barátját, aki egy macska szolgája lett. Ahogy meglátta az alattomos juniort, úgy szaladt hozzá megölelni és magához ragadni könyörület nélkül.
"Mit csinálsz Hia?" amikor ki tudott szabadulni, Team gyorsan helyrehozta a haját, ami felpuffadt és szétállt.
"Tudod milyen nap van ma?" kérdezte egy nagy vigyorral az arcán Phawin.
Team összeráncolta a szemöldökét, "Csütörtök. Áuu!" megdörzsölte a homlokát, amit az idősebb megpöckölt.
"Ma van a nemzeti napja a macskaölelésnek."
"Huh?" Team tágra nyitotta a szemeit. Összezavarodottan bámult Winre, aki nevetve elsétált.
És mi a poklot kellene a macskaölelő nappal kezdenie?
Na ki nem tud megülni egy helyben? Eredetileg az első kötetből hoztam volna az új részt, de az még várat magára, helyette egy picivel hosszabb részt hoztam ebből. Nem tudom ki hogyan volt vele, de én nagyon nevettem, amikor Team az ágyban nézte Wint és utána harapni és karmolni kezdte. Remélem tetszett, hibákért elnézést.
YOU ARE READING
Until We Meet Again mellékkötet (Fordítás)
RomanceLazySheep melléktörténete, jobbára rövid sztorik, melynek első részéből az UWMA című sorozat készült. Természetesen nem az én könyvem, én csak magyarra fordítom. A történet párhuzamos szálon fut az első kötettel. Win és Team szemszögéből van.