8.fejezet~Különleges személy

1.5K 82 7
                                    

A sárga színű, natúr ízesítésű chips zacskója kiürült. A szőke hajú, szamuráj frizurás fiú lenyalta az ujjai hegyéről a burgonyaszirmok maradékát, majd a zacskót a közeli szemetesbe dobta.

"Vele is eszel?" fordította el a figyelmét Dean a jegyzetfüzetéről és meglepetten nézett barátjára, ahogyan kidobta az üres zacskót, hiszen a szőke fiú nem igazán rajongott a nassolni valókért. 

"Néha. Ez is nagyon finom." éppen a szaképületükben voltak az első emeleten, összecsoportosultak, hogy elkészítsenek egy nemzetközi pénzügyi jelentést.

"Ai Team függője lettél. Hallottam Pharmot, amikor azt mondta Teamnek, hogy egyen sokat, annak ellenére, hogy leszidták a folyamatos evésért."

Szinte az összes ember a csoportból felé fordult, ahogyan véletlenül kikotyogta a titkát. Dean folytatta a másolást, amíg észre nem vette, hogy szokatlan csend van körülötte. Az édesanyjától örökölt zöldes-szürkés tekintetét barátjára emelte, akinek a szemei felragyogtak, minta talált volna valamit, ami megszünteti az unalmat.

"Közelebb kerültél, huh?"mosolyodott el önelégülten Phawin és a többi baráttal együtt helyeslően bólintott.

"Mihez közelebb?" kérdezte az úszóklub elnöke zavarodottan, hiszen még mindig nem realizálta a helyzetet.

"Természetesen Nong Pharmhoz. Még most is folyamatosan látom a páros képeiteket. Melyik is volt a legkésőbbi, az akvárium, igaz?"

"Buzgómócsingok"

"Uuyyyy" kiáltott fel mindenki az asztalnál egy időben. 

"Kapjátok össze magatokat és gyerünk dolgozni! Ha nem álltok le, ti fogjátok megcsinálni a prezentációt." Dean mérges tekintete ösztönözte a jelenlévőket a gyors témaváltásra. Valójában nem különösebben zavarták a barátai, akik nevettek és boldogan összesutyorogtak.

"Ejj már. Meg tudom ezt csinálni, mint egy bemutató tartalom." az úszóklub alelnöke feltartotta a tollát, mint egy mikrofont, tettetve, hogy nem dolgozik, de senkit sem rázott fel és egyet kellett értenie a témaváltással, amíg...

"Jó, rendben. Jövő héten el kell kezdenünk készülni a nyílt napra. Ezen a szombaton én és Ai Team meg fogjuk venni a felszerelést. Majd elmegyünk a klubba először megcsinálni a hirdetőtáblát. Tudtok egyeztetni az egyetemmel?"

"Oké, én majd előkészítem a helyszín. Hozol majd valamit készletet?"

Phawin elmosolyodott a szája sarkában, "Kézen fogva, miközben megyek enni Nong Pharmmal... ó a francba!"

Ezúttal a toll a barátja kezéből érkezett. Az alelnök megdörzsölte a homlokát gyilkos pillantást vetve a másikra. Hiába nem volt még az elnök a Nong barátja, máris féltékenykedett. Csodálkozott, hogy Nong Pharm isteni ételei még nem nyugtatták le vérmérsékletét.

"Na és, mit hallgatsz?" hajolt barátjához Dean, hogy kihúzza a fülhallgatót. Már egy ideje észrevette, hogy Win bedugta a fülébe a fülest, annak ellenére, hogy nem igazán szeretett zenét hallgatni, "Jelenleg kezdesz zenefüggő is lenni" Dean szemei játékosan csillogtak. Phawin kihúzta barátja kezéből a fülhallgatóját, amiben továbbra is lágyon szólt a zene. Ugyanazt a zenét hallgatta újra és újra, mígnem az egész albumot megvette.

Voltál már valaha kíváncsi, hogy milyen dolgokat szeret a szerelmed?

Akartál már valaha csak azért csinálni valamit, mert a szerelmed is szerette?

A szőke fiú megint megnyomta az ismétlés gombot, hogy újra meghallgassa a dalt, aminek a hangja teljesen beszőtte magát a fülébe.

Akartad már valaha tudni, hogy mit gondol a szerelmed, amikor egy zenét hallgat?

Until We Meet Again mellékkötet (Fordítás)Where stories live. Discover now