Special 11.~Eső 2.

716 51 1
                                    


"Nagyon esik." panaszkodott a magas fiú az iskolai egyenruhájában. Befutott a víz elől a legközelebbi egyetemi épületbe menedék gyanánt, de már átázott. A szőke hajú fiúból így egy ázott golden retriever lett.

"Mostanában minden nap esik." futott utána egy másik fiú, aki megrázta a fejét, a hajáról mindenfelé szétfröcskölt a víz.

"Kicseszett kölyök, lefröcsköltél!" ütötte meg Win a junior fejét, aztán megtörölte az arcát és a szemeit.

"Olyan durva vagy." vakarta meg a fejét Team, aztán kinyitotta a táskáját, hogy megkeressen benne egy kabátot, amit általában az osztályteremben viselt, ha hideg volt, de amikor megtalálta megállt a mozgásban.

Az úszóklub alelnöke elázott, amitől az egyenruhája a testéhez tapadt, még a karján, a mellkasán és a hátán lévő tetoválások is átlátszottak. Az úszóklub tagjai ugyan már megszokták a látványt, de a többi diák egyértelműen nem.

"Oh, P'Winne olyan szexi!"

"A tetoválása nagyon menő!"

"Oh, és azok az izmok!"

"Kyah, fotót! Gyorsan csinálj egy képet!" de a junior gyorsabb volt és letakarta a szexi fiút. Win lehúzta a kabátot és a kezébe fogva zavartan bámult rá.

"Vedd fel" válaszolta Team, miközben azt tettette, hogy a táskájában kutakodik, annak ellenére, hogy semmit sem talált.

"Miért nem hordod te?" kérdezte Win, ahogyan vissza akarta volna adni a tulajdonosának a kabátot, de az elutasította.

"Idegesít, nem szeretek a vizes ruhák fölött viselni valamit."

"Nem fogsz később megfázni?"

"Erősebb vagyok, mint te." továbbra is kereste a semmit. 'A kicseszett Hia túl sokat kérdez!'

Win összeráncolta a homlokát, most már a haja kissé megszáradt; a lányok sikolyai segítettek neki realizálni a helyzetet. "Ohh..." a végén csak beleegyezett, hogy felvegye a kabátot és a nyakáig bezippzározta, miközben mosolyogva figyelte a juniort.

"Mi van Hia?" szólt be a másiknak Team, miközben végre abbahagyta a táskájában való kutakodást és bezárta azt.

Win lejjebb hajolva Team fülébe suttogott kuncogva, "Szóval... féltékeny vagy?"

"Hia!!"


A kis féltékeny :). A maradék két részt holnap és holnapután rakom ki, nem szerettem volna egy nap alatt kirakni a maradék 3 részt.

Until We Meet Again mellékkötet (Fordítás)Where stories live. Discover now