Special 30.~Valaki vigyáz ránk

621 41 9
                                    

Ahogy Pharm étterme bezárt, eljött az idő a tulajdonos számára, hogy találkozzon és együtt egyen az egyetemi barátaival.

"Hey! Itt minden a te kedvenced!" kiáltott fel Team, "Nem szereted őket; grillezett rák, currys marhával?" szedett a mellette ülő tányérjára.

"Tessék, tomyum." Pharm kiszedett egy kis tálba levest a barátai számára, de nem tette le az asztalra azonnal. Team elvett két tálat, az elsőből kikanalazta a gombákat a másodikba, a másodikból pedig a garnélákat az elsőbe.

"P' nem szereti a gombát." magyarázta Team Pharm zavarodott arcát látva, aztán Winnek adta az immáron gomba nélküli levest. Pharm csillogó szemekkel sandított a szerelmére, akinek a szája sarkában megbújt egy mosoly, mintha tudta volna. Team olyan srác volt, aki az egyetemen anno gondját viselte mindenkinek, Pharm és ManNow is rengeteg mindenben kapott segítséget tőle, de nem gondolta volna, hogy...

"Csíp!" sipítozott Win, mert bekapott egy nagy adag csilit.

"Idióta." morgott magában Team, de közben sietve odacsúsztatott a mellette ülőnek egy pohár vizet, majd elvette az idősebb tálját és kiszedte belőle az összes chilit. "Tessék."

"Nong Pharm meg akart mérgezni." mondta könnyes szemekkel Win, amikor a zavart Pharmot nézte.

"Ne zavard a pasimat." mutatott Dean a villájával a barátja felé, mire mindenki felnevetett.

Amíg be nem fejezték a vacsorát, addig Pharm folyamatosan Wint bámulta, aki mindig visszamosolygott rá. "Van valami, amit meg szeretnél kérdezni?"

Pharm jobbra és balra tekintett, és látta, hogy Team kiment a mosdóba.

"P'Win, te vagy a középső gyerek, igaz?" Win bólintott, "P'Dean mesélte, hogy szeretsz vigyázni a testvéreidre."

"Uhm, mert el vannak kényeztetve."

"...akkor miért...?" rápillantott Teamre, aki akkor jött vissza a mosdóból. Tudni akarta, hogy gondoskodnak ennyire egymásól, noha ez nem az idősebb szokása volt.

"Néha... szeretnénk, hogy vigyázzon ránk valaki." Nem kell mindig okosnak lenni, nem szükséges a tökéletesség, vannak gyengeségek is, és jó dolgok is.

...

Az autó elhajtott az étterem elől, egyedül hagyva a tulajdonost és a párját. "P'Win nagyon szereti Teamet, igaz?"

Dean felvonta a szemöldökét, miközben átkarolta a szerelmét, és bementek a házba.

"A velejéig ördögi. Tudja, hogy Team nagyon lágyszívű, és vigyáz másokra, így emiatt úgy viselkedik, mint akiről gondoskodni kell."

...

A széles út közepén az úszóklub volt alelnöke kényelmesen hátradőlt a sofőrülésen, aztán Teamre pillantott és halványan elmosolyodott. Rájött, hogy Team sosem vesztené őt szem elől...


Na ebben a részben fordítás közben annyiszor álltam meg és gondolkodtam el, hogy az mit is akar jelenteni, ugyanis néhány dolognak nem sok értelme volt ebben a szövegkörnyezetben.

Until We Meet Again mellékkötet (Fordítás)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora