2/ ❄️🔥

3.1K 257 284
                                    

YN(bölüm başındaki emojilerle kimin ağzından olduğunu anlarsınız bnc)
.
.
Neden, neden ona öyle bağırmıştım ki sanki?

Şimdi benden kesinlikle nefret edecekti.

Onu çizdiğimi görmemesi korkusuyla aniden bağırmam çok saçmaydı.

Kafamı kendimi cezalandırmak istercesine sıraya sert bir şekilde vurmaya başladım. "Tam... bir... aptalım.." (YN, seni yerim yaa)

Şimdi nasıl açıklayacaktım ki?

Sıradan çantamı alarak çıkışa doğru ilerlemeye başladım. Yürürürken de bir andan düşünüyordum.

'Hey Momo! Sana bağırdım çünkü seni bir sapık gibi izleyerek çizdiğim resmini görmeni istemiyordum'

Ahh kesinlikle harika!

'Momo özür dilerim. Sana bağırdım çünkü resmi görmemen gerekiyordu. Eğer görürsen sena deliler gibi aşık olduğumu anlardın.

Bu daha da harika!

Evet onu seviyorum. Evet ona aşığım. Bunun ne zaman başladı, nasıl bu denli büyüdü hiç bir fikrim bile yok.

Ancak, Momo bana ne zaman gülse sanki etraf aydınlanıyor, gün doğuyormuş gibi hissediyorum.

Flimlerde aşık olan kişi kendi kendine konuşurken sevdiği kişiyi görünce karnında kelebekler uçuştuğunu söyleyince filmi sıkıcı bulup uyuyuyan ben simdi aynı hissi bizzat yaşıyordum.

Ancak ben hiçbir zaman hislerimi yansıtabilen birisi olamadım. Ne zaman benimle konuşmaya çalışsa kısa cevap verip büyüsüne kapılmamaya çalıştım. Şimdi de telaşa kapılıp ona bağırmıştım.

Sesinin titrediğini duyduğumda ise kendimden nefret ettim.

Ne zaman geldiğimi bilmediğim odamın kapısını açarak içeri girdim. (YN sakin olun ışınlanmadı sadece düşünürken fark etmedi)

Saat daha erkendi ancak kendimi çok yorgun hissediyordum. Uyumaya karar verip kafamı yastığa koyduğumda düşündüğüm son şey ise "Ya Momo onu çizdiğimi gördüyse?" oldu.

.
.
.

Yeyyy yeni bölüm ve Shoto'dan itiraflar itiraflar. Umarım okurken eğleniyorsunuzdur. Bu karantina günlerinin sona ermesi dileği ile sağlıcakla kalın.

Vote vermeyi unutmayın!

EHON TodoMomoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin