5/ 🎆

2.5K 178 314
                                    


İlk kez bir derse kafamı veremiyorum. Bu duygu ne ki böyle? Todoroki az önce güldü mü? Bana mı güldü? Yüzümde bir şey mi var ki? Ama öyle gülmedi ki içten bir gülüştü bu ve ben hayatımda daha önce böyle güzel gülen birini görmemiştim.

Ne diyorum ben!?

O senin arkadaşın Momo kendine gel!

Daha da önemlisi sen onun arkadaşısın!

Gerçekten öyle miydim? Todoroki-san için sadece bir arkadaş mıydım? Hafifçe yanıma baktığımda sakince dersi dinliyordu. Yüzünde hala hafif bir gülümseme vardı. Onu böyle saatlerce izleyebilirmişim gibi geldi.

Bekle ne?!

Bakışlarımı tekrar önüme yönlendirdim. Bana ne oluyor böyle, neden Todoroki için birden böyle hissetmeye baş- BEN ONDAN HOŞLANMAYA BAŞLADIM.

Ellerimi yüzüme koyup sakinleşmeye çalıştım. Bu normal miydi. Tamam o çok başarılı, zeki, hoş, ve aşırı yakışıklı bir çocuktu( YN ayrıca çok iyi bir fiziği olduğunu yazmıyorum çünkü Momo bunu ne bilsin?) ama o her zaman böyleydi. Ne değişti ki?

Acaba bana karşı bir şeyler hissedebilecek olması düşüncesi mi? Yani onun bana karşılık vereceğini bilsem daha mı önce fark ederdim... ondan hoşlandığımı.

Ben bunları düşünürken birden zilin çalması yerimden sıçramama neden oldu.

Todoroki yavaşça kalkıp bana yaklaştı. Birden etraf daha mı sıcak olmaya başladı sanki?

"Bankların orada seni bekliyorum" diye fısıldayıp sınıftan çıktı.

Ben kendi içimde daha yeni kabullenmeye başlamışken nasıl onun yüzüne bakacaktım ki?

Derin bir nefes alıp verdim ve söylediği yere doğru ilerlemeye başladım.

.
.
.
Aaaaa Momo artık kendi içinde bir şeyler değiştiğini fark ediyor. Peki size soruyorum Todoroki kulağınıza öyle fısıldasa siz ne yapardınız?

 Peki size soruyorum Todoroki kulağınıza öyle fısıldasa siz ne yapardınız?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

O bank bu bank

EHON TodoMomoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin