(bu bölümü de kendi ağzımdan yazayım jfkdldks)
"Sessiz olsana Kaminari, uyanacaklar şimdi!" Mina'nın söylerine aldırmayan Kaminari kıs kıs gülüp fotoğraf çekmeye devam etti.
Dün geceden sonra Momo ve Shoto yıldızları izleyip sohbet ederlerken uykuya yenik düşmüşlerdi.
İşin ilginç yanı ise dün gece burada uyuyup uymamalarıyla ilgili olan soruya Shoto 'nun sakince verdiği "Hayır." cevabından çok uzun bir süre geçmeden ikisi de uyumuştu.
Momo'nun odasına dönmediğini fark eden kızlar da endişelenip sınıf arkadaşlarına ne olduğunu sormuşlardı. Bu fırsattan istifade eden Kaminari ve Mineta da şu an uyuya kalan ikilinin fotoğraflarını çekmekle meşkuldüler.
"Bu yaptığınızı sınıf başkanı olarak onaylamıyorum. Özel hayata saygılı olmalısınız. Bu yaptığınız Todoroki-kun ve Yaoyorozu-san 'ı utandırabilir." diyerek birden araya giren sınıf başkanları Iida' ya kızgınlıkla dönen Uraraka ve Mina işaret parmaklarını ağızlarının üstüne koyup 'sessiz ol' anlamında onu uyardılar.
Ne var ki ikisi de uyanmıştı artık.
Yeni uyanmanın verdiği etkiyle ne olduğunu anlamayıp etrafına bakınan Shoto, dün akşam yaşananları hatırlayınca içinde bir sıcaklık oluşmuştu.
Bu durum Momo için pek de öyle sayılamazdı. Daha ne olduğunu anlayamadan uyanır uyanmaz arkadaşlarıyla karşılaşması utançtan yerin dibine girmesi için yetmiş de artmıştı.
Genç kız bir an bu anın bir rüya olmasını ve uyandığında yanında sadece sevgilisinin olmasını ve sınıf arkadaşlarına yakalanmamış olmayı diyemişti ama ne var ki şu an sınıfın yarısı onların karşısında duruyordu.
"Evet aşk kuşlarımız da uyandığına göre." diye lafına başlayan Bakugou derin bir nefes alarak devam etti.
"NE SİKİMSONİK BOKLAR DÖNÜYOR LAN BURADA."
"Sadece uyuyakaldık."
"İkiniz, birlikte mi uyuyakaldınız?"
Shoto'nun cevabına anında yanıt veren Mineta hızla Momo'ya dönerek devam etti.
"Beni bırakıp bu Todoroki'ye nasıl bakarsın Yaoyorozu!? Hem ben daha senin-" demesine kalmadan Tsuyu'nun ona vurmasıyla çıkan SLAP sesi etrafı sarmıştı.
"Onu aşağı atabilir miyim?"
Todoroki 'nin Iida' ya sorduğu soruyla herkes ona bakarım ciddi olup olmadığını anlamaya çalışıyordu.
Todoroki ise cidden izin istiyordu. Sınıf başkanı olarak Iida, onu onaylayarsa Mineta'yı çatıdan atacaktı.
Onun ciddi olmadığını düşünen sınıf arkadaşları gülmeye başlamıştı ki Iida Todoroki'nin sorusunu cevapladı.
"Bir kahraman kimseyi incitmemelidir Todoroki-kun. Ne yazık ki buna izin veremem."
~
Sabahın köründe olan olaylardan sonra biraz gülüşüp sohbet eden 1/A sınıfı arkadaşlarının arasındaki ilişkiye saygı göstermiş ve onları utandırmamak adına olayı daha fazla uzatmayıp odalarına veya ortak salona dağılmışlardı.
Hafta sonu olmasının verdiği rahatlıkla, hiç de normal olmayan hayatlarının güzel bir sabahıydı bu.
Todoroki ve Yaoyorozu ise çatıda kalarak etrafı temizlemişlerdi. İkisi de çok mutlu bir şekilde tatlı tatlı sohbet ederken, onlar için hiç iyi olmayacak şeyler için plan kuran birinin varlığından haberleri dahi yoktu.
~
Todoroki ortak salondan odasına doğru yürümeye başladığında hava kararmaya başlamıştı bile.
Bu gün onun için çok güzel bir gün olmuştu.
Arkadaşlarına yaptıkları plan için teşekkür etmiş, Mineta'yı çatıdan atmak için defalarca Iida'dan izin istemiş ama hiç birinde izin alamamıştı ve Momo ile birlikte gelecekte nasıl bir kahraman olmak istedikleriyle ilgili konuşmuşlardı.
Odasına varıp kapıyı kapatmasını ardından çok bir süre geçmemişti ki kapıyı biri tıklattı.
Kim olduğuna bakmak için kapıyı aralayan Shoto kimseyi göremeyince kapıyı kapatıyorum ki yere bırakılmış tepsiyi görünce adeta gözlerinin içi gülmüştü.
Zaru soba...
Onun en sevdiği yemek. Bunu çoğu kişi bilse de kimin yaptığını biliyordu. Soba kasesinin yanında duran tanıdık matruşka ona kimin yaptığını açık bir şekilde söyliyordu zaten.
Tepsiyi içeri alıp kapıyı tekrar kapattı. Yerde duran masasının üstüne tepsiyi bırakarak matruşkayı eline aldı.
Bu Yaoyorozu'nun minik bir kopyası gibi duruyordu. Yavaşça matruşkanın kapağını kaldırıp açınca içinden bir kalp çıkmıştı.
Kalp olan ikinci katmanı da açan Todoroki'nin gördüğü şeye hafifçe gülümsemişti.
Kalbin içinden kendi minik kopyası çıkmıştı.
Bunun içinde işe küçük bir not vardı.
"Seni seviyorum
Ve afiyet olsun"
Notu ve matruşkayı tekrar iç içe koyarak iştahla sobasını yemeye başlayan Shoto, Yaoyorozu 'yu aldatıyormuş gibi hissetmeye başlamıştı.
Aldığı tat o kadar güzeldi ki resmen yediği sobaya aşık olmuştu.
Ama sonra Soba' yı yapanın Yaoyorozu olduğunu düşünerek onun yaptığı sobaya aşık olsa bile onu aldatmayacağını düşünerek keyifle sobasını yemeye devam etti.
.
.
.
.
.En sevdiğiniz yemek ne?
Benim galiba yayla çorbası ve büyük hamur dediğimiz bir yemek. Bilen vardır belki.
Mineta'yı atmak istediğinizi biliyorum. Keşke Iida başkan izin verseydi de atsaydı Shoto. Ölmez merak etmeyin üzüm jojuk o.
Bu arada o matruşka lar çok iyi değil mi? Sıralaması şu şekilden
Yaoyorozu > kalp > Todoroki > not
Not aslında tepside mi olsa diye düşündüm ama böyle de çok hoşuma kaçtı.
Oy vermeyi unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EHON TodoMomo
Fanfiction#1 - todomomo My Hero Academia / Boku No Hero Academia Fanfic olup kişiler hikayeye bağlı kalacaktır. Olaylar ve gidişat hayal ürünüdür. Sadece eğlenmek için yazıyorum. Umarım siz de okurken eğlenirsiniz. Ehon japonca resimli kitap demek. 4. Sezond...