(yazar anlatımı olacak)
Momo sabah gözlerini açtığında karşısında uyuyan bir Shoto görmeyi planlamıyordu. İlk başta rüya gördüğünü düşünmüştü fakat bu tamamen gerçekti. Saate baktığında daha erken olduğunu fark etti.
Momo'nun aklına dün gece uyuyakaldığı gelince utanmadan edemedi. Gözleri tekrar Shoto'yu bulduğunda utancı daha da katlanmıştı.
Kızıl saçları Shoto'nun yüzünü örtüyordu ve onun bu hali Momo'yu büyülenmiş, gözlerini ondan ayırabilmesine olanak vermemişti.
Genç kız bir süre daha sevgilisini izledikten sonra daha önce olduğu gibi tekrar fotoğrafını çekmişti.
'Uyuyan Shoto' albümü oluşturma fikri onu güldürmüştü.
Sessizce kalkıp yatağı toplamış tekrar sevgilisinin yanına oturmuştu Yaoyorozu.
Eli, onun yara izine dokunduğunde ne yaptığının farkında bile değildi. Yavaşça eğilip yara izinin oraya bir öpücük bıraktı. Keşke dedi Yaoyorozu. 'Keşke hep bu anda kalabilsem.' Tekrar geri çekildiğinde Todoroki'nin gözlerini açtığını görmesi kıpkırmızı olmasına yetmişti bile.
"Sanırım bu üçüncü söyleyişim ama günaydın öpücüğü yanaktan olmaz Sevgilim."diyerek gülümsedi Shoto.
İçinden keşke hep bu şekilde uyandırılsam diye geçirmeden edememişti o da.
"Ezberledim artık." diyerek Momo da ona gülümsediğinde Shoto bir elini onun yanağına koyup ona yaklaştı. Yavaş haraketlerle Momo'nun dudaklarına hafif öpücükler bırakmaya başlamıştı.
Momo onun bu hareketine sevgilisin dudakları onun dudaklarındayken gülümsedi. Onun güldüğünü hisseden Shoto da gülümseyerek son öpücüğünü kondurup geri çekilmişti.
(YN, Fark ettim de hep gülüyorlar. Nazar değmez inş.)
Biraz daha sohbet ettikten sonra Momo okula hazırlanmak için kendi odasına gitmişti. Yolda kimseyle karşılaşmadığı için çok memnundu. Kızlara yakalasa yaşayacağı soru bombardımanından kaçabileceği hiç sanmıyordu.
Okul başladığında ilk dersler her zamanki gibi normal halinde gidiyordu. Öğle arası olduğunda kızlar yemekhanede oturup yemek yerken bir yandan sohbet ediyorlardı.
Kaminari'nin Jirou'ya bakışlarını yakalayan Momo dün akşam onunla konuşmayı unutmuştu. Bu akşam kesinlikle sorması gerektiğini aklına not edip tekrar yemeğini yemeye devam etti.
Tekrar sınıfa döneceklerken Momo tuvalete gitmek için kızlardan ayrılmıştı. O tam çıkacakken içeri Yokotawaru girmişti. Pembe gözlerindeki ifadesizlikle Momo'ya alaycı biçimde gülümsedi.
"Geçen seferki yanında arkadaşların olduğu için kazandın. Sonraki karşılaşmamızda seni yerle bir edeceğim."
Momo onun bu dediğini çok anlamsız bulmuştu. "Takım çalışmasısında arkadaşların sana güç verir, bunu biliyorsun değil mi? Yani onları tehlikeye atarak kurtulmak denilen şeyler yoktur." diyerek onun Mina'ya yaptığı şeyi hatırlattı. "Ben kazanacaksam arkadaşlarım ve sevdiklerim için kazanırım. Onlar da aynı şekilde düşünüyor, buna eminim."
Kapıyı açıp çıkmak üzere olan Momo ifadesiz bir şekilde onun gibi bakarak devam etti. "Ayrıca beni yenip yenemeyeceğin konusuna gelirsek, bol şans! İhtiyacın olacak."
Son noktayı koymasına rağmen bu kız onun sinirlerini bozmuştu. Hızla sınıfına doğru ilerlerken birinin ona seslenmesiyle durdu.
Bu genel eğitimden Shinsou'ydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EHON TodoMomo
Fanfiction#1 - todomomo My Hero Academia / Boku No Hero Academia Fanfic olup kişiler hikayeye bağlı kalacaktır. Olaylar ve gidişat hayal ürünüdür. Sadece eğlenmek için yazıyorum. Umarım siz de okurken eğlenirsiniz. Ehon japonca resimli kitap demek. 4. Sezond...