UJS'den dönüşümüzde hemen odama geçmiştim. Manga ciltlerimden birini elime alıp okumaya başladım.
Okurken zaman anlamını yitirmiş olsa gerek ki hava kararmaya başlamıştı. Telefonumu elime alıp bildirimleri kontrol ettiğimde Momo'dan gelen mesajı fark ettim. Yazalı 2-3 dakika olmuştu.
+Ne yapıyorsun?
- Manga okuyordum.
- Sen ne yapıyorsun?Mesajımı aldıktan sonra hemen yazmaya başlamıştı.
+Çocukluk fotoğraflarıma bakıyordum.
Gelen mesajı okuduğumda yüzümde bir tebessüm oluşmuştu. Acaba çocukluğu nasıldı?
Birden gelen görüntülü aramayı kabul ettiğimde şaşkın bir Momo'yla karşılaşmıştım.
"Özür dilerim yanlışlıkla oldu."
"Önemli değil. Her zaman arayabilirsin."
Bana mahcup bir ifadeyle gülümsediğinde ben de ona güldüm.
"Birlikte bakabilir miyiz?"
"Ne?"
"Çocukluk fotoğraflarına. Benimkiler de buradaydı sanırım birlikte bakarız." dediğimde gözleri parlamıştı.
"Hemen geliyorum."
Konuşmayı bitirdiğinde ben de fotoğrafları aramaya başladım. 5 yaşımdan sonrasının fotoğrafları yoktu çünkü fotoğrafları hep annem çekerdi. O gittikten sonra fotoğraflarımızı çekmeyi düşünen de olmamıştı...
Albümü elime aldıktan hemen sonra kapı çalınmıştı.
"Gelebilir miyim?" Ne kadar çabuk!
"Gelebilirsin kapı açık." dediğimde kapıyı açan sevgilimin kucağında kırmızı bir albüm vardı.
İkimiz de yere oturduğumuz kimin albümüyle başlayacağımıza emin olamamıştık.
"Hadi bir oyun oynayalım." dediğinde ne demek istediğini anlamamıştım.
"Nasıl bir şey?"
"Kimin albümünden başlayacağımı seçmek için küçük bir şey sadece. Sadece gözlerini kapat." dediğinde onu dinleyip gözlerimi kapadım.
Sesten anladığım kadarıyla albümlerini yerlerini karıştırıyordu.
"Tamam seç birini."dediğinde sol tarafta kalan albümü elime alıp gözlerimi açtım. Momo'nun albümünden başlıyorduk.
"Niye yaa?" diyerek itiraz etmeye çalıştığında çoktan albümü açmıştım.
"Bu çirkin şey sen misin?" diyerek bir fotoğrafa bir sevgilime baktığımda ikisinin aynı kişi olmadığına neredeyse emindim.
"Shoto o yeni doğmuşken çekilen bir fotoğraf! Buruşuk ve kıpkırmızı olmam normal."
"ve şişman." diyerek ekleme yaptığımda albümü elimden alıp tekrar yere koymuştu.
"Dediğim gibi yeni doğmuşken çekilen bir fotoğraf."
Sayfayı çevirdiğinde bu sefer beşikte uyuyordu. Gerçekten de kırmızılık ve buruşukluk yoktu ama yine de yanakları duruyordu.
Fotoğrafa bakıp gülümsedim. "Şişmanlık devam ediyor."
Hırsla sayfayı tekrar çevirdiğinde banyo yaptırılırken çekilmiş bir fotoğraf vardı.
"Bu geçiyorum." diyip tekrar sayfaları çevirmeye başladığında gerçekten de şişmanlığı kalmamıştı halbuki yanakları şişik hali benim çok hoşuma gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EHON TodoMomo
Fanfiction#1 - todomomo My Hero Academia / Boku No Hero Academia Fanfic olup kişiler hikayeye bağlı kalacaktır. Olaylar ve gidişat hayal ürünüdür. Sadece eğlenmek için yazıyorum. Umarım siz de okurken eğlenirsiniz. Ehon japonca resimli kitap demek. 4. Sezond...