(Sürekli Yao-momo'nun ağzından yazıyorum bu aralar ama sonraki bölüm büyük ihtimalle Shoto'dan olur)
Karaoke gecesinden sonraki gün Uraraka bize Midoriya-san' a açılacağını söylemişti. Bu gün de bu fırsatı oluşturmak için uğraşacaktık. Bizim gözlemlerimize göre Midoriya da Uraraka'ya karşı boş değildi ama Uraraka buna emin olmamakla beraber biraz da çekiniyordu.
"Günaydın."
"Günaydın Yaoyorozu-san"
Sınıfta bir tek Kirishima-san ve ben vardık. Sanırım biraz erken geldim. Aklıma karaoke akşamı geldiğinde sinsice gülümseyip yerime oturdum.
"Bakugou-san'a açılabildin mi?"
Bu dediğimle şaşkınlıkla bana dönen Kirishima'nın yüzü kıpkırmızı olmuştu.
"Na-nasıl-"
"Nasıl mı biliyorum? Belki başkan yardımcısı olarak çok gözlem yapıyorumdur ama sen de çok belli ettin o gün." diyerek gülümsediğimde derin bir iç çekerek konuştu.
"Nasıl açılacağım konusunda en ufak bir fikrim yok. Sahi sen nasıl Todoroki'ye açıldın?"
"Ş-şey aslında ilk hamleyi o yaptı ama kendinden çok emin gibi duruyordu. Sanki her şey o an yapacağı itirafa bağlıymış gibi."aklıma o gün geldiğinde gülümseyerek devam ettim "Onun o halini görüp heyecanlanmamak elde değildi, ben sadece içimden geldiği gibi davrandım."
"Todoroki'de adam gibi adammış. İçimden geldiği gibi davranmak ve kararlılık kesinlikle aklımda bulunacak. Teşekkür ederim."
"Ne demek."
Konuşmamış bittikten hemen sonra diğerleri de gelmiş ve ders başlamıştı.
Defterime not alacağım zaman saçlarımdan bir tutam gözümün önüne geldiğinde kulağımın arkasına sıkıştırdım. Biraz sonrasında önüme düşen kağıt parçasını hiç beklemiyordum.
Shoto'ya baktığımda kağıdı açmamı işaret ederek önüne döndü.
Yazdığına utanmayı sonraya erteleyip hemen yazıp onu sırasına koydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EHON TodoMomo
Fanfiction#1 - todomomo My Hero Academia / Boku No Hero Academia Fanfic olup kişiler hikayeye bağlı kalacaktır. Olaylar ve gidişat hayal ürünüdür. Sadece eğlenmek için yazıyorum. Umarım siz de okurken eğlenirsiniz. Ehon japonca resimli kitap demek. 4. Sezond...