YN, ben şimdi nasıl devam edicem ya?
"Seni seviyorum Momo."
Kalbim son hızla atarken söylediğim şeyin bende oluşturduğu etkinin aynısını onda da olduğunu görmek beni mutlu etmişti. Yanakları kıpkırmızı olmuştu.
"Sen de yanıyorsun." diyerek güldüğümde bir kaç kere kırptığı siyah gözlerini sonuna kadar açtı.
Girdiği transtan çıkmış gibi ayağa kalkarak ellerini dudaklarına götürdü. Sanki az önce yaşananların gerçekliğini sorguluyordu.
"Biz öpüştük."
"Evet." diyerek kafamı aşağı yukarı salladım.
"Biz OKUL BAHÇESİNDE öpüştük!"
"Evet" diye tekrarladım. Kulağa çok güzel geliyordu 'biz öpüştük' cümlesi. Hele ki sevdiğim kızın ağzından çıkınca.
"Tekrar öpüşebilir miyiz?" diye sorunca bena 'ölüme yaklaştın' dercesine baktı. O da istiyordu ama belli etmiyordu bence.
Bir iç çekip "Tamam, tamam ama kimsenin bizi gördüğünü sanmıyorum." deyince etrafımıza bakındık ikimizde. Gerçekten de bahçede hiç kimse yoktu. Neden acab-
"DERS!" diyerek hızlıca aynı anda birbirimize döndük.
Yanımdaki defterimi sıkıca kavrayınca son hızla sınıfa doğru koşmaya başladık.
Bir günde 2.kez derse geç kalışım ama 1.yi 2.ye hayatta değişmem.
Sınıfın önüne varınca ikimiz de durup nefeslendik.
Hemen ardından Momo elini kapının üzerine tıklamak için durdurup bana döndü "Hazır mısın?"
"Hazırım." dememle kapıyı çalıp içeriye girdik.
Sınıf başkan yardımcısı ve 1 numaranın oğlu derse geç kalmıştı.
Hemen özür dileyip yerimize geçtik ama öğlene kadar olan derslere hiç kafamı veremedim.
Ayrıca ona çizdiğim resmi de gösterme fırsatı da bulamamıştım.
Ama onu bütün sabah mutlu gördüm ki ben de çok mutluyum orası ayrı mesele.
Kahramanlık dersleri başlamadan önce soyunma odasına gidip kostümlerimizi giymemiz gerekiyordu.
Dolabımın kapaçığı açmak için anahtarı yerine yerleştirdim.
Arkamdan gelen Mineta'nın sesi ile ona döndüm. "Hey! Todoroki sen ve Yaoyorozu arasında ne var? Benden söylemesi kızların hepsi bana hasta." (YN, Ayn ayn. Kesin öyledir. )
"Biz..." diye cevap vermeye çalışıyordum ki Mineta'nın bu söylediğine Kaminari kahkaha atarak cevap verdi.
"Dostum alınma ama kızların sana hayran olduğunu hiç sanmıyorm."
Mineta hiç bozuntuya vermeden devam etti "Sen öyle san Kaminari."
Onlar böyle atılırken Mineta sorduğu soruyu unutmuştu bile. Ben de ders için hazırlanmaya başladım.
.
.Aynı anda birbirlerine dönüp heyecanla bağırmaları çok güzel canlanıyor gözümde.
Sonraki bölüm kızlar tarafında ne olmuş onu görüncez. Tabiki Mina rahat durmayacak şdşdşs Aizawa Sensei ile olucak dersi de anlatmak istiyorum.
Oy vermeyi unutmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EHON TodoMomo
Fanfiction#1 - todomomo My Hero Academia / Boku No Hero Academia Fanfic olup kişiler hikayeye bağlı kalacaktır. Olaylar ve gidişat hayal ürünüdür. Sadece eğlenmek için yazıyorum. Umarım siz de okurken eğlenirsiniz. Ehon japonca resimli kitap demek. 4. Sezond...