9/ 🎆

1.9K 152 175
                                    

(O sırada kızlar soyunma odası)

Soyunma odasına doğru yürürken Mina Uraraka ve diğer kızların bir şey çevirdiğini fark ettim.

Özellikle Mina bana pis pis sırıtıyordu.

İçeri girdiğimizde kapıyıyı kapatıp kilitlediler. Bu normaldi ama hepsinin içindeki şeytanı çıkarmışcasına gülmesi...( YN animede çizimlerde karakterlerin göz kısmı kara kara oluyor öyle düşünün)

"Kızlar?"

Kikirtileri devam ederken Mina bir elini omzuma atıp konuşmaya başladı.

"Yaoyorozu Momo. Bize bir sevgilin olduğunu ne zaman söylemeyi düşünüyordun?"

"nE!?" Todoroki ile konuştuğumu görmemişlerdir değil mi?

"Hadi ama Yao-momo bizden kaçmaz." Jirou 'nun ardından Uraraka devam etti. "Evet, evet. Todoroki ile aranda bir şey var biliyoruz. Yoksa ikiniz, sevgili misiniz?"

İkimizin sevgili olma düşüncesi ile gülme isteğim oluşmuştu. Düşüncesi bile güzel.

Mina birden "Yakaladım işte. Gülüp kızarıyor."diye bağırdı ve ardından devam etti." Sınıftan çıkmadan önce kulağına fısıldadığında nasıl kıpkırmızı olduğunu gördük ve ayrıca Todoroki gülüyordu. Sınıfa dersin ortasında BİRLİKTE dönmeniz de hayra alamet değil. " diye sıraladı cümlelerini.

Demek ki bahçede konuştuğumuzu görmediler. Sadece konuştuğumuzda kalmadı ama...

" Ben Shoto 'yu seviyorum. "diye pat diye söyledim.

Ama söylememle hepsinin bir ağızdan çığlık atması bir oldu (YN, tsuyu "KERO" ltşd)

"Gerçekten mi? Ne zamandan beri? Nasıl oldu? O seni seviyor mu? Söyledin mi ona? ÇOCUK NE ZAMAN?"(YN Bu MsyFoxy nin iç sesi)

Mina' nın söyledikleriyle hepimiz uzaylı görmüş gibi ona baktık.

"Off tamam bir shipper damarım tuttu ona da izin vermiyorsunuz." deyip dil çıkardı.

Ona gülümseyip "Her şeyi anlatıcam ama şimdi olmaz. Derse geç kalmamalıyız." dedim.

Cidden yoksa bu gidişle derse geç kalacaktık. Neyse ki anlayışla karşıladılar ve hazırlanmaya başladık.

Ders başladığında Aizawa hoca her zamankinden farklı olarak çıkış kapısına gitmemiz gerektiğini söyledi. Bugünün kahramanlık eğitimi 'yaşlılara yardım' olacakmış bu yüzden otobüslerle huzur evlerine gidecektik.

Shoto ile ne zaman göz göze gelsek utanıp başka tarafa dönüyordum. Bu elimde olan bir şey değildi daha saatler önce dudaklarını dudaklarımda hissetmiştim.

Huzur evlerine varınca katlara göre dağılıp çalışacakmışız.

"Grupları liste sırasına göre 4er 4 er yapın. 5 grup, her kata bir grup gidecek."

Aizawa Sensei 'nin konuşması üzerine Midoriya mırıldanmaya başladı. "18 13 8 ve 3 bu grup oluyor. Demek Asui, Kirishima ve Sero ile aynı gruptayım. Yaşlıları güldürsek mi hizmet mi ets-" derken Bakugou' nun onun kafasına vurmasıyla susmak zorunda kaldı.

"Aptal Deku bunda tespit yapacak ne var!? APTAL.

Benim numaram 20 olduğu için 5 10 ve 15 ile aynı gruptaydım. Yani Uraraka, Sato ve...

Shoto.

Aynı gruplardaydık.
.
.
.
.

Bakalım Yaoyorozu şimdi ne yapacak? Mina sen mükemmelsin ya. Yaşlılara yardım bakalım ne olacak. Sato iyiki onların grupta ha.

EHON TodoMomoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin