32/🎆 final

1.1K 82 296
                                    

İyi okumalar dilerim :')

~
~

Odamın kapısını kilitleyip ilerledim, heyecandan kalbim yerinden çıkacak gibi hissediyordum. Kızlarla 3. kattaki Hagakure-san' ın ondasının önünde buluşup ortak salona inecektik. Sanırsam en sona kalan kişi de bendim. Hızla merdiven inip kafamı onlara uzattığımda koridorda bir ıslık sesi yankılandı.

"Tam manken olacakmışsın sen aslında Yao-momo!" dedi Mina-san ve Uraraka'nın kolundan çekiştirmeye başladı.

"Ochako seneye bana hatırlat onu zorla güzellik yarışmasına sokalım." Uraraka-san'ın başı dönmeye başlamıştı ki "Tamam, tamam hatırlatırım."diyerek ona cevap verdi.

"Todoroki dayanamayıp seni öperse hiç şaşırmam." Jirou'nun gülerek söylediği şeyle utancım daha da artmıştı.

"Yapmayın ama hepiniz birbirinizden güzel olmuşsunuz ve eğer yarışmaya biri katılacaksa bu ben olmamalıyım."dediğimde görmesem bile Hagakure-san dahil hepsinin gözlerini devirdiğine emindim.

Gerçek hepsi çok göz alıcı duruyordu. Biz bu şekilde birbirimize iltifat ederken çoktan ortak salona gelmiştik.

" TANRIM BUGÜN HAYATIMIN EN GÜZEL GÜNÜ." biz daha kapıdan girer girmez Mineta-san'ın söylediği şeye pek aldırmamıştık. O her zaman böyleydi.

"Beyler, çok şıksınız." diyen Hagakure'nin iltifatına teşekkür etmişlerdi hep bir ağızdan.

Gerçekten de hepsi çok şık olmuştu ama ben bir kişiye bakamıyordum, "Ya bakıp da gözlerimi ondan alamazsam?" diye.

Korka korka Shoto'ya baktığımda kelimenin tam anlamıyla dibim düşmüştü.

Onun gözleri benim gözlerime kenetlenmiş biçimde bir süre durduk öylece. İkimiz de susuyor ama çok şey anlatıyorduk birbirimize.

İkimiz de aynı anda gözlerimizi kaçırdık. Beni, kendi çizdiği elbise içinde görmek onu afallatmış gibi duruyordu.

Bense onun o bakışları karşısında tekrar ve tekrar eriyordum.

BUGÜN KALPTE GİDEMEZSİN MOMO! O GÜN BUGÜN DEĞİL! KENDİNE GEL!

Jirou-san kolumu dürttüp ona bakmam için seslendi.

"Todoroki tamam da sen de danamayacak gibi duruyorsun Yao-momo." ses tonunun imalı olması beni daha çok utandırmıştı.

Haklı bence de dayanamayıp dudaklarına yapışacağım!

Araçlara binmek için sıraya girdiğimizde beklediğimiz gibi B sınıfı da oradaydı. Kendo-san'a gülümseyip tekrar önüme dönecektim ki Yokotawaru'nun yaydığı endişeyi fark ettim. Her ne kadar yaptıkları affedilecek şeyler olmasa da kötüler birliği onu zorluyordu.

Senseilerin geldiğini gördüğümde gözlerim yerinden çıkacak gibi olmuştu. Bizim sınıfın "OHA!" diye çığlık atmadından durumun ciddiueti belli oluyordu.

AİZAWA. SENSEİ. SMOKİN. GİYMİŞTİ.

Canlı canlı hiç görmediğimiz bu görüntü karşısında şok olurken anında uyarıcı bir bakış yemiştik.

"Sanırım tekrar aptala bağladım bu gördüklerimin başka bir açıklaması olamaz Kirishima."

"Eğer öyle benim gözüme birisi büyü yaptı."

"Biri beni çimdiklesin, bu gördüklerim gerçek olamaz!" Mina'nın bu söylemi üzerine konuşan Kaminari ve Kirishima onu gerçekten çimdiklemişti. Onların bu haline mi gülsem yoksa Sensei'nin smokin giymesine mi şaşırsam karar veremezken Eri'nin elinden tutmuş olan Shinsou-san'ı gördüm. Bu balonun amaçlarından biri de onunla yakınlaşabilmemiz içindi.

EHON TodoMomoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin