(YN medya ❤️ ben)
Katlara dağılmadan önce Aizawa Sensei bizden onları mutlu etmemizi ve ihtiyaçlarını karşılaşmamızı istemişti.
Yaşlılardan bir çift oturmuş birbiriyle didişiyordu, bir teyze örgü örüyordu, bazıları televizyon izliyor bazıları da kenardaki hayvanlarıyla ilgileniyordu.
Bizim geldiğimizi gören teyze örgüsünü bırakıp yanımıza geliyordu ki ona seslenerek yanına gittim.
"Hayır, hayır kalmanıza gerek yok," dizlerinde sorun olabileceğini düşündüğümden böyle demiştim "bir isteğiniz, bir arzunuz var mı?" bu dediğime gülümsedi.
"Ne güzel kızsın sen. İçinin güzelliği dışına vurmuş." dediğinde utanmadan edemedim. "Bir isteğim yok teşekkür ederim." dediğinde televizyon izleyen teyzelerden gözlüklü bir teyzenin "Bakma onun bu dediğine sen. Öğlen yemeğini yemedik daha biz. Açlıktan büzüştüm resmen." demesiyle Uraraka ve Sato birbirine dönüp 'görev anlaşıldı' dercesine kafalarını salladılar.
Shoto yanlarında değildi.
Etrafa bakındığımda hemen kedilerin yanında olduğunu gördüm. Çok sakin ama mutlu görünüyordu.
" Öhöm öhöm, Yao-momo gözlerini ondan alabilirsen gel kafetaryaya gidip diğerleri hepsi almadan önce bir malzemelere bakalım." Uraraka 'nın imalı sesiyle ne kastettiği çok açıktı. 'Akşam bunların hepsini dinlemek istiyoruz' diyordu resmen.
"Tamam hadi aşağıya inelim."diye seslendiğimde Shoto tekrar ayağa kalkıp yanımıza geldi ve aşağıdaki kafeterya mutfağına indik.
Aizawa Sensei kafetarya, lavabolar vb. yerlerini daha önce söylediği için kolayca bulabilmiştik.
İçeriye girdiğimizde Mina, Kaminari, Jirou ve Bakugou çoktan işe koyulmuştu. Bakugou soğanı doğrarken nasıl elini kesmiyor diye düşünmeden edemedim.
"O bir canavar" Sato 'ya sonuna kadar katılıyorum. O bir canavardı.
"Tatlı olarak Mochi yapsak?"
"Şekeri dengeli koymamız gerekiyor. Şeker hastalığı olan olabilir." diyerek Uraraka' yı yanıtladı Sato.
"İçecekleri ve çorbayı ben halledebilirim." diyerek onlara katıldım.
"O zaman ana yemek ve servisi ben yapabilirim." dedi Shoto.
Yanımda olduğunu unutmuştum bu yüzden de birden konuşması yine kalbimin hızlanmasına sebep oldu.
Bana ne oluyor böyle? İkimiz de birbirini seviyoruz. Evet ama sevgili değiliz. Ne kadar tuhaf bir durum. Onun seni sevdiğini bilmene rağmen rahat rahat yaklaşamamak.
Hem ilk adımı zaten o atmıştı. Bu durumda sıra bendeydi.
Kararımı verdim. Bu gece. Ona çıkma teklifi edeceğim.
"Serviste sana yardım edebilirim. Tatlı da bende." dedi Sato
"O zaman siz yemeği yaparken ben de yukarıyla ilgilenebilirim. Sıkılmış olsalar gerek." diyerek yukarı çıktı Uraraka.
Biz de hemen işimizin başına geçtik.
İlk önce çorbayı hazırlamaya karar vererek malzemeleri çıkardım. (YN tarhana çorbası )
"Ana yemek olarak ne yapacaksın?"
Shoto soruma "Soba yapmayı düşünüyordum ama herkese hitap eden bir şey olması için pirinç yapacağım." diyerek cevap verdi.
"Anladım." dedikten sonra bir sessizlik çöktü ve ben de işime devam ettim.
Kafeterya mutfağı daha bir kalabalık olmuştu. Sanki bilerek bütün yaşlıları aç bırakmışlar, sınıfın yarısı mutfakta işini bitirmeye çalışıyordu.
Çorbayı bitirip içecekleri hazırlamaya başladığımda Sato işini bitirip Uraraka 'ya yardıma çıkmıştı.
Birden yanağımda bir baskı hissettiğimde kaskatı kesildim ve içimi yine bir ateş bastı.
"S-shoto ne yapıyorsun, herkesin içinde?
"Merak etme kimse görmemiştir. Herkes işiyle ilgileniyor. " dedi sakince.
Bu... Çocuk... Nasıl... Her... Zaman... Sakin... Olabiliyor...
(YN bu benim iç sesim galiba)Ben de onun yanağına bir öpücük bıraktığımda bu sakinliği kaybolmuştu. Gözlerini biraz daha açarak bana döndüğünde haylazca gülümsedim.
Bu öpücük sanki şey gibi hissettirmişti...
Evlenmişiz de birlikte yemek hazırlıyormuşuz gibi.
Tekrar önüme döndüğümde Mina'nın gülerek bize baktığını gördüm. 'Gördüm sizi' diyen bakışlarına 'herşeyi anlatacağım' bakışları attım.
Bu akşam kesinlikle canıma okuyacaklar!
.
.
.
Bu bölüm sanki diğer bölümlerden daha mı uzun oldu ne? Artık daha uzun bölümler atacağım galiba. Eee yaşlılarla aranız nasıl? Uraraka ve Mina Momo'yu yakaladı. Kaçış yolu yok artık. Ayrıca Momo Shoto 'ya çıkma teklifi etmeye karar verdi. Hi hi hi bakalım neler olacak?Oy vermeyi unutmayın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EHON TodoMomo
Fanfiction#1 - todomomo My Hero Academia / Boku No Hero Academia Fanfic olup kişiler hikayeye bağlı kalacaktır. Olaylar ve gidişat hayal ürünüdür. Sadece eğlenmek için yazıyorum. Umarım siz de okurken eğlenirsiniz. Ehon japonca resimli kitap demek. 4. Sezond...