Derin bir nefes alıp 1/ A yazan kocaman kapıdan içeriye girdim. Henüz gelen pek çok kişi olmamıştı.
Cam kenarındaki yerime doğru ilerlerken, Jirou-san ve Tsuyu-chan'ın sohbet ettiğini gördüm. "Günaydın kızlar." diyerek gülümsedim.
"Günaydın kero"
"Günaydın Yao-momo"
Yerime geçip ders için hazırlık yaparken yanımda oturan oğlana dönüp gülümsedim.
"Günaydın Todoroki-san" dediğimde hafif eğdiği kafasını kaldırarak bana baktı o an bir şeyler çizdiğini gördüm.
"Günaydın Yaoyorozu" diyip önündeki kağıda geri döndü.
Tanrım ne kadar soğuk!
Todoroki ile çok konuşmuyorum. Aslında o genellikle çok konuşmuyordu. Onun hep soğuk birisi olduğunu düşünmüştüm ta ki Aizawa Sensei (hoca) ile olan karşılaşmamızda onu biraz daha tanıma fırsatım olmuştu. Onun dışına yansıttığı gibi soğuk birisi olmadığını fark etmiştim.
O tıpkı gücü gibiydi, yarı soğuk yarı sıcak.
.
.Çıkış zili çaldığında kitaplarımı çantama koymaya başladım ancak biraz dağınık olduklarından sınıfta neredeyse boşalmıştı.
Todoroki ve benim dışında.
Çantamı alıp gitmeye hazırlandığımda onun hala o resmi çizdiğini anladım. Bütün gün boyunca onunla uğraşmıştı ve sanki zilin çaldığını fark etmemiş gibi duruyordu.
"Todoroki-san?"
Ancak beni duymuyordu. Merakımın da verdiği dürtüyle hem resmi görmek için hem de sesimi duyurabilmek için biraz daha yaklaşarak ona seslendim.
"Todoroki, hey!"
Tamam bağırdım.
Birden transtan çıkmış gibi irkilerek kafasını kaldırdı. Kocaman açılmış gözleriyle bana bakarken kesinlikle çok sevimli duruyordu.
"Şey... Zil çaldı. Sanırım fark etmedin ama..."
İşte o an ne çizdiğini gördüm, nutkum tutulmuştu.
Gözlerimin nereye kaydığını fark ettiğinde defterin sert kapağını birden kapadı. Bu haraketine irkilmeden duramadım.
Telaş içinde "Ben fark edemedim. Uyardığın için teşekkürler."dedi
Deftere bir kız çizmişti!
Görmediğimi sanması için devam ettim "Ne çiziyordun?"
Ve o kız bendim!
"HİÇBİR ŞEY! SENİ İLGİLENDİRMEZ!"
Bağırışı zihnimde yankılanarak bana geri döndü. Hiçbir şey. Seni ilgilendirmez. Onun için 'hiçbir şey' miydim?
"Pekala, görüşürüz." diyerek kapıya yöneldim.
Lanet! Sesim titremişti.
Hızlı adımlarla okuldan yanaklarımdan aşağı bir sıcaklık indiğini fark ettim.
Ağlıyordum.
Ama neden?
Cancağızlarım vote vermeyi unutmayın.
Sıradaki bölüm Shoto 'nun ağzından..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EHON TodoMomo
Fiksi Penggemar#1 - todomomo My Hero Academia / Boku No Hero Academia Fanfic olup kişiler hikayeye bağlı kalacaktır. Olaylar ve gidişat hayal ürünüdür. Sadece eğlenmek için yazıyorum. Umarım siz de okurken eğlenirsiniz. Ehon japonca resimli kitap demek. 4. Sezond...