(YN, Besmele çekip okuyun.)
Üstümü değiştirip tekrar ortak salona indiğimde Shoto'yu görmemiştim. Acaba odasında mı diye düşündüm.
"Midoriya-san, Iida-san Shoto yukarı mı çıktı?" televizyon izleyen çocuklara dönerek sorduğum soruya ikisi de şaşırmıştı.
"Todoroki-kun seninle birlikte değil miydi?" diyen Midoriya'ya hayır anlamında kafa salladım.
Nerdesin Shoto?
Camdan bakmaya karar verip cama yöneldiğimde kapı çoktan açılmıştı. Gelenin Shoto olduğunu görüp rahat bir nefes almak üzereyken onun bu hali beni daha çok endişelendirmişti.
Pantolonu tamamen karla kapalıydı, titriyordu ve gözleri kıpkırmızı olmuştu.
Ağlamış olmaz değil mi?
Hızla yanına gidip yüzünü ellerimin arasına aldığımda buz tutmuş gibiydi ve titremesine hissedebiliyorum.
"Shoto, ne oldu sana?"desem de sesim çok cılız çıkmıştı.
Gözlerini benden kaçırıyordu ve kesinlikle ağlamıştı.
Bileklerimden tutup ellerimi yüzünden çektiğinde hala bana bakmıyordu.
Arkasını dönüp gidecekken elinden tekrar tutmamla durup ellerimize baktı. Histerik bir şekilde güldüğünde yüzündeki tek mimiğin bu olması beni daha çok endişelendirmişti.
Elini hızla çektiğinde neler olduğunu anlayamıyordum hala.
"Todoroki, iyi misin?" sınıftakilerin sorusuyla onlara dönüp kafa salladı "İyiyim."
Neden sadece bena cevap vermiyorsun ki?
"Bir şey mi yaptım Shoto? Ne oluyor!?" ani çıkışıma aldırmayarak montunu çıkarıp askıya astı.
"Yapmadın." dediğinde sesinin titremesi gözlerimin dolmasına sebep olmuştu.
Seni ne üzdü?!
"O zaman neyin var? Neden yüzüme bile bakmıyorsun?"
Bu sefer öfkeyle bana döndü. "Yapmadın dedim ya! Hiçbir şey yapmadın sen! Asıl sorun da bu ya zaten."
Dediklerinden tek bir kelime anlamadım ki.
"Ama güzel yaptığın bir şey var. Çok iyi seviyormuş rolü yapıyorsun."
Ne?!
Ben dediklerinin doğruluğunu sorgularken o devam etti.
"Söylesene benimle oynarken, beni aldatırken eğlendim mi bari?"
Son noktayı koyduğunda artık ben de onun gibi titriyordum.
"Ben seninle oynamadım." dediğimde gözlerini kısıp bana baktı.
"Keşke bu dediğine inanabilsem, Yaoyorozu."
Bana aile adımla seslendiğindiğinde gözlerimin kocaman açıldığına emindim.
"BEN SENİNLE OYNAMADIM! SENİ HİÇ ALDATMADIM!" bağırmamla ayağa kalkanlar sakin olmamı söylüyordu ama şu an bu mümkün değildi.
"Neden seni sevmediğimi düşünüyorsun?! Bütün bunlar nerden çıktı!?" dediğimde artık gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı.
Benim ağladığımı gördüğünde bir tereddüt içerisinde olduğunu fark ettim. Gelip gözyaşlarımı silmek istiyorsun değil mi Shoto, ama seni durduran ne?
"Neden böyle düşündüğümü boşver. Sen neden beni seviyormuş gibi yaptın, duygularımla oynadın ve hala karşımda yalandan ağlıyorsun!" sesi artık sakin çıkıyordu ama her bir kelimesi kalbime ok gibi sağlanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EHON TodoMomo
Fanfic#1 - todomomo My Hero Academia / Boku No Hero Academia Fanfic olup kişiler hikayeye bağlı kalacaktır. Olaylar ve gidişat hayal ürünüdür. Sadece eğlenmek için yazıyorum. Umarım siz de okurken eğlenirsiniz. Ehon japonca resimli kitap demek. 4. Sezond...