17/ ❄️🔥

1.5K 105 214
                                    

(medyadaki şarkıyı dinleyebilirsiniz)

Her zamanki gibi bu okul günü de öğleden önceki derslerimiz normal halinde ilerlemiş ve öğleden sonraki derslerimiz için hazırlanmıştık.

Tek fark bu günkü sendece kendi sınıfımızla işleyeceğimiz bir ders değildi.

1/B sınıfı da buradaydı.

Gözlerimle Momo'yu aradığımda dimdik bir şekilde karşısına bakıyordu.

Çok sinirli görünse bile bu hali ayrı bir hoşuma gitmişti.

Nereye baktığını anlamak için karşısına baktığımda 1/B 'den daha önce hiç görmediğim bir kızı bana bakarken yakaladım.

Bakışlarından rahatsız olarak kafamı başka yöne çevirdiğimde bana bakmaya devam ettiğini hissedebiliyordum.

Dersin daha başlamamış ve hocaların gelmemiş olmasının verdiği rahatlıkla sinirli sevgilimin yanına giderek elini tuttum.

Şaşkınca bana döndüğünde ona gülümseyerek "Benim, sakin ol." dediğimde o da elini sıkıca kavrayak bana gülümsedi.

Bu kızın sinirli hali başka, utanmış hali başka, mutlu hali bir başka oluyordu benim gözümde ama hepsinin de bir ortak noktası mevcuttu.

Ben onun her haline aşıktım.

(YN, erkek olsam ne romantik olurmuşum ben. Biliyorum en güzel yerin ortasında araya girerek o romantikliğin içine ettim hfldkdld)

"Niye sinirlendin sen?"

"Önemli bir şey değil." dediğinde kulağına doğru eğilip "Yoksa sen erkek arkadaşını mı kıskandın?"dedim.

Geri çekildiğimde yanakları kızarmıştı

Her zamanki gibi topladığı at kuyruğu saçını hafifçe savurarak utandığını belli etmemek için yüzünü diğer tarafa çevirdi.

"Bu gayet normal bir şey Shoto. Herkes sevdiğini başka insanların bakışlarından kıskanır."

"Hmm. Bu durumda sana sarkıntılık edenleri yakmam serbest mi?

Hızla bana dönerek "Sen kahramanlık öğrencisisin. Kendine gel Todoroki Shoto." dediğinde tepkisine hafifçe gülümseyerek önüme döndüm.

O zaman ben de onları dondururum.

"O kızla ilgili, içimde çok kötü hisler var." dediğinde içten içe ona hak vermiştim.

Bakışları benim de hiç hoşuma gitmemişti.

Hocalar da gelip ders başladığında Momo'nun elini hafifçe okşayıp ellerimizi çözmek zorunda kalmıştım.

(YN, belirtme gereği hissettim, hocaların bir şey diyecek olmalarından dolayı değil de derse olan ciddiyetle yüzünden derste birbirleriyle daha az yakınlar. Burada herkes bütün ciddiyetle kahraman olmak için uğraşıyor unutmayın.)

USJ'ye olan kısa bir yolculuğun ardından 13 her zamanki gibi bizi karşılamıştı.

"A ve B sınıfı olarak karışık iki guruba ayrılacaksınız. Bir kişi fazla olduğundan ve Yokotawaru'nun ilk dersi olduğundan dolayı onu bonus kişi olarak alacağız." diyerek yeni kızı gösterdi. Yeni kız da gülümseyip herkese el salladı. 13 sözünü bitirdiğinde ise Aizawa Sensei devam etti.

"Biliyorsunuz ki büyük terör olaylarında kalabalık gruplar birlikte çalışıyor. Kalabalık olmanızın yanı sıra farklı alanlarda bile birbirinizle iletişim halinde olmalısınız. Kırmızı ve Mavi grup olmak üzere iki grup olacaksınız, başlamadan kimse hangi grupta olduğunu bilmeyecek." beyaz kurdelelerin
olduğu bir kutuyu işaret ederek devam etti.

EHON TodoMomoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin