O da beni seviyordu işte. Benim kalbimin atışlarını hızlandıran çocuğun da kalp atışlarını ben hızlandırıyordum.Ben onu seviyorum. Artık emindim buna. Daha önce kimseyi sevmememe rağmen onu sevdiğime eminim çünkü aptal bir kız olmadığımı biliyorum ve bana böyle hissettiren birisini sevdiğimi biliyorum.
Ben Momo Yaoyorozu. Shoto Todoroki'yi seviyorum.
"Bence ikimizin kalbi de aynı fikirde."
Son dedimle öyle bir güldü ki nefesimin kesilmesine sebep oluyordu. Keşke hep gülse diye düşünmeden edemedim. Yo hayır o gülmüyordu aslında. Kahkaha atıyordu.
Onun gülüşü benimde dudaklarımın yana aşılmasına sebep olurken sadece onu izledim.
"Sen de beni seviyorsun öyle mi? Sen de benim seni sevdiğim gibi seviyorsun."
Beni direkt olarak sevdiğini söyleyince içim daha bir güzel oldu şimdi.
"Evet. Seni seviyorum Shoto" diye gözlerinin içine bakarak söyleyince birden sol tarafı yanmaya başlamıştı. Kıpkırmızı olmuştu.
Ben de onun bu haline gülerken zar zor konuşmaya devam ettim "Aman tanrım... Shoto... Yanıyorsun..."
"Ne!?"
Gücünü kullandığının farkında değildi ama zaten ateşi hemen durmuştu.
Kendine gelince birden ciddileşti ve ellerimi tutuverdi.
"Bana kızmamıştın değil mi?"
Kafamı iki yana sallayıp cevap verdim "Hayır kızmadım." Zaten ona kızabileceğimi de düşünmüyorum. Sadece kırılmıştım o kadar ama onun amacı tamamen farklıydı ve bunu öğrenmek beni rahatlatmıştı. ( YN, ya buna nasıl kızabilirsiniz ki zaten?)
Rahatladığını belli edercesine nefesini verip bana yaklaştı dip dibeydik resmen!
"Biraz sonra yapacağım şey için de kızma olur mu?" diyerek bir elini tekrar yanağıma koydu.
"Ne yapacaksı-"
Lafımı bölen sıcak dudakları olmuştu. Yumuşak haraketlerle dudakları dudaklarımda dolaşıyordu.
BENİ ÖPÜYORDU!
Sonrasında ise ben de gözlerimi kapatıp ona yavaşça karşılık vermeye başladım.
ŞİMDİ DE ÖPÜŞÜYORDUK!
Her saniyesi daha da eriyeceğim hissiyatı veren saniyelerin sonunda yavaşça geri çekildiğinde tekrar gözlerimi açıp ona baktım.
"Seni seviyorum Momo."
Ben bu gün kalpten giderim.
.
.Biliyorum biliyorum berbat bir yazarım. Hayatımda hiç öpüşme sahnesi yazmadım lütfen siz de beni anlayın. Bu çok... Utandırıcı. Bence yani
Bu arada 'tanrı' kelimesini kullanıyorum ama Allah affetsin. Onların dinini bilmiyoruz sonuçta o yüzden böyle.
Ve bölüme gelirsek. Sonunda diyenlerin ve sanki erken mi oldu diyenlerin sesini duyuyorum. Ben amatör bir yazarım.
Oy vermeyi unutmayın. Şimdiden hayırlı ramazanlar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EHON TodoMomo
Fanfiction#1 - todomomo My Hero Academia / Boku No Hero Academia Fanfic olup kişiler hikayeye bağlı kalacaktır. Olaylar ve gidişat hayal ürünüdür. Sadece eğlenmek için yazıyorum. Umarım siz de okurken eğlenirsiniz. Ehon japonca resimli kitap demek. 4. Sezond...