"Here comes a wave
Meant to wash me away
A tide that is taking me under
Swallowing sand
Left with nothing to say
My voice drowned out in the thunderBut I won't cry
And I won't start to crumble
Whenever they try
To shut me or cut me downI won't be silenced
You can't keep me quiet
Won't tremble when you try it
All I know is I won't go speechless'Cause I'll breathe
When they try to suffocate me
Don't you underestimate me
'Cause I know that I won't go speechless"Nyanyian Tia seperti biasa, mengundang rasa kagum dan teruja oleh rakan-rakannya.
"Beb! power dowh suara kau!" puji Hani.
"So, lepas ni... clubbing?" Aina merancang. Cepat-cepat Tia menggeleng.
"Why? we just having fun?" Hani turut menyokong Aina.
"That worst place? no, im not in." bangkang Tia.
"Come on beb... the good looking?" Aina terus memancing.Dia berharap Tia turut menyertai mereka.
"No!" Tia tetap bertegas.
"Maybe ada artis dekat sana..." pancing Aina lagi.
_______________________
"Beb? some alcohol?" Aina menghulurkan gelas berisi arak itu pada Tia.
"No... susu ada tak?" soal Tia.
Kata-kata itu membuatkan sahabat-sahabatnya meletuskan ketawa yang besar.
"Hei! mana ada susu dekat sini. Such a baby lah kau ni!" perli Aina.
"Perlu ke kau minum?" Tia melihat Aina yang sedang menikmati air HARAM itu.
"Come on Tia, we have grown up!" kata Aina sambil membuat tarian 'Mabuk' di hadapan Tia.
"Hye young lady... want this?" seorang lelaki menghulurkan satu pil pada Tia.
"Nak mati ke?" soal Tia keras.
"No, I want you..." baru saja tangan lelaki itu naik, terus di bagi 'Double Slapping' pada wajah tampan itu.
"Aku bukan perempuan murahan macam orang dalam kelab ni. Don't you dare to touch me." Tia beri amaran pada lelaki itu.
"And untuk semua orang dalam kelab ni, aku boleh report korang dekat POLIS kalau korang tak bla dari sekarang!!" jerit Tia.
Suara itu dapat didengar oleh ramai orang. Aina dan Hani cepat-cepat menuju ke arah Tia dalam keadaan terhuyung-hayang.
"Kau dah gila ke beb!" tengking Hani.
"Dahlah! menyesal aku ikut!" Rasa marah menghantui dirinya. Tak sangka pula keadaan akan jadi bertambah buruk.
Tia terus beredar dari kelab itu, apabila keluar sahaja, ada seorang lelaki yang menghalang jalannya.
"Tia?" panggil lelaki itu.
Tia menoleh. Terlihat tengku Zane berada di hadapannya sambil memegang sebuah botol.
"You pun minum arak jugak?" soal Tia.
Terkejut Zane mendengar pertanyaan itu. Arak? orang yang tidak waras jelah sentuh benda tu.
"Ni bukan araklah!" marah Zane.
"Habistu kau buat apa dekat depan kelab ni?" soal Tia lagi.
"Aku? tunggu kawan."
Wow, kau kawan dengan budak club? salute ah bro!
"Mengumpat aku ke?" soal Zane.
"Hah, tak adalah. Tak sangka kan you kawan dengan budak club?" perli Tia.
YOU ARE READING
SUAMI PALING ANNOYING!
Romance"Walaupun telah banyak hati yang I tawan. Tak ada siapa yang mampu tawan hati ini. Hanya I, I saja yang layak menawan hati jejaka-jejaka." Bicara Tia. Bagaikan api yang marak, akhirnya tumpas apabila bertemu dengan 'AIR' "Kau akan jatuh pada aku s...