Tanıtım

33.6K 1K 149
                                    

ERKEK

Aşk (Evlilik Öncesi)

"Bana bak, sen bu sarılmalarını azaltmaya başladın, ne oluyoruz?" dedi genç adam...

"Ya aşkım, hava çok sıcak bunaltmak istemedim seni," dedi genç kız da...

"Ya ben senden bunalır mıyım hiç?"

Meşk (Evlilik Sonrası)

"Ya kızım, Allah aşkına uyurken şöyle sarılmayı bırak artık. Özellikle de hava bu kadar sıcakken ve sen klimayı hasta olacağız diye açtırmıyorken!" dedi adam...

"Aman be! Uyurken sana sarıldığımın farkında bile değilim... Rüyamda eski oyuncak ayıma sarılıyordum, en azından o anlayışlı sıkılma gibi bir söz konusu olmuyor aramızda... Hem sen hastayken ana kuzusu oluyorsun hiç uğraşamam," dedi kadın da...

KADIN

Aşk (Evlilik Öncesi)

"Evlenince tüm yemekleri ben yapacağım sana... Her akşam süper masalar hazırlayacağım ve sende masayı görünce hastası olacaksın. Tabi hem benim hem de yemeklerimin," diye bağırdı kadın...

"Ben zaten hastayım ama sana... Hem ben de yardım ederim sana bebeğim... Kıyamam ki ben sana... O kadarda öküz değilim değil mi? Ayrıca senin elinden zehir olsa yerim aşkım," dedi adam.

"Sen benim her şeyimsin ya!"

Meşk (Evlilik Sonrası)

"Biliyor musun hiçbir evrende iki tabak getirdiği için ölen bir kişiye rastlanmadı. Yani azıcık yardım etsen, hiçbir yerinde eksilme gibi bir durum olmayacaktır! Ayrıca ben de senin gibi çalışıyorum ve yorgun oluyorum!" dedi kadın, elindeki tabakları masaya yerleştirirken.

"Ya gören de ne hazırladığını sanacak. Salata, çorba ve garip bir yemek... Hem ben senin gibi oturduğum yerden "anlıyorum" deyip para kazanmıyorum. Zaten patron manyak gibi, her boka beni alet ediyor!"

Saçmalıkları

"Ya kızım ne aşkı ne meşki? Adam sırf ona sarıldığım için gece yarısı tam bir saat konuştu ve sonra da "uykum kaçtı bari icraat yapalım" dedi!"

"Ya oğlum ne aşkı ne meşki? Kendi evimde sığıntı gibiyim ya, rahatça televizyon bile izleyemiyorum. Maçın açılımı doksan dakika, kadının çene açılımı yüz seksen dakika!"

Aşkla başlayan güzel bir ilişki ve meşk son bulan evlilikleri, saçmalıklarla ortaya çıkan bu hikâye için hazır mısınız?

Evlilik alışkanlıklarla mı yürür yoksa aşkla mı? Ya da bağlılıklarla mı yoksa sevgiyle mi?



Sosyal medya hesaplarım;
Instagram : nurdankeles
Twitter : funnynurdan

AŞK MEŞK VE SAÇMALIKLARI ( #1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin