Uyandığımda okula 1 saat geç kaldığımı fark ettim. Hemen kalkıp formamı giydim. Kesin okula yalnız gitcem. Sonuçta kim beni bekler ki bu saate kadar.
Kahvaltımı ne ara yediğimi bile fark etmedim, hızlı yedim yani. Evden çıkıp karşı dairenin kapısını çaldım. Toprak geç kalırdı bazen belki bugün de geç kalmıştır diye. Kapı açıldı ve bum gitmemiş.
"Yaşasın be geç kalmışsın."dedim
"Buna mi sevindin cidden"
"Neden olmasın yanlız kalmadım işte" "Ayıp ya böyle mi denir, hem ben geç kalmadım sen geç kaldın"
"Burdan öyle görünmüyor"
"Sabah annen seni uyandırmaya çalışmış ama sen öküz gibi uyumuş sun bende seni beklerim yalanıyla evde kaldım." Dedi.
"Ama ben seni çağırmasaydım okula gelmicektin"
"Zaten planım oydu taki sen gelene kadar"
"Hah çok beklersin hadi gidiyoruz" bana bakın ya bide erkeklik taslıyorum.Okula gelmiştik. Azra yanıma geldi ve hasta olup olmadığımı sordu.
"Hayır ya uyuya kalmışım."
"Toprak da seni beklemiş ayy ne romantik"
"Ne romantiği be evde kalmak için demiş."
"Aman be tamam ben gidiyorum"
"Tamam" dedim ve hocayı beklemeye başladım. 2. Dersteydik ve Doğu da dersin ortasında gelmişti.
"Sen de mi geç kaldın?"
"Evet uyuyormuşum annem de uyandırmamış"
"Ben zaten hep geç kalırım" gülüştüğümüz sırada zil çaldı. Kantine inip çikolata aldım. Sınıfa giderken birine çarptım.
"Kızım sen her seferinde karşıma çıkmak zorunda mısın?" Başak'tı.
"Evet ya seninle uğraşmak istiyorum"
"Bak Defne sana bı soru sorucam"
"Ne!?"
"Toprak'ı seviyor musun?"
"Hayır ya ne alaka?"
"O zaman tamam sana bir teklifim var. Sen Toprak tan uzak dur bende senden!"
"Alla alla nasıl olcak o biz komşuyuz yanlız canım"
"Olabilir sadece konuşmanızı istemiyorum"
"O zaman benimde bı teklifim var. Sadece bana değil kimseye bulaşma"
"Tamam. Sende ne çabuk sevmişsin bizim sınıfı"
"Evet görüşmemek üzere" dedim ve sınıfa gittim.Evet şuan sınıfça Başak tan kurtulduk. Tabi ben birde Toprak tan. O kadar kötü değil ama Başak la uğraşmamak için kabul ettim. Toprak tan nasıl uzak durabilirim diye düşündüm. Hayır tabiki Başak tan korkmuyorum, kız gıcık uğraşmaya değmez. Aslında sırf onu sinir etmek için Toprak la uğraşırdım ama neyse.
Ben bunları düşünürken yasaklımla çarpıştım. Evet ne var yasaklım o benim. Konuşmadan gitsem mi? Yoksa, açıklama mı yapsam? Siz ne dersiniz?
Evet artık oylamayla atmıycam bölümleri. Siz ne dersiniz. Aralarını açmak iyimi kötü mu? Yoksa yasak aşk mı? Skksjdjd Defne tabiki Başak tan korkmuyor sadece uğraşmak istemiyor. Sonuçta Toprak la uzak olmak onu üzmez di mi? Yoksa işler değişiyor mu? Neyse beğendiysen iz oylayın ve yorumlarınızı eksik etmeyin. Öpüyorum canlarım uzun yazdım:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Komşusu
Подростковая литератураYeni bir apartmana taşınan Defne İrem komşularına ve mahallesine alışmak ister. Ve alışması kolay olur. Çünkü karşı apartmana eski okuldan en yakın arkadaşı Azra taşınır. İlk başta hiç anlaşamadığı ama sonradan ne olduklarını bile bilmeden birlerin...