İyi okumalar...
Kapalı gözlerimi yavaşça aralarken Toprak'ın tatlış sırıtan yüzüne baktım. Salak çocuk ya. Yüzünün yakınlığını anca fark etmemle kalkmaya çalışmam ama başarısız olmam bir oldu.
Yüzüme yaklaşınca bayılmış gibi kafamı yana yatırdım ve dilimi çıkarttım. O salak da ben akıllıyım sanki. Gülmemek için kendimi zor tutuyordum.
Gülmesini duyduğumda yeni uyanmış sesinden çok etkilenmiştim. O kadar tatlıydı ki, gülümserken hafif dudağımı ısrımıştım ve bu hataydı.
Baş parmağının sıcaklığını hissettiğim an şaşıp kalmıştım. Gözlerimi açmak istiyordum ama bu imkansızdı benim için.
Karnımın kasılması heyecanımı belli ediyordu ve bu çok sinir bozucuydu. Şu an evde kimlerin olduğunun farkındadır umarım diye geçirdim içimden.
Toprak'tan
Şu dudağını ısırması o kadar deli ediyordu ki beni. Her ısırdığı zaman öpesim geliyordu ve kendimi zar zor tutuyordum.Şuan olduğumuz yer o kadar uygunsuz ki. Yanağına ufak bir öpücük bırakıp beline sarıldım ve kendimi yere atarken o da üzerime çıkmıştı.
Gözlerini hızla açıp kaçırdı ve hemen kalktı. Perdeyi kapattıktan sonra yatağını toplamaya başladı.
Oturduğum yerken kalkıp yastığını koyarken sarıldım arkasından. Elini yanağıma koyup öptü.
" Toprak"
" He"
" fırına gitmen lazım?"
" noldu ki"Bana doğru dönerken bu sefer de ellerimi yanaklarına koyup gülümsedim.
" anneme fırında olduğunu söyledim ve evden koşarak ve sessizce çıkman lazım" deyip şirince sırıttı.
Kafamı yukarı kaldırıp derin bir nefes verdikten sonra tekrar şirin suratına döndüm ve yanaklarını sıkıp,
" o iş bende fıstık" deyip hızla odadan çıktım ve evden de sessizce çıkıp fırına doğru hızlı hızlı yürümeye başladım.
Defne'den
Arkasından bakakaldım. Tatlım ya. Tekrar mutfağa indim üzerimi deiştikten sonra.
" kıyafet mi seçemedim"
" hayır ya, odamı toparladım"
" misafirler uyanmış mı"
" kapı kapalıydı, bilmiyorum"
" Toprak da gelmedi daha, sen bi baksan mı"
" gelir şimdi ya, yavaş yavaş geliyordur"Annem kafasını sallayıp tekrar önüne döndüğüne kapı çaldı.
" geldi herhalde, ben bakayım"
Kapıyı açtım ve Toprak'ı içeri aldım. Gülümseyerek göz kırptıktan sonra mutfağa doğru gitti. Elindekileri masaya bırakıp tekrar salona gitti.
Annem herşeyi hazırladığı için babamı uyandırmaya gitmiştim bende. Zaten uyanmış olan babam banyodan çıkıp günaydın dedikten sonra annemin yanına gitti.
Salonun kapısı açıldı ve Toprak'ın annesi ve babasının da uyandığını gördüm. Sonra hep beraber mutfağa gidip kahvaltımızı yaptık.
***
Normalde pikniğe gitmekten vaz geçmişleri. Ama ben en azından kafamız dağılır diye düşünmüştüm ve beni haklı buldular.Piknik sepetlerimizi hazırlayıp annemle beraber arabaya götürdük. Babamda hasırı getirdi ve 2 araba yola çıktık.
Normalde Azra'ları da çağırmıştık ama onların başka bir planı olduğu için gelmediler. Sanırım gene alışverişe gideceklerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Komşusu
Novela JuvenilYeni bir apartmana taşınan Defne İrem komşularına ve mahallesine alışmak ister. Ve alışması kolay olur. Çünkü karşı apartmana eski okuldan en yakın arkadaşı Azra taşınır. İlk başta hiç anlaşamadığı ama sonradan ne olduklarını bile bilmeden birlerin...