"teşekkür ederim"
"Ne? Niye!?"bu neydi şimdi. Ne alaka?
"Oldu, 3 yıldır uğraşıyorum ve sonunda oldu senin sayende"
"Ne oldu ya söylesenize?"çıldıracaktım. Neyse ki Azra konuştu.
"Gel kanki içeriye" içeriye girdik ve anlatmaya başladı.
"Başak sizin evi arıyormuş. Toprak lara yakın olarak buraya geldi. Toprak seni kolundan tutup götürdüğü için sinirliydi. Bağırmaya sizin evi sormaya başladı. Sonra telefonu çaldı. Arayan Toprak tı. Çıkma teklifi etmiş. Başak şaşırdı ama sonra kabul etti. Sana teşekkür etmek istedi. Ondan seni aradım"demek ki Toprak telefondan Başak ı aramış ve çıkma teklifi etmiş. İçimde garip birşeyler vardı. Neydi bu? Olayın şokundan mi?
"Sevgili mi oldunuz?" Neden bilmiyorum ama hayır cevabına ilk defa bu kadar istiyordum. Ama neden?
"Eveeetttt! Senin sayende oldu. Artık kimseye karışmam. İstersen konuşa bilirsin Toprak la. Ben senin kötü olduğunu sanmıştım ama sen bizi sevgili yaptın." Sadece gülümsedim. Ve ilk defa bu kadar iğrenç gülümsedim. Acaba bana kızdığı için mi yoksa Başak in ona gerçekten aşık olduğunu mu anladı?Kafamda bir sürü soru işaretleri. Ayağa kalkıp eve gittim. Soru işaretlerinden kurtulmak için Toprak ların kapısını çaldım. Kapıyı açtı.
" N'oldu"
"Tebrik ederim. Artık 1 elmanın 2 yarısısınız"
"Ne o hoşuna gitmemiş sanırım, sonsuza kadar sap mı olucaktım"
"3 yıldır seni seven birisi var ve sen onunla 4. Senede mi sevgili oluyorsun?"
"Ayrılmalı mıyım yani?"
"Banane canım beni ne ilgilendirir" sırıtık pis.
***
2 saat geçti ve ben olayın şokunu atlatamadım mi? Neden hala içimde garip bir his var.Birisinin arayıp herşey şakaydı demesini istiyorum, ama neden? Telefonum çaldı. Yoksa aradığım cevap bu mu? Hah pek sanmıyorum çünkü Doğu arıyor.
" Alo?"
"Alo Defne duydun mu olayları?"
" Evet ya"
"Ya mi?"
"Pardon kafam karışık da biraz. Sevindim ikisi adına da"
"Emin misin?"
"Evet, zaten benim sayemde olmuş neden sevinmeyeyim"
"Haklısın ben sana bişey soracağım"
"Sor"
"Hazır mısın?"komik mi bu çocuk?
"Hazırım hadi söyle"
Hahahh çok kötüyüm ben ya. Toprak la Başak nasıl bir çift olucak sizce. Kötü mu iyi mi? Kısa mi sürecek yoksa uzun mu?Neyse yeni bölümde görüşürüz kankiler bays🙂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Komşusu
TeenfikceYeni bir apartmana taşınan Defne İrem komşularına ve mahallesine alışmak ister. Ve alışması kolay olur. Çünkü karşı apartmana eski okuldan en yakın arkadaşı Azra taşınır. İlk başta hiç anlaşamadığı ama sonradan ne olduklarını bile bilmeden birlerin...