13.BÖLÜM

1.6K 165 69
                                    

1 hafta sonra

" bu soruyu yapmak ister misin Defne?"
" Yok hocam, başkası yapsın" beden dersinden sonra matematik mi olur ya? Birde haftanın son dersi. Terli terli işlem yapıyoruz.

Yes be! Zil çaldı. Çantamı toplayıp Azra ların sınıfına gittim. 15 tatil için alışveriş yapıcaktık. Çünkü tatilde Bodrum'a gidiyoruuuz. Orada giymek için kıyafet almamız gerekiyor.

"Kızım mor güzel işte"
"Nesi güzel bunun, yaşlı şeyi gibi" bı elbise beğendirme dik Azra ya. Herşey tamam, bı yolda giderken giymek için kıyafet alamadı. Kısa alması lazımmış. Burası soğuk orası sıcak. Yolda giderken donacak. Ama kime anlatıyoruz.

Sonunda herşeyi almış tatlı yiyorduk. Sonuç olarak mini pembe bı elbise aldı. Saat 20.00 e geliyordu ve hava kararmıştı. Otobüse binip evin önünde indik. Azra ya el sallayıp eve girdim. Toprak elinde çöp torbasıyla aşağı iniyordu.
" Hayırdır bu saatte"
" Ne varmış saatte?"
" Ne o sevgilimi yaptın?"
" Yapamam mi?"
" Gizli gizli mi görüşüyorsunuz" dedi gözlerini kısarak.
" Belki de" dedim bende gözlerimi kısarak.

Karne günü

Tabii ki de takdir aldım. Ne sanıyorsunuz? Çok zeki bı insanım ben. Azra endişeli endişeli sınıfa girip yanıma oturdu.
" Kızım ne aldın?"
" Takdir, sen?"
" Öf be teşekkür. Kanka anneme ikimizde teşekkür aldık desek."
" Tamam ama ben kendi anneme doğruyu söylerim."
" Ama senin annen benim anneme söylerse"
" Söylemez kızım neden söylesin"
" Peki madem. Yarın gidiyoruz demi"
" Ay evet kızım ya çok heyecanlı. Hem anneannemi de özlemiştim"

Bodrum'da anneannemin yazlığında kalıcak tık. Annem ve babam hafta sonları gelip gidecekti. Ben kankim yani Azra 2 hafta kalıcak tık.

Odama girip valizimi hazırlamaya başladım.

Yarın giyeceğim kıyafeti de masanın yanına koyup yatağıma yattım.

***
Sabah mutlulukla uyandım. Tatilin ilk günüüüü. Yatağımı düzeltip üzerimi giyindim. Annemler çoktan kalkıp kahvaltıyı hazırlamış, hatta yemeye bile başlamışlar.

Kahvaltımızı güzelce yedikten sonra valizlerimizi almaya gittik. Kapı çaldı. Kim geldi acep. Toprak mi geldi. Muhtemelen o dur. Karşı komşu sonuçta yani. Kapıyı açtım. Azra gelmişti.

" Kanki noldu yüzün düştü beni görünce, başkasını mı bekliyordun?"
" Hayır be kimi beklicem"
" Öyle olsun. Çekilsene geçiyim."

Annemle babam valizleri arabaya koymaya gittiler. Bende bişi unuttum mu diye bakıyorum.

" Kanka hadi bende iniyorum"
" Tamam sen in ben biraz daha bakınayım."
" Tamam ama çabuk ol!"

Odama girdim. Aha Azra telefonunu unutmuş. Ne ara odama girip de telefonunu unuttu acaba. En azından yarım saattir boşuna gezmiyor muşum.

Napiyim yani bişey unutursam içime oturur. Ayakkabılarımı giyip aşağıya doğru gidiyordum ki Toprak çıktı.

" Nereye?"
" Sanane!"
" Sanane diye biryer yok! Nereye?"
" Seni ilgilendirmez!"cıklayıp devam etti.
" Öyle bi yer de yo-"
" Sen niye benle konuşuyon ki senin sevgilin yok mu"
" Sende ne büyüttün, sevgilin, sevgilin, sevgilin. Ne büyük başarı de mi?"
" Ben mi büyü-"
" Defne hadi gelmiyormusun"
" Geliyorum" diyip Azra nin arkasından ilerledim.

Ben mi büyütüyorum ya. Pis gıcık. Anneannemlere varmıştık. Hemen koşarak ona sarıldım. Çok özlemiştim. Tatilimin burada geçeceği için çoook memnundum.

Arkadaşlar üzgünüm sadece bu kadar uaztabiliyorum. İlham gelmiyo skskks.

İyi okumalar

Hayırlı Ramazan lar

Kalbimin KomşusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin