1.fejezet

74 4 3
                                    

Egy sötét szobában volt,és nem látott semmit, csak 2 pár vérvörös szempárt.Egy ideig csak nézték egymást,majd az árny egy váratlan pillanatban lecsapott.Flareon ziháltan ébredt fel.Azt se tudta,hogy ébren van-e vagy sem.Ránézett a trainerére,Tracyre aki még aludt,de hosszú lila haja lelógott az ágyról,miközben forgolódott.Flareon(akit amúgy Flamy-nek hívnak)odasétált hozzá, és elkezdte böködni az orrával.

-Flamy hagyjál,még alszok....nyögte Tracy.Flamy erre csak tovább bámulta.Tracy megsimogatta kis kedvencét,és visszafeküdt aludni.A tüzes kis pokémon pedig körbe, körbe járkált a szobába.Nem tudta elfelejteni amit álmodott.Ezernyi kérdés kavargott a fejében.Ki volt ez?Mit jelent ez?Kár, hogy Tracy-nek nem tudja elmondani.Ő biztos tudná a választ.

Reggel:

-Gyere Flamy, indulnunk, kell neked még néhány szint a gym-hez!kiáltotta Tracy, miközben magára kapta kék felsőjét.Flamy erre csak bólintott, és engedelmesen követni kezdte trainer-ét.

Majd Flamy egy váratlan pillanatban azonban felugrott Tracy vállára, aki erre a mozdulatra szúrós szemmel nézte tűz pokémonját.

-Most komolyan Flamy, nem tudsz gyalogolni?!Flamy csak megrázta a fejét.

-Gondoltam.....morogta a trainer,miközben megláttak egy ismeretlen trainert.

-Na mit gondolsz Flamy, lealázzuk?kérdezte Tracy miközben már futott az ismeretlen felé.

-Akarsz csatázni velem, mert még nem láttalak errefelé.mondta Tracy miközben már Flamy-re nézett.

-Persze, de minek?A kis Flareonod nem jelenthet nekem kihívást!vigyorgott az idegen.

-Mindjárt letörlöm az arcodról a vigyort, te nagyképű kis.....morogta Tracy.

-Flamy téged választalak!

-Oddish téged választalak!

Tracy elkezdett magában kuncogni,még,hogy tűz a fű ellen pff ugyan már!Ez biztosan egy kezdő.

-Flamy Fire Spint neki!kiáltotta Tracy, mire Flamy tűzzel árasztotta el a kis Oddisht,aki egyből kifeküdt a mozdulattól.

-Neeee szegény kis Oddish....Francba.mondta bosszúsan az ismeretlen.

-Ezért a Team Skull ki fog rúgni...keseredett el az ismeretlen.

-A kik???kérdezte Tracy meglepetten.

-Team Skull, már csak oda vettek fel.De utálok ott lenni.Ezek még a saját Pokémonjuk-at is kínozzák.Amúgy Jack-nek hívnak.mondta Jack.

-Én Tracy vagyok, ez a kis cukiság pedig Flamy!mutatott a kis Flareonra.

Flamy nem figyelt tovább.Pokémonokat kínoztak,ezek betegek!Majd látta,hogy Oddish őt nézi.

-Mit szeretnél Oddish? nézett rá.

-Nem tudtok segíteni valahogy?A trainered egész jól harcol...Nem kéred meg vagy valami?Kérlek! nézett rá könyörögve Oddish.

Flamy ezen elgondolkodott.Hogyan segíthetne,úgy, hogy ő csak egy Pokémon.Tudta,hogy trainere értené, hogyha megpróbálná elmondani neki,de sajnos azt is tudta,hogy Tracy az ELIT 4 -est akarta legyőzni(még csak kezdő).Oddish továbbra is csak őt nézte.Eközben azonban egy sötét alak várakozott arra,hogy Jack befejezze a beszélgetést.Mikor ez nem történt meg lassan odasétált hozzájuk.

-Na mivan Jack, megint kikaptál?kérdezte gúnyosan az idegen aki fekete bőrdzsekit viselt és szőke haja eltakarta az egyik szemét.Lycanroc-ja eközben végigmérte őket, majd amikor észrevette Jack-et hangosan elkezdett rá morogni.

-Öö..Igen,de már próbálkozom...

-Kuss.Te ki a rák vagy amúgy?vetette oda Tracy-nek.

-Tracy,és neked viszont semmi jogod nincsen ahhoz,hogy így beszélj valakivel,te..te szemét!kiáltotta oda neki Tracy, miközben Flamy elkezdett morogni rá.

-Sally,a Team Skull vezetője,és neked semmi közöd ahhoz, hogy kivel hogy beszélek,de ha ilyen bátor vagy gyere és próbálj legyőzni!nevette el magát Sally.

-Rendben,de készülj fel a vereségre!

Flamy nem igazán akart vele csatázni.Ha ilyen erősek mint amennyire mondta Jack,biztos,hogy megvernek minket,sőt lehet,hogy Tracy-től még el is veszik őt.Ezt nem engedheti meg,most úgy fog harcolni ahogy még soha,pedig volt egy nagyon rossz előérzete a harccal kapcsolatban.

-Flamy téged választalak!

-Lycanroc téged választalak!

A két pokémon egymásra néztek.Flamy hirtelen akarata ellenére elpirult(már amennyire egy Flareon el tud pirulni) mikor meglátta a piros-fekete fenevadat.Lycanroc csak nézte őt csillogó tekintettel.Lycanroc ne bámuld már,csak küzdj meg vele és felejsd el!gondolta magában, de minél jobban próbált a harcra koncentrálni annál jobban látta maga előtt a kis Flamyt.Mi van velem?kérdezte magától,pedig mélyen belül pontosan tudta.

Flamy érezte,hogy egyre gyorsabban ver a szíve,és a torkában hatalmas gombóc nőtt.Jaj na ne már,pont ő belé,gondolta Flamy Ő AZ ELLENSÉG nem a barátod.Összpontosíts a harca!De rájött,hogy semmi másra nem tud gondolni csak a vele szemben álló pokémonra.Flamyyy konctentrálj!

A két trainer meglepődve nézték pokémonjaikat akik csak álltak és nézték egymást.

-Lycanroc ne vacakolj TÁMADJ!üvöltött pokémonjára Sally.

-Flamy hallóóó, támadj!mondta Tracy.

Flamy ránézett Tracy-re csillogó szemmel,trainere egyből tudta valami nincsen rendben.

-Flamy gyere vissza!mondta Tracy miközben Flareonja visszasétált és felugrott a vállára.Flamy közben Lycanroc-ra nézett.

-Remélem még találkozunk...súgta Flamy Lycanroc-nak.

-Én is....morogta Lycanroc.

Sally még egy utolsó lenéző pillantást vetett Tracy-re és Jack-re majd pedig lassan elsétált előttük,Lycanroc pedig lesütött szemmel követte.Jack Oddish-ja pedig odasétált Flamy-hez.

-Láttam hogyan nézel rá Flamy,és tudom mit érzel és KÖNYÖRGÖK ne csináld,a saját érdekedben!nézett rá Oddish.

-Mi...Én..neeem..ugyan máár!nyögte Flamy.

Tracy közben csendben ballagott hazafelé,rá sem nézett Flamy-re.Pedig általában szokott beszélni a kis kedvencéhez.Flamy emiatt elég rosszul érezte magát,tudta,hogy le kellet volna győznie azt a Lycanroc-ot.

-Ne haragudj Tracy, bocsánat!pedig tudta trainere nem ért egy szót sem.Tracy ránézett kedvencére.

-Nem értelek Flamy,mi a baj,miért nem harcoltál annak a szemétnek a Lycanroc-jával.Szerintem még nyerhettél is volna.kérdezte Tracy,miközben kérdőn nézett Flamy-re.Pokémonja pedig csillogó szemmel nézett rá,majd pedig egy sóhaj hagyta el a kis Flareon száját.

-Jaj ne,csak nem az amire gondolok Flamy...mondta Tracy.

Flamy pedig félig mosolyogva,félig szomorkásan nézte trainer-ét.

-Ezt most szerintem hagyjuk,majd ezt később megbeszéljük.sóhajtott Tracy.

Majd pedig észrevették Jack-et.Tracy ránézett.

-Nem jössz velünk a gyakorlóterembe?kérdezte a kis Flareon-nal a vállán.

-De Oddish-ra úgy is ráfér egy kis gyakorlás....mondta Jack, majd Oddish-ra nézet.

-Vely gyere indulunk.

Majd pedig elsétáltak a gyakorlóteremhez.


Tűz a sötétségben(SZÜNETEL)Where stories live. Discover now