-Mi a francot csinálsz?!mordult fel Eliza,miközben Sally a falhoz lökte.
-Figyelj Lí,ez a csapat nemsokára tönkreteszik a ,,zseniális,, tervemet...
-Na jó khmm..MIVAN?!
-Lí nézd.Ezek itt most gym jelvényeket gyűjtenek,hogy belépést nyerjenek John-hoz.Ha legyőzik,akkor már is mehetnének a Cerulan Cave-be,ahol Ő rejtőzik.Ha elkapja akkor...mondta Sally szikrázó szemekkel.
-Ezért fordulnék egy kis kéréssel a kedvenc bérgyilkosomhoz.vigyorgott Sally,mire Lí mosolyogva bólintott,majd Tracy-ék után rohantak.
-Ott van a gym!kiáltott Tracy,majd már futott is volna előre,de Jack visszahúzta.
-Kit viszel ellene?Nagyon sokan buktak el itt...nézett Tracy-re...
-Lycanroc,ki ez a furcsa lány?nézett Flamy Elizára,aki inkább csöndben hallgatta Tracy-éket,de néha halkan elnevette magát valamin.
-Ja,ő Sally alkalmazottja,de egyben barátja is.De ő soha nem akart Team Skullos lenni...
-Hogyhogy nem Team Skullos amikor Sally alkalmazottja?gondolkozott Flamy.Nekem nagyon gyanús ez a lány...Jobb lesz,ha figyelem...Miközben gondolkozott fekete kis szemével a füstölgő lila gym-et nézte.
-Hát,nem tudom...Sandy eléggé elfáradt...nézett maga elé Tracy.Francba!Most,hogyan győzöm le Kogát?
-Ahh,ide egyenlőre senkim sincs...szomorodott el Tracy,miközben inkább a földet nézte szégyenében.
-Az nem olyan biztos...mondta halkan Eliza,majd két pokelabdát vett elő,amiket átnyújtott Tracy-nek,aki csodálkozva nézte a labdákat.
-Egy Espeon,és egy Gardevoir.Biztos,hogy átsegítenek ezen a gym-en,használd őket bátran.mosolygott Eliza.Tracy hirtelen megölelte a meghökkent Elizát,aki gyorsan el is tolta magától.
-Nah,most tessék menni,és legyőzni Kogát.vigyorgott kínosan Eliza,majd hátrébb lépett.
A kis csapat odafutott a hatalmas füstölgő gym-hez,majd Tracy benézett az ablakon.Vett egy nagy levegőt,de még így sem volt bátorsága bemenni.Remegett egész testében,és félt ismeretlen pokemon-okra bízni magát.
-Nyugalom Tracy,biztos sikerülni fog.ölelte meg Tracy-t Jack,majd belenézett csillogó szemébe.A többiek értetlenkedve nézték,ahogy Tracy és Jack kipirultan nézték egymást.
-Ööö..hát akkor sok szerencsét Tracy.mosolygott Sally is.Tracy vett még egy nagy levegőt,ránézett Flamy-re,aki inkább kint maradt Lycanroc-kal,majd belépett a gym-be.Amint belépett furcsa szag csapta meg az orrát.Minden lila és ezüst színekben pompázott,valamint szinte csak poison típusú pokemonok voltak az épületben(minő meglepetésXD).A terem végében állt a ninjára hasonlító Koga.Fekete haja rendezetlenül állt az ég felé,arcát piros sálszerűség takarta.Mikor Tracy-re nézett felcsillant a szemében valami,de aztán gyorsan félrenézett.Ruhája fekete,de néhol lila volt.
-Hát szia... Tracy,kéne a jelvény?hangja kicsit megremegett Tracy nevénél,de hamar összeszedte magát.
-Igen,de...honnan tudod nevem?nézett rá értetlenül Tracy,mire Koga elsápadt.
-Ha legyőzöl,megkapod a jelvényt és a választ is.suttogott maga elé Koga majd előkapott egy Pokelabdát.
-Golbat,téged választalak!
-Gardevoir,téged választalak!kiálltotta Tracy,mire a zöld,és fehér színű furcsa pokemon már ott is állt előtte.Gardevoir elvigyorodott a rémült denevér látványától,majd támadásra készen Tracy-re nézett.
-Ömm...Gardevoir Psychic-et gyorsan!kiáltotta Tracy,mire Gardevoir előtt lila,kék és fekete színű kör jelent meg,majd belevágódott az ijedt Golbat-be.Maradt még egy kis élete,de már alig bírt repülni.Koga sápadtan nézte a pszichopatán vigyorgó Gardevoir-t,majd ő is támadásba lendült.
YOU ARE READING
Tűz a sötétségben(SZÜNETEL)
FanfictionFIGYELEM!EZ A KÖNYV ELÉG BORZALMAS,EZÉRT ÁT KELL MÉG ESNIE EGY ÁTÍRÁSON!Ennek tudatában olvasd! Flareon x Lycanroc.Tracy és kedvenc pokemonja Flamy,hatalmas kalandba keverednek:meg kell menteniük a régiókat John elől,közben rengeteg barátra-és elle...