22.fejezet

17 4 0
                                    

A kis csapat néma csendben haladt tovább az épületben.Senki sem mert megszólalni,még a pokemonok is remegve mentek végig,a túlságosan is ismerős folyóson.Minden egyes kisebb neszre összerezzentek,a pokemonok pedig olyan közel maradtak trainerekhez,hogy szinte már hozzájuk simulva mentek.

-Ez nagyon parás...suttogta Jack,és Jess egyszerre.

-Az.nyögte Tracy,és lenézett remegő kis kedvencére,aki csak nézett előre.Flamy egyszerűen utálta ezt a ,,helyet,,.Túl sok rossz emlék kötötte ide...

Lycanroc próbálta magát fegyelmezni,de ennek ellenére is szeme folyamatosan Jess Lycanroc-ját figyelte.Valószínűleg a másik megérezte,hogy figyelik,mert hátrafordult.Kedvesen rámosolygott,mire a mi Lycanroc-unk elvörösödött.A másik erre csak halkan nevetni kezdett,majd hátralépett,és orrával megbökte Lycanroc orrát.Erre a mi kis Lycanroc-unk még jobban elvörösödött.

-Olyan aranyos vagy így.suttogta a másik Lycanroc.-Amúgy Luna vagyok.

-Engem nem hív sehogyan...suttogta maga elé Lycanroc.Flamy kissé idegesen figyelte a Lycanroc-ok beszélgetését.Ő az enyém...gondolta Flamy,miközben egy kicsit közelebb ment kedveséhez,de ő ezt nem is vette észre.Ne merd elvenni tőlem te kis...morogta magában.A kis csapat pont ekkor fordult be egy hosszú,és sötét folyósora.

-Mi a franc, mekkora ez a ház?nézett körbe Tracy.

-Vajon látjuk őket még?nyitott be egy ajtón Jack,majd csalódottan be is csukta.

-Nyugalom Jack,megtaláljuk őket.próbálta nyugtatni testvérét Jess több kevesebb sikerrel.

-Öö,mi a..?mutatott előre Tracy,mire Sally felkapta a fejét.A sötétben mintha megmozdult volna valami.A pokemonok remegve mentek közelebb trainereikkel,majd szinte azonnal hátra is léptek.A sötétből egy halk nevetés hallatszódott...

-A kis barátaitokat keresitek?nevetett Plamy,majd Salazzle-re nézett-Röhejesek vagytok...

-HOL VANNAK TE...üvöltötte Jack,mire testvére erősen megszorította a kezét,jelezve,hogy fékezze már magát.

-Hmm,nagyon jó helyen,nemsokára ti is találkozhattok velük!vigyorgott Plamy,majd Salazzle-vel együtt előre léptek.

-Mindjárt egy kurva nagy pofonnal fogsz találkozni.vicsorgott Jack Plamy-re.

-Fékezzétek már a kiskutyátokat!De ha ennyire bátrak vagytok alkut ajánlok.Ha kiálltok ellenem és nyertek,visszakapjátok a barátaitokat,de ha nem irány melléjük!nevetett tovább Plamy.A kis csapat egyből Tracy-re nézett,aki sóhajtott egyet,majd visszafordult a még mindig vigyorgó Plamy felé.

-Elfogadjuk.húzta ki magát Tracy.Jack és Jess visszahívták pokemonjukat,majd  egy lépést hátráltak,de Sally csak lefagyva nézte,ahogy Plamy elvigyorodik.

-Hát rendben,sok szerencsét!Szükséged is lesz rá.nevetett tovább Plamy,majd elkiáltotta magát.

-Salazzle téged választalak!Tracy viszont kikerekedett szemekkel nézett maga elé.Egy pokemonom van aki jó ellene,de ő sérülten fekszik egy labdában...

-Hát...Flamy téged választalak!Flamy erre remegve állt a hatalmas vigyorgó gyíkszerűség elé.Tracy miért én?Ellene nagyon nem vagyok jó...gondolta rémülten Flamy,mikor rájött melyik pokemonnal áll szemben.

-Most komolyan egy Flareont ellene?Megőrültél?nézett a kis remegő Flamy-re Plamy.Lycanroc oda akart futni a kis Flareon-hoz,hogy megvédje vagy csak,hogy ott álljon mellette,de Sally lefogta a vállát.

-Salazzle Poison Fang-et gyorsan!kiáltotta Plamy mosolyogva,mire a drága kis pokemonja méreggel teli hegyes fogaival belemart Flamy-be,aki nyüszítve a földre esett.

-Flamy!térdelt le mellé Tracy,de Flamy már csak alig szuszogott.-J..jól va..gyok...Tracy egy aggódó pillantást vetett sebes pokemonjára,de nem volt más választása.

-Flamy Fire Spint-t!mondta Flareon-jának,aki erőtlenül bólintott,majd tűzgolyókat lövellt a vigyorgó Salazzle-ra,aki mintha meg sem érezte volna...

-Salazzle,ideje beadni a kegyelemdöfést.mosolygott Plamy,majd felnevetett.-Ez könnyebb volt mint hittem.Ekkor Lycanroc-ban mintha..elpattant volna valami.Morogva kitépte magát Sally kezéből,és a ,,csatatérre,, rohant.Vicsorogva Salazzle-ra ugrott,és harapta ahol érte.Salazzle visítva a földre esett,és próbálta leszedni magáról,a már tiszta véres Lycanroc-ot.De a farkas sokkal gyorsabb volt nála.Belekarmolt a gyík szemébe,aki erre beleharapott a mancsába.Lycanroc felordított fájdalmában,de tovább harapta gyíkot.Salazzle vicsorogva ledobta magáról a véres Lycanroc-ot,aki kicsit még tovább csúszott,majd belekarmolt a kőbe.Nagy nehezen felállt,majd szeme vörösen kezdett izzani,karmai kicsit nagyobbak lettek.Morogva ráugrott Salazzle-ra,majd belemart a hátába.Mindenki kikerekedett szemekkel nézte,ahogy Salazzle nyüszítve a földre zuhan,majd már nem kell fel.

-Remélem egy EGÉSZ életre megjegyezted,hogy ehhez a Flareon-hoz,hozzá NE MERJ ÉRNI!morogta oda a döbbent Plamy-nek Lycanroc,majd letérdelt Tracy és Flamy mellé.Elmormogott valamit,mire Flamy lassan kinyitotta a szemét és körbenézett.Mikor rájött,hogy mi történt megölelte Lycanroc-ot.

-Megmentettél...Köszönöm.mondta,majd megcsókolta.

Tűz a sötétségben(SZÜNETEL)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora