Figyelem!Hozzám nagyon nem passzoló szomorú jelenet várható!Én szóltam!
Tracy oldalán Flamy-vel,és Umbreon-nal beléptek a hatalmas gym-be,amiben furcsa módon vak sötét volt és síri csend.
-Mi a franc...hunyorított Tracy.Flamy és Umbreon elmormogtak valamit,mire a gym-et halvány sárgás fény világította be.Sabrina nem volt a terem közepén,viszont a gym-be a psychic típussal foglalkozó trainerek holtan feküdtek a földön.Tracy és pokemonjai elsápadtak,majd szótlanul mentek végig a vérben úszó szobán.
-M..mi történt itt?suttogott Tracy,majd nekitámaszkodott a falnak.-E..ez nekem már most sok...
-T...Tracy...suttogta Flamy,majd a gym sarkába mutatott.Tracy elhúzta a száját,és lassan odasétált.Tracy először szájára tette remegő kezét,majd térdre rogyott.Ugyanis Sabrina feküdt a földön haldokolva.
-Szerintem minél előbb mondd el neki.közölte Sally,majd zsebre vágta a kezét,és nekidőlt az épület falának.
-É..és hogyan?nyögte Jack kipirulva.Sally erre csak halkan felnevettet.
-Ezt pont tőlem kérded?Jack erre halványan elmosolyodott.
-Figyelj ez az amiben nem nagyon vagyok otthon,de ha nem közlöd vele...hát a ,,küldetésünk,, miatt lehet,hogy nem lesz több esélyed.
-Tudom.Dehát nem állhatok elé,és nyöghetem ki vagy de?nyögte zavarában Jack.Sally csak idegesen a gym ajtaja felé nézett, majd Jack mellkasába bökött.
-Erre neked kell rájönnöd.nevetett Sally,de gyorsan lefagyott az arcáról a mosolya.
-Jack...Van egy kis problémánk...morgott Sally,majd az előttük tornyosuló pokemonokra és gazdájukra mutatott.
-ÚRISTEN SABRINA!szaladt oda Tracy a földön fekvő Sabrina-hoz.Sabrina Tracy-re emelte rubintszínű szemét,majd erőtlenül elmosolyodott.Flamy és Umbreon is közelebb mentek a véres gym leader-hez,és leültek Tracy mögé.
-Figyelj Tracy,a háború már nincs messze...John összegyűjtötte a jelvényeket,siess!suttogta Sabrina,majd véres könyökére támaszkodott:
-Kérlek vigyázz rájuk..ők voltak a kedvenceim.nyújtott át két Luxury Ball-t.
-Egy Alakazam,és egy Espeon,kérlek Tracy vigyázz rájuk!nyögte Sabrina,majd még odaadott Tracy-nek egy gym jelvényt.
-Tessék a jelvény,úgyis legyőztél volna.mosolygott Sabrina,majd még gyorsan hozzátette:
-Mondd meg a bátyádnak,hogy örökké szeretni fogom.suttogta,majd lassan lehunyta a szemét.Flamy és Umbreon egyszerre felnyüszítettek,majd Umbreon megfogta a mancsát a zavarba jött Flamy-nek,és kirángatta a gym bejárata elé.
-N..ne..ez..ez nem történhet meg...sírt Tracy,miközben leengedte kezeit,amiből kigurult a két pokelabda.Espeon labdája nekiütődött egy szekrénynek,ezzel kiengedve az elegáns Espeon-t,aki odarohant régi traineréhez.
-Sajnálom kis Espeon,mi már nem tudtuk megmenteni...mondta Tracy,majd letörölte a könnyeit.Espeon szeme kikerekedett,majd ráfeküdt Sabrina hideg mellkasára,és elsírta magát.
-HOL VAN TRACY?sziszegett Plamy,mire Sally elnevette magát.
-Bent van Sabrinánál,de ha azt hiszed,hogy beengedünk akkor butább vagy, mint hittem!nevetett Sally,majd harcra készen megforgatta tőrét.Jack pedig enyhén megrémülve engedte ki labdájából nemrég elkapott Yamper-jét Zappy-t,aki hangosan morogni kezdett Plamy-re.
-Salazzle,Golisopod,kapjátok el őket!kiáltott Plamy,mire a pokemonok támadásba lendültek.
-Szia.. Sabrina.köszönt el sírva trainerétől Espeon-t,aki lehunyta szemét,mivel Tracy visszahívta.
-Istenem...Hogy lehet valaki ilyen kegyetlen...takarta le a halott szemét,a ruhájáról leszakadt darabbal Tracy,majd remegve kisétált a gym-ből.
-Sally, Jack,van egy rossz hírem...kezdte Tracy(na most kb.az a jelenet van,amikor a verekedés leáll,és mindenki Tracy-t néziXD)
-Oké,mi a Jézus folyik itt?!fakadt ki Tracy.
YOU ARE READING
Tűz a sötétségben(SZÜNETEL)
FanfictionFIGYELEM!EZ A KÖNYV ELÉG BORZALMAS,EZÉRT ÁT KELL MÉG ESNIE EGY ÁTÍRÁSON!Ennek tudatában olvasd! Flareon x Lycanroc.Tracy és kedvenc pokemonja Flamy,hatalmas kalandba keverednek:meg kell menteniük a régiókat John elől,közben rengeteg barátra-és elle...