FIGYELEM EZ A RÉSZ ELÉG DURVA RÉSZEKET TARTALMAZ!
U..Umbreon te... sírsz?bicegett oda hozzá a vérző Flamy.
-K..Kérlek most..most hagyj..suttogta összetörten Umbreon,majd dacosan letörölte a könnyeit.
-Mi történt?kérdezte Flamy,néhány másodpercnyi csönd után.Umbreon lassan Flamy felé fordult.
-A..A szemed...
-Igen,tudom.De most az a legkevesebb gondom...
-Hidd el,ha valakinek elmondod sokkal jobb lesz!próbálta mosolygásra biztatni Umbreon-t,aki rá sem nézett,inkább csak a földet bámulta.Néhány másodpercig ismét csönd lett,majd mikor Flamy kezdett visszaballagni, Umbreon alig hallhatóan megszólalt:
-Egyetlen pokemon volt,aki mellett normálisnak éreztem magam.Aki mellett megtudtam tartani a józan eszemet.Azt hittem végre én is érezhetek boldogságot...De amikor..hát..igen...rátok támadtunk akkor én utána...Umbreon lehunyta szemét és elfordult.
-Elvesztettem az eszem és rátámadtam az én egyetlen Liepardomra(Hát igen a becenevére kérem az én osztálytársnőmet ne vegye magáraXD Entschuldigung így jött kiXD)Az én egyetlen barátnőmre...Majdnem megöltem csak azért,mert nem tudtam kontrollálni saját magam.szorította ökölbe a mancsát Umbreon,amin még mindig ott volt az odaszáratt vér.Flamy odasétált hozzá és a vállára tette a valószínűleg megzúzódott mancsát.Umbreon fájdalmasan elmosolyodott,majd elhátrált.Megfordult,majd csönd telepedett a szobára.Hirtelen kitárult az ajtó,és belépett rajta John,pókszerű pokemonjával.John még vigyorogva végignézett Flamy-n,majd nevetve odaszólt pokemonjának:
-Tedd a dolgod Golisopod.mondta John,majd pszichopatán röhögve kisétált a kis teremből.Golisopod lassú kimért léptekkel odasétált a reszkető,de elég mérges Flamy elé.
-Most szépen mesélsz nekem Tracy-ről...mondta Golisopod,szinte már érthetetlenül recsegős hangon.
-SOHA!morogta Flamy,és erőtlenül belekarmolt Golisopod fejébe.
-Játszhatunk így is te kis...morogta miközben mancsát a vérző sebre szorította,majd odalökte Flamy-t a falhoz és pofon vágta.Flamy próbált visszatámadni,de a legkisebb próbálkozása sem sikerült.Golisopod elvigyorodott,és belekarmolt a kis Flareon fejébe.Flamy felnyögött a fájdalomtól,majd kezét vérző fejére tapasztotta.
-Na most már...?majd a biztonság kedvéért megpofozta.
-Mondom...hogy..SOh...de nem tudta befejezni,mivel összeesett.Vért köhögött fel,ami a padlón lassan folyni kezdett az ajtó irányába.
-Akkor ints búcsút a kis kutyuskádnak!morogta Golisopod.Mélyen belemélyesztette karmait(igen most az is van nekiXD)Flamy-be,aki minden egyes mozdulatára felszisszent.
Umbreon a sötétből nézte a vérfagyasztó látványt.Mintha néha meg akarna mozdulni,de mindig gyorsan visszarántotta mancsát.
-Nem szöktetheted meg!-Egyszer tehetek érte valami jót is...De ők az ellenséged,elvettek tőled mindent!(aki esetleg nem értené,khmm Umbreon skizofrén.Tessék elfogadniXD)vitatkozott a gyilkos énjével Umbreon.
-Igazad van...De viszont védtelen és semmit se tehetne ha..NEM...
Golisopod hirtelen felnézett.Lassan kikerekedett a szeme,majd csigalassúsággal eldőlt.Kezeit vibráló kék lánc akasztotta a földhöz,száját világító piros szalag fedte le.Aztán az ablak betört.Szilánkjai végigrepültek a szobán,és belevágódtak a falba.Flamy felnézett,de először nem látott senkit a keletkezett porfelhőtől.Majd egy hangos vonyítással később megjelent a Dynamaxolt Zamazenta,és Zacian.Umbreon elsápadt a két hatalmas farkas láttán.El akart menekülni,de Zacian magukhoz intette.Flamy odasétált a két legendához,majd miután felnézett Zacianra azonnal összeesett.Ugyanis Lycanroc élettelen teste feküdt rajta.
-Nem adhatom most fel!gondolta Tracy.-Espeon-hajolt le hozzá.-Menne még két támadás?Espeon lassan bólintott,majd kihúzta magát,és támadásra készen morgott egyet.
-Espeon Swift!mondta Tracy,miközben letörölt egy izzadságcseppet homlokáról.Espeon körbehajtotta a fejét,majd négy éles csillagot lőtt ki Weezing-re.Koga kisebbre vette vigyorát,és a fokozatosan gyengülő Espeon-ra nézett.Sálja alatt elhúzta a száját.
-Weezing Facade!Tracy felvonta a szemöldökét,mivel Koga simán megölhette volna Espeont.Weezing megcsapta Espeont,aki fájdalmasan felüvöltött,és már alig állt a lábán.Tracy-nek hirtelen felcsillant a szeme.Az utolsó lehetőségem...gondolta Tracy,és elmosolyodott.
-Espeon...HYPER BEAM!kiáltotta Tracy.Espeon elvigyorodott és minden erejét bevetve hatalmas fehér világító fénysugarat lőtt ki a sápadt Weezing-re,aki ebbe már belehalt.Espeon mosolyogva a földre rogyott,majd Tracy visszahívta,és Kogához sétált,aki kifújta magát,(és Tracy legnagyobb meglepetésére)a vállára tette bekötözött kezét,majd halkan megszólalt:
-Én a bátyád vagyok.majd lehajtotta a fejét.-Tudom nehéz elhinni..de..
-HOGY MI?húzta fel a szemöldökét Tracy,mire Koga elővett a zsebéből egy gyűrött fotót.Tracy megnézte a képet,amin ő és az őt átkaroló kicsi Koga szerepelt.
-De akkor miért nem találkoztunk?nézett föl Tracy,mire Koga lehunyta szemét.
-Mert veszélyt jelentettem rád.suttogta Koga.
-De...miért?lépett közelebb Tracy.
-Mert amikor tinédzser lettem,gyilkosságot követtem el.Nem mertem ezután hazamenni,így elmenekültem.suttogta Koga,és egy könnycsepp esett le a földre.Tracy a nyakába ugrott és megölelte.
-Mindig is szeretem volna egy bátyust.mosolygott Tracy.Koga is elmosolyodott,majd elengedte Tracy-t.
-Sajnos nekem itt kell maradnom,de ha bármi kell kérlek gyere hozzám.kócolta össze Tracy lila haját.Tracy még egyszer megölelte,majd elbúcsúzott tőle,és kiment az épületből.
-Srácok hatalmas hírem va...rohant Tracy,de egyből elsápadt.
-HOL van Flamy?szegezte neki kérdést a kétségbe esett Jack-nek és Sally-nek.
-És Lycanroc?kereste mindenhol kedvenc pokemonját Sally.Jack megölelte a sírni látszó Tracy-t.
-Megtaláljuk.Ígérem.majd Tracy hirtelen megölelte.Jack elpirult,majd Sally-re nézett.
-Amúgy hol van Eliza?
Sally csak legyintett egyet.-Dolga akadt.mondta,és leült egy kőre.Kezével eltakarta a fejét,és elfordult.Ekkor villámcsapás szerűen megérkezett a két legendás farkas.
-Mi a..?kezdte az egész társaság,majd mindannyian odarohantak Zacian-hoz és Zamazentához.Tracy azonnal magához ölelte Flamy-t,aki jó szorosan hozzábújt.
-Soha nem veszítelek többet.súgta Tracy,és beadott neki néhány Potiont.Sally kikerekedett szemekkel felordított.
-LYCANROC!vette le Zacian hátáról halott pokemonját.Flamy is odasétált,de ismét összeesett halott kedvese látványától.Sally elsírta magát.Könnyei végigfolytak Lycanroc testén,majd halkan a földre estek.
-Nem,ilyen nem lehet..sírta Sally,majd lehajtotta a fejét.
Tracy és Jack odasétáltak a zokogó Sally-hez,és vállára tették a kezüket.
-Talán...lépett előre Zamazenta-Meg tudjuk menteni.
-Hogyan?állt fel Sally,Lycanroc-ot még mindig magához szorítva.Nem érdekelte,hogy véres lesz,most az volt a legkisebb gondja.Legszívesebben megölt volna valakit ezért...A harag lassan kezdte átvenni felette az irányítást...
-De azért nektek is tennetek kell valamit.
YOU ARE READING
Tűz a sötétségben(SZÜNETEL)
FanfictionFIGYELEM!EZ A KÖNYV ELÉG BORZALMAS,EZÉRT ÁT KELL MÉG ESNIE EGY ÁTÍRÁSON!Ennek tudatában olvasd! Flareon x Lycanroc.Tracy és kedvenc pokemonja Flamy,hatalmas kalandba keverednek:meg kell menteniük a régiókat John elől,közben rengeteg barátra-és elle...