27.fejezet

10 4 0
                                    

-Espeon Bite!kiáltotta Tracy,mire Espeon,egy kicsit undorodva,de belemart a bárgyú tekintetű Muk-ba.Koga ijesztően elvigyorodott,és Tracy-re nézett jégkék szemével.Egy ideig elgondolkodva méregette,majd elkiáltotta magát.

-Muk...Sludge Bomb-ot neki!kiáltotta végig Tracy-t nézve.Espeon az utolsó pillanatban elugrott a ragacsos lila labda elől,majd önelégülten elvigyorodott,és Tracy-re nézett.

-Espeon Psybeam-et!mondta Tracy,mire Espeon néhány másodpercnyi koncentrálás után lila-fekete fénysugarat lőtt Muk-ba,aki lehunyta a szemét,majd szétfojt.Koga összeszűkült szemmel elővett,(Tracy reményei szerint)egy utolsó pokelabdát.

-Weezing téged választalak!kiáltott vigyorogva Koga.Mire Tracy kettőt pislogott már ott is lebegett a ,,kétfejű,, nagy agyarakkal ellátott halálfejes(várjá má mingyá vége a jellemzésnekXD)zöld felhőket kibocsátó furcsa pokemon.Espeon szeme tikkelni kezdett,ahogy még szélesebbre húzta vigyorát.

-Espeon Charm!kiáltotta Tracy mosolyogva,mire Espeon egy kicsit kelletlenül,de kilőtte a szívecskés hullámot Weezing felé,ezzel csökkentve a sebzését.Koga erre csak morgott egyet,majd kezét ökölbe szorítva utasította pokemonját:

-Weezing Toxic_ot neki!Weezing egy fura mosoly szerűség kíséretében rózsaszínes lilás lövedéket lőtt neki a kikerekedett szemű Espeonnak.

-Francba...motyogta Tracy,a megmérgezett Espeon láttán.

Flamy lehunyta a szemét,és csak élvezte a pillanatot.Semmire nem figyelt csak az őt csókoló(és ölelő:3)Lycanroc-ra,aki egy kicsit el is pirult.

-Imádlak ilyenkor,én kis Flamy-m...mormogta bele Flamy puha bundájába Lycanroc.Néhány másodperc múlva Flamy felszisszent,majd érezte,hogy vér folyik végig a hátán.Lycanroc miután megérezte a ragadós vörös folyadékot,elengedte Flamy-t,majd szinte egyből elborult a tekintette.Ugyanis a véres karmú Umbreon és egy vigyorgó Liepard volt velük szemben.De mintha Umbreon most egy kicsit másabb lenne...A szemében egy vörös vonal látszódott,és a lába remegett.

-Lius tied Lycanroc!vakkantotta Umbreon társának,majd lecsapott a fájdalomtól összegömbölyödött Flamy-re.A vérben úszó Flamy még egyszer fájdalmasan felnyögött,majd eszméletét vesztette.Lycanroc felordított ájult kedvese láttán,odarohant Umbreon-hoz,pofonvágta majd lerúgta a földre.A Liepard viszont a sebes Umbreon elé ugrott: 

-Ne merd bántani őt...sziszegte,majd karmolta Lycanroc-ot ahol érte.Majd mikor Lycanroc vissza akart ütni,belemart a fejébe.Lycanroc nyüszítve a földre esett.Még érezte ahogy Liepard beléharapva húzza őt,de már semmi ereje nem volt ellenállni.

Flamy egy véres szobában ébredt.Nem volt lekötözve,de annyi még mindig vérző sebe volt,hogy nem tudott megmozdulni.Lycanroc-ot nem látta sehol,hiába kiáltozott aggódva utána.Viszont valakit meglátott a szoba végébe.John.Flamy elsápadt,majd megpróbált hallgatózni.

-Figyelj John.Próbálj meg infókat kiszedni belőle.Lius segít.hallott meg egy ismerős hangot,de hirtelen nem tudta megmondani kinek a hangját hallja.

-Nekem vissza kell mennem,de remélem nem kell csalódnom benned.morogta.

-Utána megölhetjük?kérdezte reménykedve John.Flamy sajnos nem hallotta a választ,ezért kicsit összébb húzta magát.Majd a szeme sarkából meglátott egy világító sárga testet.

-U..umbreon?suttogta Flamy,mire a sárga-fekete test felé fordult.Nem hitte el de Umbreon...sírt.


Tűz a sötétségben(SZÜNETEL)Onde histórias criam vida. Descubra agora