14.fejezet

13 4 0
                                    

Flamy lassan kinyitotta szemét,és egyből észrevette,hogy már megint be vannak zárva.Seally ájultan feküdt mellette,Tracy-nek a fejéből ömlött a vér,Sally pedig most ébredezett.

-Ezt most nem szúrhatod el.közölte egy kegyetlen hang.

-Értettem főnök.suttogta valaki a sötétből.Majd már csak olyan halkan suttogtak,hogy Flamy már semmit sem értett.Megböködte orrával az ájult Seally-t,aki halkan felnyögött,és lassan kinyitotta mélyfekete szemét.

-M..mi történt?kérdezte Seally,miközben megpróbált feltápászkodni.

-E..ez egy csapda volt!fakadt ki Flamy,majd odafutott Tracy-hez.Mancsával megpróbálta letörölni a vért az arcáról.Jézusom...gondolta.Sally is odakúszott Tracy-hez,és suttogva a nevén szólítgatta.

-Au...mi..mi történt..nyögött Tracy,és lassan kinyitotta csillogó szemét.Megpróbált felülni,de felszisszent a fájdalomtól.

-Hát felébredtek a kis vendégeink?kérdezte egy nagyon ismerős, gúnyos hang.

-Plamy...morogta Sally.

-Hányszor kell titeket csapdába csalni,hogy végre eltehessünk titeket láb alól?kérdezte Plamy,még mindig gúnyosan vigyorogva.

-Tee..rohadt..kis!üvöltötte Tracy,és közben Flamy hangosan morogni kezdett rá.

-Nyugalom bogaram!mosolygott,majd csettintett egyet,mire két Dugtrio odacipelték a vérző sebekkel teli ájult Jack-et.

-Jack...

-Páholyból nézhetitek végig a kis..barátotok halálát.mondta,és ördögien felnevetett,és elővette apró kis tőrét,és Jack nyakához emelte.

-NE!Várj.kiáltott Tracy.

-Mivan?morgott Plamy.

-I..inkább engem ölj meg.nézett fel csillogó szemekkel Tracy.Plamy még pár másodpercig gondolkozott,de aztán kinyitotta az ajtót,és kilökte Tracy-t.

-Üdvözlöm anyukádat!mosolygott Plamy,és meglendítette tőrét.De mielőtt odaérhetett volna,megremegett a keze, és előre esett.Tracy kinyitotta a szemét,és meglátott egy vörösen izzó szempárt.

-Lycanroc!kiáltotta Sally mosolyogva.Lycanroc széttörte a rácsokat,mire Flamy odafutott hozzá.

-Bocsánat...suttogta Flamy.Lycanroc halványan mosolyogva magához ölelte a bánatos kis Flamy-t,aki a derekáig sem ért fel.

-Semmi baj.suttogott már Lycanroc is,majd határozottan megcsókolta.Sally és Tracy mosolya egy kicsit lehervadt,de inkább Jack-et szólítgatták.Jack lassan kinyitotta a szemét,és el sem hitte,hogy nem a kínzói arcát látja.

-Tracy!Sally!mosolygott elgyötörten Jack.

-Jézusom Jack...nézett sebeire Tracy,és odahívta Flamy-t.

-Flamy meg tudod gyógyítani Jack-et?kérdezte Tracy csillogó szemekkel,aki bólintott,majd elmormolt valamit,mire Jack sebei szép lassan beforrtak.

-Tracy viszont ha most már itt vagyunk,akkor muszáj legyőznöd a gym-et!hadarta Jack,mire Sally elsápadt.

-Muszáj?nyögte.

-Igen,..miért?kérdezte Jack,és oldalra billentette a fejét.

-Hát..izé...dadogta Sally,aki félt bevallani,hogy ő bizony elbukott a próbán.Ha bemennék a gym-be,Misty biztos felismerne..gondolta.nem tudhatják meg,hogy milyen béna voltam...

Tracy felvont szemöldökkel nézte Sally-t.Vajon miért nem akar odamenni...töprengett.Majd pedig megvonta a vállát,és Jack-hez fordult.

-Jack a gym harc erejéig kölcsönkérhettem Vely-t?kérdezte Tracy,mire Jack előkapott egy Great Ball-t,és átnyújtotta neki.

Tűz a sötétségben(SZÜNETEL)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora