10.fejezet

15 4 0
                                    

Flamy érezte,hogy Vaporeon végigsimít a hátán.Nem húzódott el,mert nem volt semmihez sem már ereje.Vaporeon kedvesem rámosolygott Flamy-re,aki nem tudta viszonozni annyira le volt törve.Tracy csak állt ott és figyelte az eseményeket.Tudta,hogy jobb ha nem szól bele.

-Tudok bármiben is segíteni Flamy?kérdezte Seally kedvesen.

-H..hát nem..nagyon.nyögte Flamy,miközben letörölt egy könnycseppet az arcáról.

-Flamy?kérdezte Seally.

-Hmm?

-V..veletek mehetek?Utálok itt lenni.kérdezte félénken Seally.

-Hát felőlem rendben van, ez már csak Tracy-n áll.mondta már mosolyogva Flamy,mivel örült,hogy eddigi barátain kívül is lesz társasága.Majd pedig Tracy-hez fordult és megpróbálta elmondani mit szeretne a kis Seally.

-Tracy,Vaporeon velünk szeretne jönni,megengeded?nézett rá csillogó szemekkel Flamy.

-Persze,hogy velünk jöhet!mondta Tracy,aki örült annak,hogy Flamy jobban van.Hiszen tudta milyen nehéz lehet neki ezt az egészet feldolgozni.Plusz ehhez még az is hozzájött,hogy félig-meddig az ő hibája volt.Seally óvatosan megölelte Flamy-t,aki pedig hirtelen visszaölelte.Jack ekkor hirtelen kinyitotta az ajtót,és ránézett Tracy-re,és leült az egyik kanapéra.

-Nah,és most hova?kérdezte Jack.

-Hát,szerintem induljunk az első gym-hez.mondta Tracy,fejével Seally-felé bökött.

-Ó,új csapattag?kérdezte Jack,miközben megvakargatta Seally fülét.

-Hát..igen.mondta Tracy,miközben Flamy tovább beszélgetett Seally-vel.Megtudta,hogy Seally-nek is volt trainer-e,csak a Team Skull-osok elrabolták tőle.Azóta itt van,és a sérült pokemonokat látja el.Flamy is mesélt magáról egy kicsit,aztán kimentek a szobából.Rámosolyogtak még Plamy-re aki mozdulni sem tudott,a ruhájába állított kés miatt.Lassan kisétáltak a házból,de Jack megtorpant.

-Mi az Jack?kérdezte Tracy,de Jack csak hátranézett és megvonta vállát majd pedig továbbindult.

-Azt hittem hallottam valamit.Tracy tudta,hogy hol van az első gym,ezért egyenesen oda igyekeztek.Egy ideig szótlanul mentek,csak Flamy és Seally beszélgettek mögöttük.De ekkor megláttak egy ismerős arcot.Elesett az ösvényen,és meglátták,hogy ruhája tiszta vér.Tracy odarohant hozzá,de amikor meglátta ki az...

-ERIC?!MI A RÁKOT KERESEL ITT?!nézett rá Tracy.

-N..ne...bánts....men..meneküljetek..m..majden..megölt...visszajött!hadarta össze-vissza Eric.Seally ránézett Flamy-re,aki sejtette kiről beszél.

-Kiről beszél ez az alak?kérdezte Seally,miközben végig Eric-et nézte.

-Ő Eric,és nem tudom kiről,de sejtem...

-Nah,szerinted?nézett rá kíváncsian Seally.

-Ismered Sally-t?kérdezte Flamy,mire Seally megborzongott.

-Sajnos.morogta.-Na ne.Csak nem ő?kérdezte Seally.

-ERIC NYUGODJ LE!rázta meg Jack,mire Eric-ben tudatosult,hogy velük már találkozott.Majd pedig lassan kifújta a levegőt.

-Találkoztam...John-nal...nyögte Eric.

-Jah,akkor máris minden világos...nevetett Jack.

-Mit akart tőled?kérdezte Tracy.

-Azt..hogy..keresem...meg..ŐT.Azért kell neki,mivel ő a legerősebb...de én..erre,hogy lennék képes?mondta Eric.

-Ki az az Ő?kérdezte Jack,mire Tracy úgy nézett rá,mintha azt kérdezte meg volna,hogy Caterpie hasznos-e.

-M...MEWTWO...suttogta Tracy,mivel nem lehetett hangosan kimondani.

-Mivan?!

-Természetesen nemet mondtam erre meg...nyögte Eric-Elfutottam,de azt..mondta,hogy úgyis megtalál.mondta Eric.,majd ijedten hátranézett és elfutott.

-Öö..ez fura volt.mondta Seally.

-M..Mewtwo...MEWTWO-T AKARJA...suttogta Flamy,mire Seally-nek kikerekedett a szeme.

-Le kell..ezt állítanunk.

-Előtte kell néhány gym jelvény.mondta Flamy.

-Meglesz.Az első gym Brock-é,simán kinyírom!mosolygott Seally.

-Remélem meglesz...mondta Flamy,aki megszerette(barátként!)ezt a kis Vaporeon-t.Ekkor mindketten meglátták a gym-et.Szinte már futva mentek oda.Tracy még gyorsan le ellenőrzött mindent,majd pedig Seally felé fordult.

-Seally,készen állsz?nézett az apró fekete szempárba.Seally bólintott,mire Tracy lassan kifújta a levegőt,és bementek az épületbe.Brock a terem végén állt,és látszólag kicsit sem lepte meg őt az új vendégek érkezése.Tracy enyhén remegve odasétált Brock-hoz,nyomában Flamy-vel és Seally-vel.Fellépett az emelvényre,és belenézett Brock szemébe (már amennyire ezt lehet).

-Hát helló,kéne a jelvény?kérdezte nyugodtan Brock.

-I..igen.

-Hát akkor próbálj meg legyőzni kislány!nevetett Brock,és előkapott egy Poke Ball-t.

-Geodude téged választalak!

-Seally téged választalak!A két pokemon egymásra nézett,és Seally elmosolyodott,mire Geodude nyelt egyet.Biztos tudja,hogy most vége lesz..gondolta Seally.

-Seally Hydro Pump-ot gyorsan!mosolyodott el Tracy,mire a kis Vaporeon hatalmas sugárban küldte a megszeppent Geodude-ra a csillogó vizet.Geodude egyből elhasalt,és Brock kikerekedett szemekkel visszahívta.

-Onix..téged választalak!mondta Brock,és ekkor Tracy meglátta a teljes valójában a hatalmas kőkígyót.Onix-nak le kellett néznie,hogy lássa a kis Vaporeon-t.Seally egy kicsit megijedt a hatalmas kőkígyótól,de azzal biztatta magát,hogy igenis ő az erősebb.

-Onix Rock Throw!mondta Brock,mire Onix halványan elmosolyodott,és hatalmas köveket hajított a riadt Seally-re,akire ráestek a hatalmas súlyú kövek.Lassan lerogyott a földre,mire Tracy leguggolt hozzá aggódva.

-J..jól vagy Seally?kérdezte Tracy a sebes kis Vaporeon-tól.

-I..i..igen f..folytassuk.nyögte Seally.

-Rendben,Seally Scald!kiáltotta Tracy, mire Seally forró vizet spriccelt Onix-ra,aki ezt a mozdulatot  nem élte túl.Brock gyorsan elővett a zsebéből egy szürkés apró tárgyat.Tracy-nek nagy kő esett le a szívéről.Azt hitte,hogy sokkal nehezebb lesz,de sikerült neki.Az első jelvény már ki is van pipálva.Tracy remegő kézzel vette át Brock-tól a csillogó jelvényt.

-További jó gyűjtögetést kalandor!mondta mosolyogva Brock.

-Köszönöm!mondta szintén mosolyogva Tracy,és kifutott Jack-hez.

-Sikerült!mosolygott Tracy.

-Azzazz,tudtam,hogy sikerül!ujjongott Jack is.Seally mosolyogva és sérülten ballagott Tracy mellett.Aztán Oddish,Sandy,és Flamy körülvették Seally-t,és mind gratuláltak neki.

-Viszont Seally megsérült el kell mennünk gyorsan egy Poké-Center-be!mondta Tracy és gyorsan benyitott a Poké-Center-be.

-Jónapot Joy nővér,a Vaporeon-om megsérült,segítene?kérdezte miközben ránézett a sebes Seally-re.

-Persze,várj egy percet!mondta Joy nővér mosolyogva,majd pedig átvette Tracy-től Seally-t,és rátette gy furcsa gépre.Néhány másodperc múlva vissza is fordult Tracy-hez,és visszaadta neki Vaporeon-t.

-Köszönöm!kiálltott vissza még Tracy,miközben kisietett Vaporeon-nal az épületből.

Tűz a sötétségben(SZÜNETEL)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora