32.fejezet

7 2 0
                                    

John elmélyülten nézegette eddig megszerzett jelvényeit.Már csak egy...Már csak egy hiányzik a győzelemhez...Hogy végre mindenkit a porba tiporhassanak...Halkan felnevetett,majd visszatette jelvényeit a vele szemben levő polcra.Ebben a pillanatban berontott a sápadt Golisopod,és rémülten megszólalt:

-Fő..nök...

-Mivan?Mondtam már,hogy kopogj te barom!morogta John,majd végre szembefordult pokemonjával.

-Um..Umbreon...

-Mi van azzal a kis döggel?Nyögd már ki te szerencsétlen!ment közelebb a remegő Golisopod-hoz John.

-Megszökött!

-HOGY MI?nézett fel John,majd a nála kb. egy fejjel magasabb Golispod elé lépett.

-Mi nem..nem tudtunk erről..és...nyögte Golisopod.

-Megkeresitek...sziszegte neki John.

-De hát..azt se tudjuk merre ment!fakadt ki hirtelen Golisopod,mire John a mellkasába vágta a zsebéből előhúzott kis kését.Golisopod térde rogyott,majd mancsát a vérző mellkasára szorította.

-Nem érdekel.AKKOR is megkeresitek,ha a világ végén van!rúgott bele a vérző pokemonba John.-És most takarodj...3 napot kapsz,hogy megtaláld.suttogta John.

-É..értettem.nyögte Golisopod,majd mancsát még mindig vérző mellkasára szorítva kisétált a szobából,vért hagyva maga után.

-Wow egy Yamper!mosolygott Jack,majd rádobott egy Great Ball-t.

-Ezzzzzzaz,megvagy kiskutyus!Legyen a neved...Zappy!simogatta meg az ugató Yamper-t.

-MI A FRANC?UMBREON?!kiáltott Sally,majd előkapta a fegyverét.(no félre értés mert megöllek:3)Umbreon sápadtan hátralépett,de Flamy elé lépett,majd védelmezően leült Umbreon elé.Tracy gyorsan elmagyarázta a ,,helyzetet,, Sally-nek,aki erre csak felvonta a szemöldökét.

-Mivel gondolom a labdád John-nál van,ezért nem tudlak visszazárni,de ha bárkihez egy uj..manccsal is hozzáérsz én...morogta Sally.

-Akkor...fordult Flamy Umbreon felé-Üdvözlünk a csapatban!

Jack  is inkább odasétált Tracy-ékhez,majd lefojt még egyszer a JEJZUS UMBREON!4!44! párbeszéd.Lycanroc továbbra is értetlen fejjel nézett feléjük,majd szomorúan leült a fűbe.

-Tracy,viszont ha Umbreon velünk van,akkor már le kell győznöd Sabrinát!nézett a vonatállomás felé Jack.Tracy néhány másodpercig csak nézett maga elé,majd halványan elmosolyodott:

-Ha Sally is beleegyezik...mire Sally nevetve bólintott.-Menjünk!Tracy még azért Flamy-re nézett megerősítésként. Flamy, éppen Umbreon-nal beszélgetett,viszont...Flamy-n látszott,hogy visszatartja a könnyeit,de a vak is látta,hogy végtelenül szomorú.

-Addig menjetek előre...szólt oda barátainak Tracy.Jack lassan bólintott,majd Sally-vel,elindultak az állomás felé.Umbreon egy kicsit távolabb ment,mivel nem akart ebbe belefolyni.

-Figyelj Flamy...Jack szerint ha amnéziás,hamar vissza fognak jönni az emlékei,ne aggódj.majd megölelte pokemonját,aki visszaölelte,majd halkan elsírta magát.

-Shh,nyugalom Flamy.Mint mindent.kacsintott Tracy-Ezt is megoldjuk.

A vonat lassú egyhangú zakatolása nem sokáig tartott mindenkit ébren.Tracy halkan fejét lehajtva aludt,Jack pedig a vállának dőlve aludt el,ölükben pokemonokkal.Sally az ablaknak dőlve vigyorogva gondolkozott.Sikerült.Már csak egy hajszál választ el a győzelemtől.Bár,most akadt egy ,,kis,, zavaró tényező...Felcsapta a telefonját,majd elküldött egy üzenetet,ami halk csilingelő hangot adott ki.Tracy a kis hangra halkan felébredt,majd szinte azonnal elpirult.Sally-re nézett,aki már szinte fulldokolt a nevetéstől.

Flamy is felébredt,majd egyből Lycanroc piros szemével találta szembe magát.Flamy halkan lehunyta a szemét,és megszólalt:

-Még mindig nem emlékszel rám igaz?

-Már kezdenek visszatérni az emlékeim de,én csak azt akarom mondani...

-Hogy sajnálom...ment közelebb Lycanroc Flamy-hez,akinek szeméből egy könny esett le a földre.A kis Flareon bánatosan felsóhajtott,majd Tracy-hez sétált.

-Ha nem emlékszel rám,akkor úgyis mindegy.

Golisopod hangtalanul rohant a fák között.Szeme szikráztak az indulattól,keze ökölbe szorulva.Mellkasán vörös folt éktelenkedett,kezében egy kis kés,amire már rászáradt a vére.Majd hirtelen megtorpant.Beleszagolt a levegőbe,majd elvigyorodott:

-Most megvagy.nevetett Golisopod,majd elindult a fák közé.

-Mekkora ez a gym!nézett a föl a hatalmas gym-re Tracy.

-Biztos Umbreon-ra akarod ezt bízni?kérdezte Sally,végig Umbreon-t figyelve.

-Ja, Tracy ne felejtsd el,hogy hát, hogy is mondjam meg akart minket ölni...!mondta Jack,majd Tracy-re nézett.

-Meg hát,biztos,hogy csak egy Umbreon-nal akarod legyőzni Sabrinát?vonta fel a szemöldökét Jack.

-Hát,azt nem tudom,hogy sikerülni fog-e...De mindent megteszek!húzta ki magát Tracy,majd megfordult,és Flamy-vel az oldalán belépett az épületbe.

Tűz a sötétségben(SZÜNETEL)Where stories live. Discover now