-Ki?kérdezte Jack.
-Plamy...mondta lesütött szemmel Sally.
-JÓ,ÉS Ő MEG KI?!fakadt ki Jack.
-John alatt áll egyel,ő is egy főnök...és..elég sokszor..itt elcsuklott a hangja,de Jack továbbra is csak kíváncsian nézte őt úgyhogy folytatta.
-Megtapasztaltam a....módszereiket..suttogta Sally,mire Tracy felkapta a fejét.
Flamy még nem sokszor volt Poke labdába,általában Tracy mellett lépkedett.Fájt mindene,és zsibbadt a lába.Lycanroc szintén így érzett.Nem tudott másra gondolni,csak arra az alakra aki megtámadta őket.Emlékezett arra,hogy Sally-t ez az ember kínozta,ezért egy kicsit beleremegett a gondolatra,hogy valamikor találkozni kell majd vele.
-Na,most mit csináljunk?kérdezte Jack lehajtott fejjel.
-Tracy,tudnál gyalogolni egész nap?nézett Sally Tracy-re.
-Biztos hogy nem.Még felülni is csak segítséggel tudok.....
-Hát akkor még maradunk..sóhajtott Sally,majd elkezdte átnézni táskája tartalmát.Jack bement az erdőbe,hogy megnézze azt a helyet,ahol Oddish-t ,,megszólították,,.Tracy szomorúan nézett Flamy labdájára.Jobban féltette Flamy-t bármi másnál.
-Sally?nézett rá Tracy,mire Sally összerezzent.
-Igen?
-M..mit csinált veled Plamy?kérdezte Tracy,és meglepetésére,nem azt kapta válaszul,hogy mi köze van hozzá?
-Hát..ha valamit nem csináltam..jól akkor..majd mondata befejezéseként felhúzta nadrágját,és Tracy látta,hogy négy hosszú vágás van rajta.
-Attól félek Tracy,nem ez lesz az utolsó,hogy ide jöttek...mondta Sally,és mögötte ördögi nevetés harsant.
-Közelebb van mint gondolnád.vigyorgott az idegen,akinek sárga és rózsaszínt haja két copfba volt tűzve.Hasán piros koponya tetoválás.Mellette egy gyíkszerű pokemonnal,aki gúnyosan mosolygott rájuk.Sally ijedten Tracy-re nézett,mivel a pokemonjaik sérülten,és sebesülve feküdtek a Poke labdájukba.
-Nem volt elég figyelmeztetés,az ami vele történt?bökött fejével Tracy felé mosolyogva.
-Mit akarsz?sóhajtott Sally megadóan.Mire Plamy ismét ördögien nevetni kezdett.
-Hmmm..tudjátok a pokemonok-ból mindig van egy sokkal erősebb változat,már régóta keresem az erősebb változatokat,és most megtaláltam...mosolyodott el,mire Salazzle odateleportált Tracy-hez,és kivette Flamy labdáját,majd pedig visszateleportált Plamy-hez.
-NEEE FLAMY!nézett oda félig sírva Tracy,aki mozdulni sem tudott a sok sebesülésétől.Sally Plamy után kapott,de Plamy Salazzle segítségével elteleportált.Jack ekkor ért vissza.
-Kiabálást hallottunk,m..mi történt?nézett az ijedt kis csapatra Jack.
-Plamy...e..el...vitte...Tracy ekkor már nem tudta fegyelmezni magát,halkan sírni kezdett.
-Ny..nyugodj..meg Tracy...elmegyünk érte.nézett a szemébe Sally,ami olyan szomorúságot tükrözött,amit Sally még soha sem látott.
-Csak nem Plamy...nézett ijedten Jack,mire Sally bólintott.
-Lycanroc tud teleportálni?kérdezte Jack,de Sally leintette.
-A megerőltetéstől utána egy napig nem csinálna semmit az alváson kívül.sóhajtott,majd pedig kivette Lycanroc labdáját,és előhívta.
-Auhm..nyögte Lycanroc,mivel még mindig sok seb volt rajta.Sally beadott neki néhány Potion-t,és érezte,hogy egyre jobban van.
-És mikor indulunk?kérdezte Jack,habár sejtette a választ.
VOUS LISEZ
Tűz a sötétségben(SZÜNETEL)
FanfictionFIGYELEM!EZ A KÖNYV ELÉG BORZALMAS,EZÉRT ÁT KELL MÉG ESNIE EGY ÁTÍRÁSON!Ennek tudatában olvasd! Flareon x Lycanroc.Tracy és kedvenc pokemonja Flamy,hatalmas kalandba keverednek:meg kell menteniük a régiókat John elől,közben rengeteg barátra-és elle...