-Mivan?!kérdezte Tracy
-Te..te miről beszélsz?kérdezte szintén meglepetten Jack.
-Arról aki nekem dirigál..nevetett Sally.
-Nah,persze te vagy a főnök...mondta gúnyosan Jack,aki azt hitte,hogy Sally csak ugratja őket.
-Várj..várj..aki neked ,,parancsol,, a te..nyögte Tracy.
-Főnököm igen.mondta Sally.
-És ezt miért mondod el nekünk?kérdezte ismét Jack.
-Na szerinted miért nagyokos?Szerinted én jókedvemből vagyok itt?kérdezte már majdnem sírva Sally,akin tényleg látszott,hogy nem hazudik.
-Ki az?nézett rá Tracy.Sally pedig még néhány másodpercig gondolkozott azon,hogy biztos jó ötlet-e elmondani nekik az igazat.
-J...John-nak hívják,...és a Galar regio-ban,lakik.
-Jack muszáj elmennünk hozzá,le kell állítanunk ezt az egészet.közölte Tracy,aki még mindig Sally-t nézte.
-T..Tracy ezt most...komolyan gondoltad?kérdezte kikerekedett szemekkel.
-Igen,le kell állítanunk.mondta komolyabban Tracy.Flamy közben kezdett lassan lemászni Sally-ről,akinek vérzett egy kicsit a feje.
-Vele mi lesz?bökött fejével Jack,Sally felé.
-Ha szeretne,akkor velünk jöhet.Mivel gondolom te ismered az utat.nézett Sally-re Tracy és Jack is.
-Veletek megyek...mondta Sally,majd megpróbált felállni,de visszaesett,mert ekkor Tracy észrevette,hogy Sally-n a rengeteg sebesülés van.Tracy reflexből elkapta,és felsegítette.
-Kösz.motyogta Sally,aki nem szokta meg,hogy kedvesek legyenek vele.Általában csak ,,szörnyetegnek,, nevezik,vagy belerúgnak.Nem tudott okot találni arra,hogy Tracy miért ilyen kedves vele?Majd egy kicsit lemaradt Tracy-éktől,aztán leguggolt Lycanroc-hoz.
-S..Sally?kérdezte ijedten Lycanroc,aki meg volt győzödve arról,hogy most Sally meg fogja ölni.De meglepetésére nem ez történt.
-Lycanroc,te is jössz velem?nézett rá kíváncsi szemmel Sally.
-Igen,köszönöm az új lehetőséget.majd Lycanroc lassan felállt és követni kezdte Sally-t.
-Én köszönöm neked Lycanroc!majd Sally olyat csinált amit még soha.Óvatosan megölelte Lycanroc-ot.Lycanroc erre annyira meglepődött,hogy levegőt venni is elfelejtett.Flamy is szép lassan odasétált hozzájuk,és hozzádörgölőzött Sally lábához.
-Jól vagy kis Flamy?nézett rá Sally.
-Hát...Igen..mondta félénken Flamy,majd Sally is csatlakozott Tracy-ékhez.Sally kezdetben csak csendben ballagott mellettük.Nem mert beszélni velük.Az előbb még ő volt a legnagyobb gonosz felettük,most meg...Nem értette magát.Jack hátra-hátra pillantott,nem tudott megnyugodni.Hát mégiscsak egy hidegvérű gyilkos sétált mögöttük,aki bármikor hátba támadhatta őket.Jack-nek fogalma sem lehetett arról,hogy Sally-nek most semmi rossz szándéka nem volt.Éveknek érezték ezt a néhány órás gyaloglást.
-Sally?kérdezte hirtelen Tracy,de még sikerült észrevennie,hogy Sally-t nagyon bántja valami,de egy pillanttal később,már erőltettet mosollyal fordult Tracy-hez.
-Hmm?
-Milyen messze van a Galar regio?kérdezte Tracy.
-Még legalább 5 napnyi járás..sóhajtott Sally aki egy kicsit le volt maradva,mögötte Flamy és Lycanroc beszélgettek.Tracy lassan lemaradt,úgy,hogy Sally beérje,de Sally észre sem vette Tracy-t mert gondolataiba mélyedt.
-Hé Sally?kérdezte Tracy,mire Sally összerezzent.
-I..igen?mondta Sally,rá sem nézett Tracy-re.
-Az előbb..amikor..hátranéztem...m..mi volt a baj?nyögte Tracy,mert nem tudta,hogy hogy viszonyuljon Sally-hez,de mindenképpen kedves akart lenni vele.
-Ja s...semmi,semmi nem érdekes..dadogta Sally,akit nagyon váratlanul ért a kérdés.
-Öö..Ja bocsi ha olyat kérdeztem...mondta Tracy,és lassan elkezdett visszasétálni Jack-hez.
-Ne..várj.De ígérd meg,hogy... nem nagyon hangoztatod,amit mondani fogok.nézett végre Tracy-re.Tracy csak most nézett majdnem először a smaragdzöld szempárba,ami mérhetetlen szomorúságot tükrözött.
-Megígérem.Sally lassan vett egy nagy levegőt,és ismét Tracy felé fordult.
-Figyelj.Most...gondolkoztam..néhány másodpercre abbahagyta,de Tracy továbbra is kíváncsian nézte,úgyhogy folytatta.
-Egyszerűen,hogy mehetnék most a ,,jóért,, küzdeni,amikor annyi mindenkit..itt elcsuklott a hangja,de folytatta.
-Majdnem mindenkit megbántottam,pokemonokat kínoztam,élveztem mások szenvedését..ÉRTED?Hogyan lehetek már jó ember??majd pedig olyat tett amire Tracy egyáltalán nem számított,beleborult a kezébe és halkan zokogni kezdett.Tracy azt hitte,hogy Sally egy hidegvérű gyilkos,aki mindenkin áttapos a saját célja érdekében.
-Meg tudsz bocsátani n..nekem?kérdezte el-el csukló hangon Sally.
-Persze..mindenki követ el hibákat..
-Hibákat?Tracy én egy gyilkos vagyok,és az egyik legnagyobb bűnbanda vezetője!E..ez...nyögte Sally.
-Az már a múlt.Én azt hittem,hogy tényleg olyan vagy, mint amilyennek leírtad magadat,de nem.Ha tudsz bocsánatot kérni,és beismered hibáidat,akkor már olyan rossz ember nem lehetsz!mosolygott Tracy,Sally-re.
-Tracy é..én úgy érzem..hogy..itt ismét elcsuklott a hangja.
-Nem értem..hogy..hogy miért vagy ilyen.. kedves velem?Mindenki tudja,hogy egy..egy szörnyeteg vagyok..majd pedig újra beleborult a kezeibe.
-Mert én mindenkiben meglátom a..jót!nézett újra a smaragdzöld szempárba,ami tele volt könnyekkel.
-És hidd el..benned is van egy kis jó!
-T..tényleg?kérdezte Sally,de nem a megszokott gúnyos, szarkasztikus hangnemében.
-Annyira biztos vagyok benne,mint abban,hogy mi egy remek csapat leszünk!majd Tracy óvatosan megölelte Sally-t.Sally először meglepődött,majd viszonozta az ölelést.
-Köszi Tracy!mosolyodott el Sally,de nem a vérfagyasztó,gúnyos mosollyal,hanem egy baráti kedves mosollyal.Jack hátranézett,annyit látott,hogy Sally kedvesen mosolygott.
-Tudod mennyire hiányoztál..mondta Lycanroc.
-Hát(itt elpirult)nekem is..de nagyon.mondta Flamy,majd pedig lassan hozzábújt Lycanroc-hoz.
Lycanroc közben rá-rá nézett Sally-re,bár nem nagyon értette amit mondott látta mi történik.Hát gyorsan fordult a kocka.Azonban a sétát egy hatalmas robaj szakította meg.
-Mi volt ez?kérdezte Jack,de már ő is látta.Egy hatalmas Charizard volt előttük.
-Megküzdünk vele?kérdezte Tracy,mire Jack és Sally bólintottak.
-Lycanroc,téged választalak!
-Flamy,téged választalak!
-Én kit válasszak?Oddish ide nem lesz jó..nyögte Jack.
-Tessék,használd Sandy-t!mondta Tracy,mire átnyújtott egy Great Ball-t Jack-nek.
-S..Sandy téged választalak!Majd majdnem egyszerre már 3 pokemon volt a hatalmas Charizard előtt.Sally volt a leggyorsabb.
-Lycanroc,Stone Edge-t gyorsan!kiáltotta Sally,mire Lycanroc beleütött a földbe,és Charizard felé hatalmas kék kövek kezdtek elindulni,majd belevágódott Charizard arcába.Charizard sebződött,de nem volt elég.
-Flamy,Fire Spint neki!Flamy,hatalmas tűzgolyókat lövellt mindenfelé,de Charizard-nak ez se volt elég(rímelt lol).
-Sandy,Crunch!mondta Jack,és Charizard-nak ez volt az utolsó,kifeküdt az ösvényen.
-Hát ez meleg helyzet volt..nyögte Jack.Majd egy hatalmas kiáltást hallottak.
-MIT TETTETEK AZ ÉN KIS CHARIZARD-OMMAL?!
ESTÁS LEYENDO
Tűz a sötétségben(SZÜNETEL)
FanficFIGYELEM!EZ A KÖNYV ELÉG BORZALMAS,EZÉRT ÁT KELL MÉG ESNIE EGY ÁTÍRÁSON!Ennek tudatában olvasd! Flareon x Lycanroc.Tracy és kedvenc pokemonja Flamy,hatalmas kalandba keverednek:meg kell menteniük a régiókat John elől,közben rengeteg barátra-és elle...