-Raichu,téged választalak!kiáltotta,mire Raichu máris ott állt a riadt Sandy előtt.Ny..nyugalom Sandy,ez csak egy Raichu...
-Raichu Quick Attack!kiáltotta Surge,mire a kis cuki Raichu fénysebességgel nekiütközött Sandy-nek,akinek még maradt egy kis élete.
-Sandy...Dig!mondta Tracy mosolyogva,mire Sandy leásta magát a föld alá.Raichu idegesen körbenézett,de egy váratlan pillanatban Sandy előbukkant a föld alól,és egy nagyot csapott a riadt kis Raichu-ra.
-Raichu Quick Attack!kiáltotta Surge,már-már kissé ideges hangnemben.Raichu gyorsan támadott,de Sandy még időben kitért előle.
-Sandy Earthquake gyorsan!kiáltotta Tracy,mire Sandy egy két másodpercig habozott,de aztán koncentrálni kezdett,mire megrepett a föld Raichu alatt,és megcsapta.Ezután Raichu lehunyta a szemét és előredőlt.
-Gratulálok kalandor!Ezt kiérdemelted!nyújtotta át Surge,a csillogó villogó villám jelvényt.
-További sok szerencsét!kacsintott Surge.
-Köszönöm!mosolygott Tracy,és kiszaladt az épületből,Flamy-vel az oldalán.A következő gym-nél jön majd el az én időm.gondolta Flamy.Amikor kiértek az épületből Lycanroc megölelte.
-Már nagyon várom a következő gym-et.Gondolom te is.mosolygott Lycanroc.
-Naná!pirult el Flamy.
-Ez is megvan!kiáltotta Tracy,és barátaira mosolygott.
-Szép volt!mosolygott Jack is,és félénken megölelte Tracy-t.
-Na de.Most merre?Irány Erikához?kérdezte lassan Sally,fejét oldalra billentve.
-Előtte egy kis gyógyítás.motyogott Tracy,és elszaladt a mellettük lévő Pokemon-Center-be.Gyorsan végzett is,és így már újult erővel vágtak neki az erdős ösvénynek.Flamy felnézett az égre, ahol Pidgey-k,és Spearow-ok repültek károgva.A bokrokból néha-néha egy apró kis mancs bukkant ki,és halk zörgés is hallatszódott.
-Mi volt ez?nézett hátra Jack.-Mintha lihegést hallottam vol...de ekkor egy ismerős arc bújt ki az egyik bokorból,egy ismeretlennel.
-MI A FRANC?!ERIC?fakadt ki Tracy.Eric egy kicsit elkomorodott,de egy pillanattal később már Jack fakadt ki.
-Ádám?Neked mi közöd...hozzá?
-Hát iiigen..Neked is szia Jack.forgatta a szemét Ádám.-Végre megtaláltunk titeket.sóhajtott.
-Ööö,minket...ti?kérdezte Sally.-Egyáltalán mit szeretnétek tőlünk?
-Gondolom emlékeztek arra,hogy John megpróbálta megszerezni ŐT.Khhmm.Túlságosan is jól haladt...Sok nehézség után elloptuk tőle...ezt!majd előhúzott a táskájából egy gyűrött térképet.
-Mi a...nézte a térképet Jack.-De hát ez a Cerulean Cave-be vezet...
-Igen a Pokemon League után...az a baj,hogy John-nak már csak három darab jelvény kell...nyögte Ádám.
-Sietnünk kell a következő gym-hez.John előtt kell Mewt...
-TRACY,NE MOND KI AZT A NEVET.sziszegte Eric.-Figyelj, megpróbáljuk annyira gátolni John-t amennyire csak tudjuk,de siess!Flamy Sandy és Lycanroc felhúzott szemöldökkel figyelték a beszélgetést,de amikor meghallották azt a nevet,már jobban hallgatták őket.
-Tracy-nél Mewtwo?kuncogott Sandy-Szerintem még elkapni sem tudná...
-Ne légy már ilyen,de igazad van.gondolkozott Flamy.
-Az biztos,hogyha neki meglenne,legyőzhetetlen lenne...suttogta Lycanroc.-Ő a legerősebb pokemon.
-Ja,ezt majdnem elfelejtettem...nyújtotta át Tracy-nek a térképet Ádám.
-Jack,te honnan ismered Ádám-ot?kérdezte Tracy,mire Ádám Sally felé fordult.
-Én is egy Menekült voltam.kezdte Ádám,de Sally félbeszakította.
-Te?Téged nem üldöztünk...Ádám erre csak sóhajtott egyet és folytatta.
-Jack-et először a Team Skull-ban ismertem meg,és hamar barátok lettünk...
-Mert mind a ketten azért jelentkeztünk,mert már csak ide vettek fel.mondták egyszerre Jack-el.Sally erre csak a szemét forgatta,de aztán Ádám-ra nézett.
-Kérdésem még mindig él...
-Na de.Én nem voltam hajlandó azokat a..dolgokat csinálni amiket ti.Ezért meg a tényért,hogy barátja vagyok egy olyan alaknak aki szintén nem csinál semmit,naagyon hamar megutáltak,és ki is rúgtak.De arra nem nagyon számított senki,hogy néhány megszerzett infót...khhm, továbbítottam a Menekülteknek,és Jack-nek.vigyorgott Ádám.Erre a kis beszámolóra Sally a ,,mindjárt megfojtalak,,nézésével nézte a kis Menekültet.
-Tracy,remélem tudod,hogy mire vállalkoztál...suttogta maga elé Eric.Tracy csak bólintott és rámosolygott.
-További sok szerencsét a gym-ekhez.integetett Ádám,majd Eric-kel elfutottak a keskeny ösvényen.Ha megtalálnám ŐT akkor többé soha nem tudna legyőzni senki,és enyém lehetne az összes régió.vigyorgott magában Sally.
-Nah,akkor..most már irány a gym?kérdezte hirtelen Jack,mire,ha lehet...Tracy még jobban elmosolyodott,és Flamy-re kacsintott.
-Naná!Irány Erikához!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Tűz a sötétségben(SZÜNETEL)
FanficFIGYELEM!EZ A KÖNYV ELÉG BORZALMAS,EZÉRT ÁT KELL MÉG ESNIE EGY ÁTÍRÁSON!Ennek tudatában olvasd! Flareon x Lycanroc.Tracy és kedvenc pokemonja Flamy,hatalmas kalandba keverednek:meg kell menteniük a régiókat John elől,közben rengeteg barátra-és elle...