30.fejezet

8 2 0
                                    

Eme rész egy ,,speciál,,rész akart lenni remélem tetszik:3A végével remélem csak magamat törtem összeTwT,naaaaa de jó olvasást kívánok!

-NE CSAK TRACY-T NE...suttogta maga elé Jack,majd összetörten lehunyta a szemét.Sally is lesütötte a szemét,majd lassan közelebb ment Jack-hez.

-Jack...É..én sajnálom,hogy elvesztettem az eszemet...

-Ne vedd sértésnek,de tudom milyen vagy-nézett föl egy pillanatra Jack-...ez most annyira nem izgat,de most már...kezét lassan lecsúsztatta a vibráló lila falon-Soha nem tudhatja meg,hogy mit érzek iránta...suttogta maga elé Jack.Sally ekkor megértette,hogy Jack miért ragaszkodott ennyire Tracy-hez.Hogy miért akart mindig mellette lenni...Lassan odasétált hozzá,és a vállára tette a kezét.

-Sajnálom Jack...gyere..indu...de mielőtt Sally befejezhette volna,halványpiros füst keretében megjelent először a mosolygó Victini,majd a sérült,vérző sebekkel teli aggatott Tracy.Jack,amint meglátta Tracy-t,a nyakába ugrott.

-Azt hittem,hogy...kezdte Jack,de inkább elharapta a mondat végét.Szorosan átölelte Tracy-t,aki erre felszisszent,mivel rengeteg seb volt rajta.Jack egy kis mosoly keretében elengedte Tracy-t,majd Sally is odament hozzá.

-Köszönöm Tracy...Majdnem meghaltál a pokemonomért...sütötte le a szemét Sally,majd elfordult.Tracy a vállára tette kezét,majd rekedtes hangon megszólalt:

-Hidd el,bármit megtennék a barátaimért.mosolygott Tracy,mire Sally elmosolyodott.

-Hát te lennél a híres Victini?ment közelebb Jack a türelmesen várakozó Victini-hez.-Csodálatos!

-Köszönöm Jack,de szerintem indulhatnánk már a két barátomhoz...kuncogott Victini,majd pedig kinyújtotta a kis mancsát.Tracy barátainál kicsit lassabban,de odabotladozott hozzájuk,majd Victini segítségével,már egy kis füst keretében meg is érkeztek Fuchsia City-be.

-Már csak hívnunk kell őket!mosolygott Sally,majd elkiáltotta magát.-Zacian,Zamazenta!

Gyorsan repültem felé.A hideg szél az arcomba süvített,de muszáj volt elmennem hozzá.Egy csettintéssel bent voltam abban az épületben,és láthatatlan lettem.Benyitottam egy ajtón,ahonnan halk sírás hallatszódott ki.Egy vérző, sebes kis Umbreon feküdt a földön...Meg sem hallotta,hogy valaki bejött,csak sírt tovább.

-Umbreon,kérlek ne sírj.suttogtam neki.Erre remegve megfordult.

-Mewtwo...sápadt el,majd lesütötte a szemét.

-Mi történt kis Umbreon?kérdeztem,majd néhány másodpercnyi csönd után,egy könnycsepp cseppent a padlóra.

-Egy ilyen hatalmas legendát,miért..érdekel egy hozzám hasonló...mocskos áruló?kérdezte el-el akadó hangon.Elmosolyodtam,majd leszálltam mellé a földre.

-Azért kis Umbreon,mert látom mit szeretnél...Neked még van lehetőséged a javulásra,mivel a te szívedben még van egy jóság.mosolyogtam,mire Umbreon szeme felcsillant.

-De hát...ők neveltek fel...nem tudom,hogy jó ötlet ez...nézett ki az ablakon.-Meg hát ő nála van a labdám,ha meg is tenném bármikor visszahívhat.

-Erről már gondoskodtam.dobtam fel a mancsomban pokelabdáját,de láttam,hogy még mindig kételkedik.Sóhajtottam egyet,majd vérvörös szemébe néztem.

-Úgy gondolod,nem lennél segítségükre?Hogy nem bíznának meg benned?Hogy utálnának?Miért mert segíteni szeretnél?Ne légy nevetséges kis Umbreon.nevettem,majd odadobtam elé a labdáját.

-A Flareon látta,hogy milyen vagy valójában.Nem kell félned.suttogtam.

-Van még valami...nézett fel rám,majd közelebb jött.-Ugye a barátnőmet megölte...

-Tudom kis Umbreon(nem is olyan pici:3),de hidd el,nemsokára te is megtapasztalhatod az igazi szerelmet.De csak akkor,ha jó úton jársz.Umbreon mosolyogva bólintott,majd lassan elsétált az ajtóig,ahonnan visszanézett.

-Köszönöm Mewtwo.hajtotta meg a fejét,majd az ajtóra nézett.

-És most,indulj Fuchsia City-be.Ott lesznek.majd csettintettem egyet mire az ajtó hangtalanul kinyílt.

-Indulj,és ne is nézz vissza erre a szörnyű helyre.mondtam,majd már csak néztem a távolodó alakját.Még egyszer csettintettem,mire visszatértem otthonomba,ahol mint mindig egy aranyos kis kuncogás,és egy gyors, felröppenő rózsaszín ,,barátom,, üdvözölt...

-Zacian!Zamazenta!kiáltotta Sally,mire néhány másodpercnyi türelmetlen várakozás után,piros és halványkék füst keletkezett.Tracy-ék hátraestek,majd megjelent a két legendás farkas.A testvérpár egyszerre nézett fel a reménykedő csapatra,majd közelebb léptek.

-Látom megtaláltátok a mi kis barátunkat.mosolygott Zamazenta a kis csapatra.-Rég láttalak Victini.

-Nah,de gondolom nem ezért kerestettetek fel engem.Most komolyan eltörted a kardodat Zacian?Hogyan sikerült?nevetett Victini,majd közelebb repült a testvérpárhoz.Tracy-ék nem akartak ebbe nagyon belefolyni,így egyet hátraléptek.Zacian és Zamazenta Dynamaxolt,majd Zacian Victini elé tette a kardját.Victini elmormolt valamit,mancsát előrenyújtotta,és egy narancssárga,és fekete hullámot irányított a törött kardra,ami lassan kezdett összeforrni.Victini még meghajtotta a fejét,majd a kard teljesen összefort.Victini még széttárta a mancsát,ezzel befejezve a mozdulatot.

-Köszönjük Victini.mosolygott Tracy,mire Victini elmosolyodott.

-Viszlát barátaim,és sok sikert!majd már csak narancssárga füst maradt utána.

-Sally kérlek add át Lycanroc-ot.lépett előre Zacian.Sally elővette Lycanroc labdáját,majd átnyújtotta a farkasoknak.Zamazenta tesvérével szembeállt,majd a pokelabda felrepült.Elkezdtek egymás szemben körözni,miközben mind a ketten mormoltak valamit.Bonyolult mozdulatok sorát csinálták végig mikor,fény jelent meg a labda körül.A két farkas kicsit felugrott,majd vonyítottak egyet,és Dynamaxoltak.Zacian megforgatta a kardját,Zamazenta pedig meghajtotta a fejét,mire pajzsa szikrázni kezdett.Zacian még körzött egyet a kardjával,majd a fénylő karddal leütötte a labdát a földre.A testvérpár kifulladva leszálltak a földre,majd egy dobbantással befejezték a speciális move-ot.A labda szikrázni kezdett,majd mikor a vörös-kék szikrák eltűntek,Zamazenta megszólalt:

-Most már elveheted pokemonod Sally.mosolygott a tesvérpár,mire Sally reménykedve odaszaladt a pokelabdáért,és kiengedte Lycanroc-ot.Először úgy tűnt nem történt semmi,mert meg sem mozdult.Sally csalódottan engedte le a kezét,és látszott rajta,hogy a sírás kerülgeti(pedig na nem gyakran sír...).

-Várjatok még!suttogta a testvérpár,majd magabiztosan hátraléptek.Amint hátraléptek,Lycanroc megmozdult!Nagyon lassan felült,majd kinyitotta vérvörös szemét.

-M..mi történt?nyögte Lycanroc,majd hunyorogva körülnézett.Tracy elengedte Flamy-t,aki odarohant szerelméhez.Sally mosolyogva megölelte pokemonját,majd összeborzolta a fejét.

-Jaj Lycanroc...csóválta hatalmas mosollyal a fejét,majd felállt,utat engedve Flamy-nek,aki egyből Lycanroc nyakába ugrott.Majd lehunyt szemmel(figyelj,figyelj...)megcsókolta(nagyon megleptelek mi?).De meglepetésére mikor elengedte Lycanroc értetlen fejjel eltolta magától.

-Gondolom minden pokemon ilyen üdvözletre vágyik,...de ismerlek téged kis Flareon?

Tűz a sötétségben(SZÜNETEL)Where stories live. Discover now