7.fejezet

23 4 0
                                    

Flamy hirtelen felkapta a fejét,mert azt hitte hallott valamit.

-Mi az kedvesem?Hallottál valamit?kérdezte Lycanroc az ideges Flamy-t.

-Semmi...semmi,csak azt hittem,hogy hallottam valamit...nézett hátra még egyszer Flamy,majd már csak előre figyelt.Umbreon halkan felsóhajtott,majd észrevétlenül követte őket.

-Szerintem álljunk meg pihenni!mondta Jack,aki leült a puha,selymes fűbe.

-Hát, egy kis pihenés nem árthat!mondta Sally,és ő is leült a fűbe,akit Tracy követett.Flamy és Lycanroc is lefeküdt a fűbe.Umbreon csak erre várt.Végigmérte a terepet,és nem vette észre,hogy Sally is ott van.Karmait kimeresztette,és szeme szinte világított,majd lassan előremászott a bokorban.Majd pedig ráugrott Lycanroc-ra,és belekarmolt a hátába,és fejébe,mire Lycanroc elájult.Flamy csak a fejét tudta felkapni,de Umbreon belekarmolt a szemébe,és lerúgta a földre.Végig húzta kimeresztett karmait Flamy hátán,mire vér folyt le Flamy hátáról.Umbreon diadalittasan,és gúnyosan felnevetett.De ekkor valaki lerúgta a földre,és rátaposott a nyakára.Umbreon belenézett a hideg smaragdzöld szempárba.

-Jaj ne...nyöszörögte Umbreon,miközben Sally még jobban belenyomta a cipőjét Umbreon nyakába.Umbreon feje kezdett más árnyalatot fel.Sally csak ridegen és érzéstelenül még jobban  belenyomta a cipőjét.

-Ne..ne öld meg!nézett rá Tracy,aki nem szerette,ha megölnek egy pokemont,még ha ilyen...gonosz is.Sally rá sem nézett,és remegni kezdett,az elfojtott indulattól.Tracy és Jack gyorsan odasétált Sally-hez,hogy lefogják,de Sally ellökte őket.

-Ha eddig nem tehettem meg most biztos meg fogom.mondta dühtől,és kegyetlenségtől izzó hangján(igen tudom ez már volt).

-NE...KÉRLEK..könyörgött Tracy,de Sally nem hallgatott rá,Umbreon már alig tudott lélegezni.Ekkor Tracy egy váratlan pillanatban lelökte Sally-t Umbreon-ról.Sally nekiesett egy hatalmas kőnek és elájult.Umbreon csak pislogott Tracy-re,hogy miért mentette meg.Tracy a szája elé kapta a kezét,mert meg akarta menteni Umbreon-t,de nem akarta bántani Sally-t.Odament hozzá és látta,hogy csak elájult.Kivette a táskájából Umbreon labdáját,de mire visszanézet,Umbreon eltűnt.Jack-nek vérzett a feje,de már felült.

-Jézusom F..Flamy..és Lycanroc!Jack,Sally táskájában van gyógyítószer,kérlek hozd ide!hadarta Tracy,és Jack villámnál is gyorsabban hozta a gyógyítószereket.Tracy gyorsan mindegyik pokemont meggyógyította.Flamy csak pislogott,azt se tudta,hogy mi történt.Ránézett Lycanroc-ra,aki szintén olyan állapotban volt mint ő.Tracy miután meggyógyította a pokemon-okat,odarohant Sally-hez aki meg sem mozdult,de a fejéből megállás nélkül ömlött a vér.Tracy elővett a zsebéből egy zsebkendőt,és megpróbálta visszafogni a vérzést.Tracy reménykedett abban,hogy Sally...khhm nem fogja ki nyírni.Sally halkan felnyögött,és kinyitotta smaragdzöld szemét.

-M..mi..hol..vagyok..?kérdezte halkan Sally.

-Bocsi Sally,n..nem akartalak ilyen erősen m..meglökni...nyögte Tracy,mire Sally mérgesen nézett rá.

-Akkor nem csak álom volt...HA TE nem lettél volna simán eltüntettem VOLNA!Ki tudja,most lehet visszajön és megöli a pokemonomat!fakadt ki Sally.

-Sally..nem kellett volna megölnöd elég ha visszazárod a labdájába.mondta óvatosan Tracy mivel nem akarta magára uszítani Sally-t ilyen állapotában.Sally a válaszra csak felmordult,és csak ennyit mondott.

-M..most egy kis magányra lenne szükségem.mondta majd lassan elsétált az erdőbe.Tracy Flamy-vel és Lycanroc-kal foglalkozott,mert egyik sem érezte magát még jól.Jack nem tudta megállni, észrevétlenül követni kezdte Sally-t.Úgy követte,hogy ő lássa Sally-t, de ő ne lássa meg.

-Uralkodj már magadon Sally...majd az egyik fához hajtotta a fejét.Jack még mindig figyelte.

-Most már ilyet ne csinálj,mert a végén még...itt elakadt a hangja,majd lesütötte a szemét.

-Ahh,miért ilyen nehéz...miért akarok gátlástalanul csak..elcsuklott hangja,majd pedig térdére hajtotta a fejét.Jack-et itt elkapta a bűntudat.Próbál megjavulni,ő meg nem bízott benne.Jack még el szégyellte magát még egyszer,majd kifutott a rétre.Mikor visszaért,rémisztő látvány fogadta.Tracy a földön feküdt,tele sebesülésekkel a pokemonok úgyszintén,eszméletlenül.Jack tudta mit kell tennie.

-Sally!kiáltott be az erdőbe,Jack,pedig tudta,hogy hol van.-Gyere gyorsan!Sally felnézett,de nem ment egyből.Majd amikor Jack másodjára szólt,felkelt és kisétált.

-Mit kiabá...de elakadt a szava amikor meglátta a ,,látványt,,.Odafutott Tracy-hez,aki még mindig eszméletlen volt.

-Mi történt itt?!nézett Sally Jack-re,és Jack tudta most lebukott,hogy követte.

-É..én nem tudom,mert bent voltam az erdőben..nyögte Jack,mire Sally szúrósan nézett rá.

-John rájött valahogy,hogy hol vagyunk,indulnunk kell MOST.közölte Sally majd pedig visszahívta a Poke labdájukba a pokemonokat.Tracy-hez mentek,de nem tudták,hogy hogyan ébresszék fel.Sally leguggolt és halkan a nevén szólítgatta.Tracy halkan felnyögött,és lassan kinyitotta a szemét.Megpróbált felülni,de nem tudott,visszaesett.

-Ahm...Sally..Jack..Menek..üljetek..rájöttek...menjetek..nyögte Tracy rekedt hangon.

-Nem fogunk itt hagyni.mondta Jack,majd pedig lassan felültette Tracy-t,aki nagyon sápadt volt,és félő volt,hogy újra elájul.

-M..meg..támadta..F..Flamy-t..és Ly..Lycanroc-ot..nézett rájuk Tracy.

-Tudjuk,de már visszahívtam őket.mondta Sally.-Ők biztos jól lesznek egy kis Potion-től,de téged én csak egy módon tudlak ellátni.mondta majd elővett egy kis adag gyolcsot,és megpróbálta bekötözni Tracy sebeit.Tracy felszisszent a fájdalomtól,de tűrte,mivel tudta,hogyha mocorog,csak nehezebb lenne.Jack közben előhívta Oddish-t.

-Vely,kérlek nézz körbe hátha van itt még valaki.De légy óvatos!közölte Jack,mire Oddish bólintott.Félve ugyan,de körbe nézett.Nem talált mást,csak vércseppeket.Így hát visszament volna Jack-hez,de valaki megszólította.

-Meneküljetek...amíg nem késő..

-K..ki van ott?kérdezte remegve Oddish,de nem talált senkit,ezért gyorsan visszafutott Jack-hez.

-S..Sally..megpróbálok felállni.nyögte Tracy,és óvatosan megpróbált felállni,de összerogyott.Sally gyorsan elkapta és segített neki felállni.

-S..sietnünk kell,mi lesz ha megtalálnak?nézett körbe Tracy,aki képtelen volt megnyugodni.

-Hát..nem tudom,de azt viszont igen,hogy még itt kell maradnunk legalább egy napig,hiszen te még felállni sem tudsz nem hogy egész nap gyalogolni.mondta Sally,és leültette Tracy-t egy farönkre.

-Hajj..most miattam nem tudunk haladni..szomorodott el Tracy.Közben Jack is visszajött,mellette Oddish jött remegve.

-Oddish körbe nézett,és nem talált senkit,viszont szerinte..hát..ömm..valaki beszélt hozzá..hogy..meneküljünk...de nem talált senkit.hadarta Jack,miközben ő is leült Tracy mellé.

-Várj..azt mondtad beszélt hozzá?nézett rá Sally,kikerekedett szemekkel.

-Igen...

-Nem vagyunk már biztonságban.Plamy a közelben van.

Tűz a sötétségben(SZÜNETEL)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora