12.fejezet

13 4 0
                                    

-Meg kell keresnünk,ő..nagyon fontos!közölte Flamy,de Lycanroc óvatosan visszahúzta,és villogó szemekkel ránézett Flamy-re.

-NAGYON FONTOS...morogta Lycanroc,mivel azt hitte,hogy Flamy szerelmes belé.

-Ja..nem, nem ÚGY fontos..a csapat tagja...magyarázkodott Flamy több-kevesebb sikerrel.

-Rendben menjünk.morogta Lycanroc,de ő már mást tervezett...

-Tracy elmehetünk megkeresni Seally-t?kérdezte aggódó tekintettel Flamy.

-Hát rendben...motyogta Tracy.Sally addig összepakolt egy kisebb táskába.Tracy elindult Lycanroc-cal,és Flamy-vel.

-Vajon merre lehet?nézett körbe Flamy.

-Az biztos,hogy ki nem ment...gondolkozott Lycanroc hangosan.Próbáltak hallgatózni,de az egész épületben síri csend volt.Az egész olyan horrorisztikus volt,hogy egy furcsán csendes épületben keresik az eltűnt barátjukat.Flamy-nek már nagyon hiányzott a kis Vaporeon.Lycanroc -ot egyre jobban idegesítette,hogy Flamy-t ennyire érdekli,hogy hol van az a szerencsétlen kis Vaporeon.Amint megtalálja nem fog vele finomkodni...

-Álljatok meg!suttogta Tracy.Mindannyian megálltak és hallgatóztak.Néhány másodperc múlva ismét hallottak egy halk nyöszörgést,és mozgolódást hallottak.Gyorsan odasiettek ahonnan meghallották és Tracy berúgta az ajtót.Vaporeon egy asztalon feküdt megkötözve.Rájuk nézett,de nem bírta tovább elájult.Ekkor egy ördögi nevetés harsant mögöttük,majd már csak arra emlékeztek,hogy a földön fekszenek.Flamy lassan kinyitotta apró fekete szemét,és ekkor meglátta azt,akit soha többé nem akart látni.Umbreon körbe-körbe járkált a teremben,de nem vette észre,hogy Flamy felébredt.A kis Flareon szemével egyből a barátait kereste.Nem kellett sokáig nézelődnie,majdnem egyből meglátta őket.Tracy és Lycanroc a falhoz volt kötözve vele együtt,Seally még mindig az asztalhoz kötözve.Umbreon megfordult és gúnyosan elmosolyodott.

-Hát felébredtél te kis álomszuszék?mosolygott Umbreon.

-Akkor veled kezdem...mondta,majd pedig végighúzta karmait Flamy-n,mire Flamy felszisszent a fájdalomtól.

-Várjunk csak...Ez így nem jó..Umbreon odasétált Lycanroc-hoz,és felpofozta.Lycanroc felemelte a fejét,és belenézett a gyilkos szempárba.Umbreon rajta is végighúzta kimeresztett karmait,mire a foglyok alatt szép kis piros tócsa gyűlt össze.Flamy elsírta magát,mert Umbreon most Tracy-hez sétált.Rá úgy tekintett,mint egy védelmező anyukára.Umbreon egy darabig csak nézte Tracy-t,de aztán gúnyosan elmosolyodott,és karmait végighúzta Tracy arcán.Már sétált vissza Flamy felé villogó szemekkel.

-Miért csinálod ezt?!sírt Flamy.

-Elvettettek tőlem mindent,a bizalmat,az esélyt,a traineremet...most én jövök.suttogta Umbreon,majd gúnyosan felnevetett.Odasétált Flamy-hez és lecsapott.Flamy már a saját vérében úszott.Már Umbreon emelte volna a mancsát,de ekkor lerúgták őt a földre.

-A történelem megismétli önmagát.morogta Sally.Flamy most kifejezetten örült a gyilkosnak.Sally vérfagyasztóan elmosolyodott,és belenézett Umbreon rémült tekintetébe.

-Viszlát Umbreon.mosolygott,majd pedig kését végighúzta Umbreon-on.Tracy ekkor ébredt fel.

-CSAK ZÁRD A LABDÁJÁBA!kiáltotta Tracy,mire Sally összerezzent.

-Ja igen..persze...majd pedig előkapta Umbreon labdáját,és gyorsan visszahívta.Odasétált a foglyokhoz és eloldozta őket.Nagyobb bajuk nem esett,mint néhány kisebb nagyobb karmolás.Flamy botladozva odasétált Lycanroc-hoz.Még mindig nem volt eszméleténél,ezért elkezdte a nevén szólítgatni.Lassan kinyitotta vörösen izzó szemét,és elmosolyodott.De csak néhány pillanatig,mert észrevette az ájult Seally-t.Mindenki nagy döbbenetére odasétált hozzá,és felpofozta.Seally ijedtében felugrott,és fájdalmasan felnyögött.

-M..mit akarsz?!nézett rá Seally,pedig nagyon jól tudta.Lycanroc csak közelebb ment hozzá,Seally nem kis ijedségére.

-Nagyon,nagyon jól tudod te azt...morogta Lycanroc,és hatalmasat ütött Seally-be,aki a falnak csapódott.Odasétált hozzá,és karmaival meg akarta fojtani a rémült Seally-t.

-Ne..kérlek ne.sírt Flamy.Lycanroc csak ekkor vette észre.Flamy,bár ha nem is akarta,akaratlanul mást érzett Seally felé.

-Azt hittem Flamy,hogy örökre velem maradsz.suttogta összetörten Lycanroc.

-D..de hát én téged szeretlek!sírt még jobban Flamy.

-Magadnak legalább ne hazudj.fordult meg Lycanroc.Flamy megpróbált hozzábújni,de ellökte.Lycanroc még egyszer ránézett Flamy-re,és kifutott a szobából.Flamy először csak tágra nyílt szemekkel nézett maga elé,majd pedig lekuporodott a földre és halkan sírni kezdett.Mindenki csak lefagyva állt,és nézte az összetört Flamy-t.Majd Seally remegve odasétált hozzá.

-F..figyelj..Flamy..nagyon sajnálom.suttogta Seally,és meglepetésére Flamy hozzábújt.Seally lassan átölelte a szipogó kis Flareon-t.Nem tudta eldönteni,hogy barátjaként nézzen rá,vagy továbbra is szeresse.De hirtelen fejébe hasított a felismerés,hogy Lycanroc már nem szereti Flamy-t.A kis Flareon belenézett a csillogó fekete szempárba,majd Seally lágyan megint megölelte.Tracy és Sally csak kikerekedett szemmel nézték az ,,eseményeket,,.

-E..ez..most..nyögte Tracy.Sally elkezdett remegni,mire Tracy egyből tudta,hogy megint ideges.

-S..Sally..mi..

-TRACY AZ EGYETLEN HASZNÁLHATÓ POKEMONOM ÉPPEN MOST HAGYTA EL SZOBÁT,A MÁSIK POKEMONOM,MEG MEG AKAR MINKET ÖLNI!fakadt ki Sally.

-Természetesen megkeressük,de..előtte...nyögte Tracy.

-Jack-ért megyünk, tudom.sóhajtott Sally.

-Figyelj Seally én azt hitte..hogy téged csak barátként kedvellek..de..nyögte Flamy,és lassan elpirult.Seally nem várta meg a mondat végét,félénken megcsókolta.Flamy először el akart húzódni,de aztán magához ölelte.Flamy lehunyta a szemét,és hozzábújt a kipirult Seally-hez.

-Bocsi Flamy ha nem akartad...

-Köszönöm Seally.mosolygott Flamy.

-Biztos nehéz lehet ez neked...ölelte meg Seally.

-Így,hogy te is itt vagy,sokkal könnyebb.suttogta Flamy.Most Tracy fakadt ki.

-MOST MI VAN?!

-Ahogy te magad is mondtad..nyugalom,ezt már nem lehet leállítani.vigyorgott Sally.

-Ne vigyorogj,nem áll neked jól...morogta mérgében Tracy.

-Ha te mondod...vonta meg a vállát Sally.-Na de akkor most megyünk Jack-ért,vagy mi van?

Flamy és Seally ekkor fordultak meg.Kipirulva.

Sally lassan elindult,de Tracy egy kicsit lemaradt.

-Flamy,figyelj.Te most akkor kit is szeretsz?kérdezte komoran Tracy.-Az igazat akarom hallani.

-Tracy..én nem tudom...Lycanroc-ot és Seally-t is...suttogta Flamy,úgy,hogy Seally még véletlenül se hallja.

-Flamy,én csak annyit akarok neked mondani,hogy a szívedre hallgass!mosolygott Tracy.

-Rendben.mosolygott már Flamy is.

Tűz a sötétségben(SZÜNETEL)Where stories live. Discover now