-Golbat Bite!kiáltotta Koga,mire Golbat hihetetlen gyorsasággal belemart a sápadt Gardevoir-ba,akinek még maradt egy kis élete.Francba!Nehogy már egy Golbat verjen el...morgott magában Tracy,miközben Kogát fürkészte,aki látszólag kerülte a szemkontaktust.
-Gardevoir Psybeam-et!mondta hirtelen Tracy.Gardevoir néhány másodpercig koncentrált,majd kezéből lila fénysugár lövelt a rémült Golbat felé.Belecsapódott a denevér arcába,majd Golbat lassan élettelenül a földre esett.Koga elmosolyodott sálja alatt,majd elővett még egy pokelabdát.Te aztán semmit sem változtál...nevetett magában Koga,majd elkiáltotta magát.
-Muk,téged választalak!Tracy mindig is undorodott a nagyon fura szétfolyós Grimer-től,és evolúciójától.Ki használna egy lila slime-ot a harcban,mikor olyan sok pokemon van...Áá,csak gyorsan küzdjünk meg vele aztán felejtsük el ezt a lila sz...
-Gardevoir gyere vissza!nézett a gyenge pokemonra Tracy,majd elővette Espeon labdáját.
-Espeon,téged választlak!kiáltotta mosolyogva Tracy,mire Espeon harcias vicsorgás és morgás kíséretében már is Muk előtt állt.
Jack idegesen dobolt a lábával az épület előtt.Sally és Eliza kicsivel arrébb tőle beszélgettek,Flamy és Lycanroc pedig az épület másik oldalán voltak,így nyugodtan gondolkozhatott.Mikor jön már?Valami baja esett?Elvesztette a harcot?gondolkozott Jack.Maga sem értette,hogy miért gondol folyton Tracy-re,és miért félti...Mikor bement a gym-ekbe,kényszert érzett rá,hogy vele menjen,és segítsen neki...
Lycanroc az épület falának támaszkodva közelebb húzta magához a kíváncsi Flamy-t,majd felemelte Flamy állát,hogy a szemébe nézhessen,és finoman beleharapott a nyakába.Flamy felszusszant,majd megcsókolta.Lycanroc hevesen visszacsókolta,majd beletúrt Flamy kis hajába.Mivel csak egymásra figyeltek,nem vették észre a vörösen világító szempárt maguk mögött.
ESTÁS LEYENDO
Tűz a sötétségben(SZÜNETEL)
FanficFIGYELEM!EZ A KÖNYV ELÉG BORZALMAS,EZÉRT ÁT KELL MÉG ESNIE EGY ÁTÍRÁSON!Ennek tudatában olvasd! Flareon x Lycanroc.Tracy és kedvenc pokemonja Flamy,hatalmas kalandba keverednek:meg kell menteniük a régiókat John elől,közben rengeteg barátra-és elle...