Oddish benyitott Lycanroc gyakorlótermébe.Nem lepődött meg majdnem azonnal kettő vérvörös szempárral találta szembe magát.
-Mit akarsz te ki...morogta Lycanroc.
-Hagyjuk most a személyeskedést,Lycanroc csak egy kérdést hoztam valakitől,utánna pedig eltűnök nyugi.hadarta gyorsan Oddish.
-Mégis kitől?Nyögjed ki gyorsan mert dolgom van amint látod!mondta Lycanroc.
-Flamy-től.közölte Oddish,de Lycanroc félbeszakította.
-K..Kitől?kérdezte már más stílusban Lycanroc.
-Flamy-től és találkozni szeretne veled.mondta nyugodtan Oddish.
-Tény..ny.leg?Velem?kérdezte inkább saját magától Lycanroc.
-Igen veled,holnap este a Kanto régió-i Poké-Center mellet.mondta még mindig nyugodtan Oddish.
-Üzend meg neki,hogy ott leszek.fordult meg Lycanroc majd elkezdte ököllel verni a bábut.
-Rendben..motyogta Oddish.
-Várj,megyek veled,mert ha meglátnak végeznek veled.mondta Lycanroc miközben kinyitotta a gyakorlóterem ajtaját,és kitessékelte maga előtt a kis Oddish-t.
-Ha találkozunk valakivel,TE befogod a kicsi szádat,értve vagyok?hadarta gyorsan Lycanroc.
-Rendben.
Lycanroc felkapta Oddish-t és olyan gyorsan rohant amennyire csak lehet.Nem vette észre,hogy valaki figyeli őket.Csak egy sárga villanást lehetett látni majd pedig csak fekete füstöt.Umbreon hatalmas mosollyal futott végig a folyóson.Végre talált valamit amivel be tudja mocskolni Lycanroc-ot.Kárörvendően felnevetett,majd pedig elkezdett futni Sally-hez.Most megvagy!gondolta kárörvendően.
-Lycanroc te meg hová mész,VELE?kérdezte egy maszkos Team Skull-os,aki mellett egy zubat repült.
-Zubat,ő az edzőtársam,és amint látod most edzettem.Zubat megpróbálta elmondani trainer-ének,aki csak bólintott és tovább sétált Zubat-tel.Oddish felsóhajtott a megkönnyebüléstől.Lycanroc tovább futott,végül ki értek a friss levegőre.
-Kösz a segítséget!modta hálásan Oddish.
-Szívesen,de inkább én köszönöm.mondta Lycanroc majd megfordult és eltűnt.
Tracy-éknél:
Vajon odaért?Elfogadta a meghívást?Oddish még visszatér?ezek a kérdések nem hagyták nyugodni Flamy-t.Már emésztette a bűntudat,amikor apró léptek zaját hallotta.Kiment a ház folyósójára majd látott egy apró alakot.
-Oddish?kérdezte félve Flamy,de az idegen csak ennyit mondott.
-Elfogadta.
Flamy egymagában sétált a Poké-Center felé.Nagyon izgult már.Nagyon kellet fegyelmeznie magát,hogy ne kezdjen izzani,mint egy darab parázs.Odasétált a bolt mellé,de nem látta Lycanroc-ot.Várt egy kicsit majd pedig érezte,hogy hiába vár. Ahh,miért hittem,hogy eljön.sóhajtott magában.Majd pedig fordult és elindult vissza,de ekkor egy fehér mancs gyengéden visszahúzta.
-Azt hitted nem jövök?kérdezte Lycanroc,szemei vörösen világítottak a sötétben.
-Öö..nem..Szia Lycanroc!hadarta Flamy.
-Bízol bennem?kérdezte váratlanul Lycanroc,Flamy pedig nem tudta,hogy megbízzon-e benne.
-I..Igen!mondta Flamy elpirulva,majd Lycanroc felé nyújtotta mancsát és mikor Flamy félénken odatette kis mancsát piros füst keretében eltűntek.
DU LIEST GERADE
Tűz a sötétségben(SZÜNETEL)
FanfictionFIGYELEM!EZ A KÖNYV ELÉG BORZALMAS,EZÉRT ÁT KELL MÉG ESNIE EGY ÁTÍRÁSON!Ennek tudatában olvasd! Flareon x Lycanroc.Tracy és kedvenc pokemonja Flamy,hatalmas kalandba keverednek:meg kell menteniük a régiókat John elől,közben rengeteg barátra-és elle...