Lycanroc semmi másra sem tudott gondolni,csak arra a másik aranyos Lycanroc-ra.Egyszerűen nem tudta kiverni a fejéből,hiába lépkedett mellette az apró kis Flamy mosolyogva.Nem NEM...nekem Flamy a kedvesem...De mégis,olyan gyönyörű volt.Ráadásul ő is Lycanroc volt!Bárcsak megismerhettem volna...MI,miről beszélek?!Én Flamy-t szeretem...vagy mégsem?
Flamy észrevette,hogy kedvese nagyon gondolkozik valamin.Nagyon örült,hogy végre most együtt vannak.De hirtelen eszébe jutott Seally,aki se szó,se beszéd egyszerűen csak elment.Már hiányzott neki a folytonos optimizmusa,az ahogyan megvigasztalta,egyszóval már nagyon hiányzott neki,de nem is sejtette miért ment el.
-Nah,akkor most már tényleg irány a gym!törte meg a csendet Tracy,mosolyogva.
-Ja..biccentett Jack,majd tovább beszélgetett Oddish-al.Sally lesütött szemmel lépkedett utánuk.Hogyan tudott legyőzni?Hajj...nekem miért nem sikerül soha semmi?fakadt ki magában.Tracy ránézett Sally-re,és odasétált hozzá.
-Sally,mi a baj?kérdezte lassan Tracy,mire Sally még néhány másodpercig csak nézett maga elé.
-Nekem miért nem sikerül soha semmi?suttogta maga elé.
-Sally ez csak egy harc volt.lepődött meg Tracy.
-Amit szánalmas módon elvesztettem...
-Én mindig egy tanulságnak fogom fel a vereségeket,volt egy időszakom,amikor egy csatát sem bírtam megnyerni,ezért aztán keresni kezdtem a hibáimat,javítottam a stratégiámon,és azóta majdnem mindig nyerek.mesélte Tracy.
-Kösz Tracy.mosolyodott el végre Sally.
-...Értve vagyok?kérdezte morogva Seally.
-Igen.suttogta remegve Umbreon.
-Te csak legyengíted őket.A többi az én dolgom.villant fel vörösen izzó szeme.
-Értettem.sütötte le a szemét Umbreon.-Mikor indulunk?erre Seally vérfagyasztóan felnevetett.
-Most.vigyorgott.
Flamy hátranézett.Úgy érezte,mintha valaki figyelné,sőt követné őket.Próbálta ezeket a gondolatokat elhessegetni,de nem állhatta meg,hogy néha hátra ne pillantson.Lycanroc is hasonlóan gondolkodott,nem bírt ő sem megnyugodni.A kis csapat már majdnem beért Vermilion City-be,de ekkor hatalmasat rezzent a bokor,majd egy sárga-fekete villanást láttak,de néhány másodperccel később Umbreon végigkarmolta Flamy-t,aki remegve lefeküdt a földre,de Umbreon máris ráugrott a meglepett Lycanroc-ra,aki szintén remegve dőlt el.Tracy Sally és Jack hátrakapták a fejüket,de ekkor megláttak egy kék villanást.Seally nevetve karmolta őket végig.Tracy és Jack elájult,Sally remegve esett a földre.Seally hangosan felnevetett,és lassan Flamy-hez sétált.
-Seally?!kérdezte halkan Flamy.-Te...miért?
-Tudod Flamy,én naivan azt hittem,hogy legalább esélyt adsz nekem.De amint visszajött a te drágalátos kis Lycanroc-od,úgy dobtál félre,mintha nem is léteznék.Egyáltalán feltűnt neked,hogy nem vagyok ott?Hmm?Vagy túlságosan el voltál foglalva..vele?mutatott a sérült Lycanroc-ra.Flamy szeme hirtelen könnyekkel teltek meg.
-Mi az,hogy feltűnt-e?Hát persze,hogy feltűnt!Hiányoztál,kerestelek is volna,de Tracy csak ment előre!Nem érted?Téged is szeretlek...Nekem mind a ketten ugyanúgy vagytok fontosak.sírt Flamy.Seally szeme ekkor elkerekedett.Mit művelek?tette fel magában a kérdést.Bántottam Flamy-t,és ő mégis szeret.A halálukat kívántam,pedig ő igenis aggódott értem.Már nem érdemlem meg,hogy szeressen.
-É..én azt hittem,hogy én nem is vagyok fontos neked...suttogta letörten.
-Seally,nekem mindig fontos leszel.
-Már nem érdemlem meg,hogy szeress...suttogta elkeseredetten.Flamy viszont minden maradék erejét összeszedve,megölelte Seally-t.
-Dehogynem.
-Meg tudsz még bocsátani nekem?kérdezte suttogva Seally.
-Persze,hogy igen!mosolyodott el minden erejével Flamy,de tovább már nem tudott a tudatánál maradni.Seally még elszégyellte magát még egyszer,de aztán elkezdett koncentrálni,mire a környéken halvány kék fény jelent meg,és a sebesültek sebei szép lassan beforrtak.Most már nincs semmi dolgom csak várni.gondolta Seally.
Umbreon morogva figyelte a történeseket az egyik bokorból.Mit csinál?Nem úgy volt,hogy meg akarod őket ölni?!gondolta.Viszont nem mert odamenni,mert félt Seally-től,aki találkozásukkor ,,tudatta,hogy ki a főnök,,.Még egyszer ránézett a kis csapatra,aztán morogva elfutott.
Tracy riadtan ült fel.Utolsó emléke egy kék villanás és fájdalom volt.Ekkor meglátta,hogy mindenki a földön fekszik, eszméletlenül.De viszont észrevette Seally-t,aki lesütött szemekkel nézett maga elé.
-Seally?!fakadt ki Tracy.
-Tracy...én tényleg nagyon sajnálom...kezdett bele Seally,de Tracy leintette.
-Hagyjuk ezt most,a többiekkel mi van?kérdezte kicsit hisztérikus hangon Tracy.
-Már meggyógyítottam őket,azt vártam,hogy felébredjenek..suttogta Seally remegve.Amint ezt kimondta,szinte egyszerre nyögött fel Jack és Sally,és nyitották ki szemüket.
-M..mi történt?kérdezte halkan Jack.
-A kis kedves Seally megtámadott,aztán meggyógyított minket.Jól vagytok?hadarta Tracy,miközben leguggolt Flamy és Lycanroc mellé.
-LYCANROC!futott oda Sally is.
Téged is szeretlek...gondolta újra és újra Lycanroc.Nem haragudhatok rá,hiszen...én a másik Lycanroc iránt érzek ugyanígy.Majd meghallotta Sally hangját,amire lassan kinyitotta a szemét.
-Hál,Istennek jól vagy!mosolygott Sally.
Flamy is felült.Tracy egyből megölelte,és megsimogatta.
-Nah,akkor megyünk Surge-höz?kérdezte hirtelen Tracy.
-Naná!bólintott Jack.-Kit viszel ellene?
-Szerintem Sandy-t.dobolt az állán Tracy.
-Na ő jó lesz..De hát akkor mire várunk?nevetett Jack.Mindenki elmosolyodott,és elkezdtek futni a hatalmas gym felé.
-Hajrá Tracy!mondta Sally.
-Sok szerencsét!mosolygott Jack,majd pedig megölelte Tracy-t.-Ne merj elbukni!kacsintott.
-Köszönöm.mosolygott,majd elővette Sandy labdáját,és előhívta.-Készen állsz Sandy?kérdezte.Sandy csak bólintott,és enyhén remegve követni kezdte trainer-ét.Tracy ámulva nézett körbe a nagy csarnokban.Mindenhol villám típusú pokemonok edzetek.A lába mellett elszaladt egy aranyos kis Pikachu mosolyogva.Mindent sárga színek borítottak.De ekkor meglátta a terem végében karba tett kezekkel az inkább kiképző tisztre hasonlító Surge-öt.Halvány sárga haja az ég felé állt,mintha konektorba nyúlt volna.Tracy legyőzte minden félelmét,és fellépet a vezetőhöz.
-Üdvözöllek kalandor!A jelvény kéne?harsant Surge hangja.
-Igen!mosolygott Tracy.
-Akkor készülj a harcra!nevetett Surge.-Magnemite,téged választalak!
-Sandy téged választalak!kiáltotta Tracy,mire Sandy már farkasszemet nézett a furcsa egyszemű mágneses pokemonnal,majd lassan elmosolyodott.
-Sandy Earthquake!mosolygott Tracy,mire Sandy koncentrálni kezdett,majd néhány másodperc múlva Magnemite alatt megrepett a föld,és megcsapta őt.Magnemite lassan lehunyta szemét és eldőlt.Surge morgott egyet,de aztán újra elmosolyodott.
-Raichu,téged választalak!kiáltotta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tűz a sötétségben(SZÜNETEL)
Hayran KurguFIGYELEM!EZ A KÖNYV ELÉG BORZALMAS,EZÉRT ÁT KELL MÉG ESNIE EGY ÁTÍRÁSON!Ennek tudatában olvasd! Flareon x Lycanroc.Tracy és kedvenc pokemonja Flamy,hatalmas kalandba keverednek:meg kell menteniük a régiókat John elől,közben rengeteg barátra-és elle...