Tracy Seally-vel az oldalán lépett ki a Poké-Center-ből.Alig lépett ki az épületből, Flamy egyből odarohant hozzá kikerekedett szemekkel.
-Tracy,elrabolták Jack-et!mondta sírva Flamy.
-MI...KIK?HOVÁ VITTÉK?!hadarta Tracy,miközben körülnézett.
-Maszk volt rajtuk nem láttam!sírt Flamy.Tracy elkezdett gondolkozni.Sajnos csak egy ötlete volt,az is...kivitelezhetetlen.Tracy halkan felsóhajtott,majd pedig Flamy apró szemébe nézett.
-Hajj...azt hiszem meg kell látogatnunk valakit.mondta halkan Tracy,mire Flamy és Seally összenéztek.Pontosan tudták,hogy hová akar menni Tracy.
-T...Tracy..nem hiszem,hogy ez egy..jó ötlet..mondta remegve Seally.
-Van más választásunk?nézett le rájuk Tracy,majd lassan elindult.Flamy és Seally még egyszer összenéztek,majd pedig elindultak Tracy után.Egy ideig csak szótlanul lépkedtek,de ekkor Tracy meglátott egy ismeretlen trainert,aki mellett egy Rhyhorn ült.Tracy ránézett Seally-re,aki elmosolyodott,jelezve szívesen megküzdene vele.Szép lassan odasétáltak hozzá,mosolyogva.
-Hát sziaa kislány,tovább szeretnél menni?Akkor küzdj meg velem!mosolygott gúnyosan az ismeretlen.
-Rendben,te kis útonálló...morogta Tracy.
-Rhyhorn téged választalak!
-Seally téged választalak!Seally elvigyorodott,nem tudta leplezni kárörömét.Tracy is elvigyorodott.
-Seally, SURF!kiáltotta Tracy,mire Seally hatalmas hullámot meglovagolva rengeteg vizet küldött a riadt kis Rhyhorn-ra,aki viszont időben kikerülte.
-Rhyhorn Tackle-t gyorsan!mondta az ismeretlen olyan hirtelen,hogy Flamy összerezzent.Hát én itt annyira nem vagyok jó.gondolta Flamy,de nem bánta,mivel jót szórakozott a kezdők szerencsétlenkedésén.Seally sebződött ugyan,de túlélte.Seally már vicsorgott a szerencsétlen kis Rhyhorn-ra.
-Seally Scald!mondta mosolyogva Tracy,mire Seally mérgében olyan forró vizet fröcskölt Rhyhorn-ra,hogy az már vöröslött az égési sérülésektől,de meghalt a Seally mozdulatától.A trainer szégyenében elfutott.Seally sóhajtott egyet a megkönnyebbüléstől,de Tracy továbbra is a gondolataiba mélyedve gyalogolt egy túlságosan is ismerős helyre.Egy helyre ahol rengeteg pokemon,és trainer vesztette életét,egy olyan ember által,aki nemrég folytatta ,,munkáját,,.Egy helyre,ahol a legkevésbé sem látják őket szívesen,amit Tracy is nagyon jól tud.Flamy hirtelen megértette miért jönnek ide,de nem szólt Seally-nek,nehogy aggódjon.Csendben ballagtak egy ijesztő,fákkal körülvett ösvényen,majd pedig egy hatalmas Onix-hoz értek.
-TI MI....kérdezte felhúzott szemöldökkel Onix(hát khhm..igen most az is van neki),de Tracy félbeszakította,gyorsan mondott valamit Flamy-nek,aki lassan bólintott,bár nem tetszett neki Tracy terve.Könnyen lehet,hogy ezt a kalandot már nem élik túl.
-Figyelj Onix,csak beszélni szeretnénk..khhm..a vezetővel.nyögte Flamy,mire Onix-nak kikerekedett a szeme,és nyelt egy nagyot.
-Hát..ha tényleg ezt akarjátok..nyögte Onix,és visszafeküdt aludni.Ez az Onix egész nap csak alszik?!gondolta Flamy.Seally remegve ment végig a jól ismert folyósokon.Nem tudta hová mennek,Flamy-vel ellentétben.Tracy lassan odaért egy ajtóhoz,nagyon kellett fegyelmeznie magát,hogy ne kezdjen el remegni.A pokemonok is ugyanígy voltak ezzel.Tracy vett egy nagy levegőt,majd pedig kopogott.
-Ki az?morogta valaki bentről.
-Hajj..úgyis meglátod,ha bemehetek.mondta félénken Tracy.Néhány másodpercig csend lett,de aztán...
-Gyere...morogta ismét.
Sally hirtelen felnézett,és nem gondolta volna,hogy ki nyit majd ajtót.Tracy nem nézett a szemébe,pokemonjai viszont körbe néztek.
-TE..MI..mondta lefagyva Sally,de Tracy csak ennyit mondott...
-Figyelj..én sajnálom..és ha nem segítesz teljesen megértem...mert tudom,hogy..de ekkor Tracy-nek elakadt a szava,és gyorsan letörölt egy könnycseppet.Sally csak lefagyva állt előtte.Nem tudta,hogy mit válaszoljon.
-M..mert..m..mi történt?kérdezte megtörten Sally.
-E..el ra..de nem tudta végigmondani,mivel már az egyik legjobb barátjaként tekintett volt Team Skull-osra.Fájt neki a gondoltat,hogy soha nem látja többé.Letörölt egy csillogó könnycseppet,és vett egy nagy levegőt,és folytatta.
-E..elrabolták..Jack-et...sírt Tracy,mert már nem tudta fegyelmezni magát,de megpróbált nagy levegőt venni,és gyorsan folytatta.
-E..egy..ismeretlen vitte..el..és maszk volt rajta..Mivel te elég sok embert ismersz..gondoltam te..biztos tudod ki lehet...de mint mondtam,nem muszáj segítened..mert én..megint elakadt a szava.
-Meg..tudsz bocsátani...n..nekem..Sally..
Sally nem tudta,hogy most maradjon gonosz...vagy próbálja meg újra amivel már régóta próbálkozott.Tudta mit érez Tracy,ezért lassan odasétált hozzá.Tracy-nek kikerekedtek a szemei,meg volt győződve,hogy most Sally meg fogja ölni.Seally,és Flamy lassan hátráltak néhány lépést.Sally lassan sóhajtott majd pedig belenézett Tracy könnyes szemébe.
-Igen...és segítek.mondta mosolyogva Sally.
-T..tényleg?nézett rá Tracy.
-Igen,el kell mennünk a Kanto regio-ba...ott van egy..khmm egy barátom..általában ő szokott..hát..embereket rabolni..nyögte Sally,aki alig hitte el,amit Tracy mondott.Viszont tudta,hogy előbb-utóbb vissza fog jönni...
-Gyere Lycanroc indulunk!kiáltotta Sally a szoba másik végébe,ahonnan lassan kisétált egy megviselt kinézetű Lycanroc.Szeme alatt fekete csík,végig lesütött szemmel ment traineréhez.Flamy alig ismert rá,már azt hitte nem is az a Lycanroc,akit ő megszeretett...De ekkor Lycanroc és Flamy egymásra néztek.Nem tudták fegyelmezni magukat,odarohantak egymáshoz.Lycanroc gyengéden megölelte Flamy-t,és megsimogatta a hátát.
-Már azt hittem,hogy soha többé nem láthatlak..suttogta Lycanroc,mire Flamy még jobban hozzábújt.
-Én is,de most már itt vagyok veled,és soha többé nem hagylak el.suttogta Flamy is.Seally csak nézte,hogy egy ilyen gyönyörű pokemon,ezzel a..szörnyeteggel legyen.Meg hát,ő Flamy-vel ellentétben ő egy kicsit sajnos többnek érezte Flamy-t, mint barát..De a kis Vaporeon nem tudhatta,hogy Flamy szíve már másé.Érezte,hogy belül szinte összetört.Tracy-re nézett,hogy ő mit szól ehhez,de ő Sally-vel beszélte az utat.Egy apró,csillogó könnycsepp folyt le az arcán,ami halkan koppant a padlón.
-Flamy tudom,hogy itt van a trainered,..de..nyögte Lycanroc,de Flamy tudta mire gondol.Mosolyogva bólintott,mire Lycanroc óvatosan egy kicsit felemelte,és lágy csókban törtek ki.Flamy-t hirtelen melegség,és nyugalom öntötte el.Lycanroc közben lassan átölelte az apró Flareon-t.Seally ezt már nem bírta nézni.Észrevehetetlenül kiosont a szobából és a folyóson halkan sírni kezdett.Ekkor viszont egy alak a sötétből elmosolyodott,befogta a száját a kis Vaporeon-t,és lerakta az egyik kínzóterembe.
-Nah..szia kicsike..egy ideig itt kell,hogy maradj..suttogta egy vérfagyasztó és dühös hang.Az illető szája hatalmas gúnyos vigyorra húzódott.
-Míg a lökött barátaid ide nem érnek..vigyorgott,majd pedig ördögien felnevetett,és tömény füst keretében eltűnt.Seally már félig sírva,elgondolkozott azon,mi lesz ha megfeledkeznek róla...
-Nah..minden megvan indulhatunk?kérdezte Tracy.Lycanroc bólintott,de Flamy idegesen körbenézett.Feltűnt neki,hogy hiányzik valami de mégis mi...Majd hirtelen észrevette,hogy a vidám Seally nincsen sehol.Gyorsan megrázta apró kis fejét,de ekkor már Tracy is rájött.Majdnem egyszerre mondták...
-HOL VAN SEALLY?!
-Az meg ki?kérdezte Sally,közben fejét egy kicsit a válla felé hajtotta.
-A Vaporeon-om,akit megmentettünk Plamy házából..De hová tűnt?!fakadt ki Tracy,mert már majdnem annyira(majdnem!)szerette,mint Flamy-t,a jelvény megszerzése miatt.
-Kicsoda?nézett Lycanroc Flamy-re.
-Seally egy Vaporeon,akit megmentettünk annak az embernek a házából..De hol van?!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Tűz a sötétségben(SZÜNETEL)
FanficFIGYELEM!EZ A KÖNYV ELÉG BORZALMAS,EZÉRT ÁT KELL MÉG ESNIE EGY ÁTÍRÁSON!Ennek tudatában olvasd! Flareon x Lycanroc.Tracy és kedvenc pokemonja Flamy,hatalmas kalandba keverednek:meg kell menteniük a régiókat John elől,közben rengeteg barátra-és elle...