-Mi?Flamy csak ennyit tudott kinyögni először,majd lassan összeszedte magát.-Lycanroc,te miről beszélsz?Lycanroc felállt,de továbbra is értetlen fejjel vizsgálta Flamy-t.
-Arról,hogy téged nem is ismerlek....kezdett bele Lycanroc,de Flamy elkeseredetten lehajtotta a fejét.
-Én vagyok az Flamy!Mi már vagy két hónapja együtt vagyunk!fakadt ki Flamy,majd elfordult.
-Ránk sem emlékszel?guggol le hozzá Sally szomorúan.
-Dehogynem!Te vagy Sally a trainerem,ő Jack a Team Skullos,és te vagy Tracy,aki meg akarja védeni a régiókat John elől.Csak..fordult Flamy-hez-Rád,kis Flareon nem emlékszem,hogy ki is vagy...Flamy ekkor elsápadt,és egy csillogó könnycsepp csúszott le a fején,majd halkan koppant a földön.Lycanroc barátságosan Flamy felé nyúlt,de a kis Flareon elhúzódott tőle,és sírva elszaladt egy Poke Center mögé.Tracy utána akart szaladni,de Jack megfogta a vállát.
-Hagyd...most egy kis magányra van szüksége.nézett a PokeCenter-re Jack,mire Tracy letörten bólintott.
-Jaj szegény kis Flamy-m...sóhajtotta.
-Nem ez nem történhet meg!Ilyen nem létezik!sírt Flamy.-Csak pont rám nem emlékszik...Miért mindig velem történik valami...majd összegömbölyödve sírni kezdett.Úgy érezte,mintha belédöftek volna egy tőrt,majd megforgatták volna benne.Hiányzott neki az ő kis Lycanroc-ja,aki szereti,és mindent megtenne érte.De ekkor Flamy előtt halkan megzörrent az egyik bokor,majd félénken kilépett belőle Umbreon.Flamy összetörten felnézett,majd elsápadt.
-Ne kérlek...Már csak te hiányoztál...nyögte Flamy,majd (mivel nem volt már ereje rá támadni)fájdalmasan lehunyta a szemét,várva,hogy Umbreon lesújtson.Umbreon viszont félénken közelebb ment,és leguggolt Flamy mellé.
-Kérlek ne sírj!mosolygott rá Umbreon,mire Flamy kinyitotta kisírt szemét.
-M..mi?nyögte Flamy,majd lassan felállt.Umbreon sóhajtott egyet,majd közelebb ment Flamy-hez,így szinte összeértek.Flamy zavartan elpirult(rossz az aki rosszra gondol!XD),és egy kicsit hátralépett.
-Figyelj Flamy...tudom,hogy nem vagyunk éppen barátok,de...sütötte le a szemét.-Csak segíteni szeretnék nektek...
-MI??!húzta fel kérdőn a szemöldökét Flamy.-Velünk akarsz jönni?erre Umbreon félénken bólintott.
-De hát te most nem John-nak dolgozol?hátrált még egy lépést Flamy.Umbreon tekintette elsötétült,majd elfordult,majd néhány másodperc múlva megszólalt:
-John...tett valami olyasmit,ami miatt már nem akartam mellettük lenni.suttogta maga elé Umbreon,majd Flamy egy könnycseppet látott leesni a puha fűbe.Flamy lassan közelebb sétált a halkan síró Umbreon-hoz,és saját fájdalmáról megfeledkezve,a vállára tette a mancsát.
-M..mi történt?kérdezte félénken Flamy,mivel hát mégiscsak egy orgyilkossal beszélget...
-John...kezdte Umbreon,de aztán már csak nézett maga elé.
-M...me..egölte Liust!fakadt ki Umbreon el-el akadó hangon,majd ökölbe szorította a mancsát.-És ezt már nem tudom megbocsátani neki.húzta ki magát végül Umbreon,majd letörölte a könnyeit.Flamy eggyütérzően elmosolyodott.
-Ez esetben...üdvözlünk a csapatba!mosolygott Flamy.Umbreon is elmosolyodott,majd hirtelen megölelte Flamy-t:
-Köszönöm.suttogta Flamy puha szőrébe Umbreon.Flamy visszaölelte,majd elengedte a hálás kis Umbreon-t.
-Béke?nyújtotta a mancsát.
-Béke.fogott vele kezet?mancsot? Flamy.
-Flamy!Gyere menjünk a következő gym-hez!jött a Poke Center mögé Tracy,majd elsápadt.
-Úristen Umbreon!Nem merd bá...kezdte volna a sápadt Tracy,de Flamy gyorsan megrázta a fejét,és megpróbálta elmondani trainer-ének a kis fekete kívánságát.Tracy lassan bólintott,majd megfordult:
-Sally gyere egy kicsit!kiáltott Tracy.Sally visszahívta lycanroc-ot,majd odasétált Tracy-hez.
-MI A FRANC?UMBREON?!
ESTÁS LEYENDO
Tűz a sötétségben(SZÜNETEL)
FanficFIGYELEM!EZ A KÖNYV ELÉG BORZALMAS,EZÉRT ÁT KELL MÉG ESNIE EGY ÁTÍRÁSON!Ennek tudatában olvasd! Flareon x Lycanroc.Tracy és kedvenc pokemonja Flamy,hatalmas kalandba keverednek:meg kell menteniük a régiókat John elől,közben rengeteg barátra-és elle...