FIGYELEM BLOOD WARNING!
-Salazzle vedd el tőle!kiáltotta villámgyorsasággal Plamy,mire Salazzle már rohant is a sápadt Tracy felé.
-Zappy Thunderbolt!ordította ijedten Jack,majd Zappy még gyorsan vakkantott egyet,és (néhány másodpercnyi koncentrálás után)hatalmas villám vágott Salazzle-be.Zappy move-ja után Salazzle körül sárga szikrák kezdtek pattogni.
-Ezzaz paralízist kapott!ujjongott megkönnyebülve Jack.
-Kösz Jack!nézett Tracy hálásan barátjára,majd kiengedte Umbreon-t,és Flamy-t.
-Add fel Plamy túlerőben vagyunk.vigyorgott pszichopatán Sally,majd a Golisopod-ot fojtogató Lycanroc-ra nézett.
-SOHA.nevetett dühösen Plamy,majd előhívott egy Galar Linoone-t,egy vigyorgó Gengar-t,és egy Crobat-et.
-Vegyétek el tőle!morgott Plamy,mire az összes pokémon támadásba lendült.
-Ajjajj,na most van gond...nyelt egyet Jack,majd előhívta Vely-t.
-Flamy Fire Blast,Umbreon Shadow Ball!mutatott előre Tracy.Umbreon elmosolyodott,majd egy vibráló fekete-lila gömböt küldött Crobat-ra,aki annyira megrémült,hogy nem bírta kikerülni az egyre nagyobb gömböt.Belevágódott a kis denevérbe,aki vérző fejjel a földre esett.
-Linoone Night Slash-et!vigyorgott Plamy,mire Linoone karmai megnőttek,és bele akart karmolni a sápadt Flamy-be.Umbreon gondolkozás nélkül Flamy elé ugrott,így ő sebződött az erős move-tól.
-J..jól vagy Umbreon?ment közelebb Flamy a vérző oldalú Umbreon-hoz.
-Persze,soha jobban!köpte ki a szájába levő vért Umbreon,majd harciasan morgott egyet.
-K..köszönöm.mosolygott Flamy,mire Umbreon is mosolyra derült.
-Lycanroc Stone Edge!kiáltotta Sally vigyorogva,mire Lycanroc morogva beleütött a földbe,amiből éles jégdarabok kezdtek kinőni Gengar felé.
-Gengar Teleport!Linoone Scratch!morgott Plamy.Linoone belekarmolt Lycanroc-ba,aki felordított.Flamy elejtett egy könnycseppet,de még mindig szomorú volt a piros farkas miatt,meg hát nem akart csata közben sírni.Gengar viszont észrevétlenül Tracy mögé teleportált.Kimeresztette pengeéles karmait(jessz most az is van nekiXD),és elvágta Tracy hátizsákja pántját.
-Mi a...?fordult meg Tracy,de már késő volt.Gengar vigyorogva,kezében egy gyűrött térképet szorongatva teleportált vissza gazdájához.
-Az csak nem a hozzá vezető...lépett előre Jack sápadtan.
-Dehogynem!Pont az a térkép!John köszöni a segítségeteket!vihogott Plamy,majd a szintén vihogó,és gúnyosan mosolygó csapatjával elteleportált.
-Ó...ilyen NINCS!Már csak az hiányzott,hogy elmenjen hozzá!fogta a fejét Tracy,közben Flamy-t simogatva.
-Visszaszerezzük.Mint mindig.szögezte le Jack,majd visszahívta pokémonjait.
-Ez egy elég rossz ötlet Jack.Gondolom én, egyenesen John-hoz viszi a térképet az a kis görcs, mi már nem érnénk oda időben.Meg hát John elég szépen tudja bevédeni magát.mondta Sally,miközben Lycanroc-nak adott be egy Max Potion-t.
-A..akkor most mi le...kezdte Tracy,de Jack a szavába vágott:
-Van egy viszonylag jó ötletem!mosolyodott el Jack.
Lycanroc bánatosan kereste a kis Flareon-t.Még mindig nem emlékezett rá,de elég rosszul is érezte magát emiatt,ezért bocsánatot akart kérni tőle.Emlékezett egy piros-kék villanásra,amitől akaratlanul is ökölbe szorult a mancsa.
-Flamy!kiáltott a Flareon után,aki viszont nem hallotta meg.-Várj!nyúlt utána,majd gyorsan követte.
-U..Umbreon?Jól vagy?nézett Flamy Umbreon oldalán hosszan elnyúló vérző vágásokra.
-Persze.Csak nem akartam,hogy megsérülj.mosolygott Umbreon,mire Flamy zavartan nevetett egyet.
-Nagyon köszönöm!pirult el Flamy,és Umbreon.Lycanroc-nak erre felrepült egy halvány emlék:ahogy Sally kiküldi egy ismeretlen trainer ellen,de egyszerűen nem tudja megtámadni az elpirult Flamy-t,ahogy a kivégző teremben fekszik,és valaki megvédi,amit érzett,mikor Salazzle megtámadta a vérző Flamy-t.Tágra nyíltotta izzó vörös szemét,majd ökölbe szorult a keze.Odarohant a zavarban lévő Flamy-hez,és...
-Emlékszem rád kedvesem!nevetett Lycanroc,majd megcsókolta a sápadt Flareon-t,Umbreon szeme láttára.Umbreon mérgesen lehunyta a szemét,majd lassan karmait kimeresztve elsétált.
-T..tényleg...emlékszel..r..rám?mosolygott reménykedve Flamy,mire Lycanroc hevesen bólogatni kezdett.
-Mindenre kedvesem.Mindenre.
ESTÁS LEYENDO
Tűz a sötétségben(SZÜNETEL)
FanficFIGYELEM!EZ A KÖNYV ELÉG BORZALMAS,EZÉRT ÁT KELL MÉG ESNIE EGY ÁTÍRÁSON!Ennek tudatában olvasd! Flareon x Lycanroc.Tracy és kedvenc pokemonja Flamy,hatalmas kalandba keverednek:meg kell menteniük a régiókat John elől,közben rengeteg barátra-és elle...