Flamy még mindig azon gondolkozott,amit Tracy mondott.Hallgass a szívedre!gondolta végig újra és újra.De hát mindkettejüket szeretem...Lassan ballagott Seally mellett,kicsit lemaradva.A kis Vaporeon-t sem hagyták békén az aggasztó gondolatok.Vajon Flamy ezt komolyan gondolta?Hiszen ha úgy nézem,egyedül én vagyok a hibás azért,ami történt.marcangolta saját magát.Lassan hátranézett és látta,hogy Flamy is éppen gondolkozik valamin.Félénken megszólította.
-Flamy?kérdezte hirtelen Seally,mire kis Flareon összerezzent.
-Igen?
-Nem baj ha..hát..nagyon hülye kérdés lesz?suttogta Seally.
-Mondjad csak!mosolygott Flamy.
-M..még..akkor is..engem..fogsz sz..szeretni,hogyha..Lycanroc visszajön?dadogta Seally elpirulva.Flamy még néhány másodpercig gondolkozott,de aztán belenézett Seally csillogó mélyfekete szemébe.
-Seally,én mind kettőtöket szerettem,de egyszerűen...nem nem tudnék dönteni.sóhajtott Flamy. A kis Vaporeon nagyon meglepődött erre a kijelentésre.Egyrészt örült,mert Flamy szereti őt.Másrészt pedig Lycanroc-ot is pontosan úgy szereti,mint őt.Lassan ballagtak trainereik után,akik szintén csendesen sétáltak egymás mellett.
-Hová is megyünk?nézett Sally-re Tracy.
-Tudod hol van a víz gym?kérdezte Sally.Ekkor Tracy mintha...megfagyott volna.Egy olyan emlék kötötte oda amit mélyen eltemetett magában,de ekkor felszakadtak a régi sebek.Tracy lesütötte a szemét,majd lassan lecsukta.Nem akart odamenni.
-Tracy,mi a baj?kérdezte Sally.
-B..biztos oda kell mennünk?suttogta Tracy,olyan halkan,hogy alig lehetett érteni.
-Igen,ott lakik.vonta fel a szemöldökét Sally.-Miért mi..a baj?
-Történt ott..valami..suttogta Tracy.Sally továbbra is kíváncsian nézte,ezért folytatta.
-Régen a..szüleimmel ott laktunk..de aztán,...a Rakéták..megpróbálták elfoglalni a kis ,,falut,,.suttogta Tracy,el-el akadó hangon.
-Csak nem..nézett fel rá kikerekedett szemekkel Sally.
-Betörtek a házunkba..és..de ekkor Tracy halkan sírni kezdett.Flamy és Seally összenéztek.Nem értették nagyon,de aztán Flamy-nek leesett miről beszél Tracy.
-És én akkor találtam rá.suttogta Flamy.Sally lassan megölelte a halkan síró Tracy-t.Tracy ruhaujjával letörölt egy csillogó könnycseppet,majd pedig hirtelen visszaölelte Sally-t.
-Bármi is köt oda,most a barátom megmentése a cél.suttogta Tracy,még mindig lesütött szemekkel.
-Tracy,hogyha...
-Nem.Elmegyünk érte.nézett fel Tracy.Sally nagyon lassan bólintott.
-Reendben.Flamy ránézett Seally-re,aki gondolataiba merült.
-Flamy?
-Igen?
-Mi történt pontosan azon a napon?kérdezte,bár nem fejtette ki melyik napról beszélt,Flamy egyből megértette.
-Hát..én csak annyit láttam,hogy berúgták az ajtót,és..egyszerűen hidegvérrel megölték az ijedt szülőket,és otthagyták a síró Tracy-t.Viszont tudtam,hogy nem hagyhatom magára,ezért odasétáltam hozzá,és vigasztalni próbáltam.sóhajtott Flamy.
-Úristen...mondta kikerekedett szemekkel Seally,mert nem bírta az ilyen ,,storykat,,.
-Ezt az emléket olyan mélyre temette magában,hogy soha többé ne emlékezzen arra az esős estére...De sajnos most pontosan a helyszínére kell mennünk.mondta egyre halkuló hangon Flamy.
Sally csak azon gondolkozott amit Tracy mondott.Nem hagyta nyugodni egy olyan gondolat,ami eddig nem is jutott eszébe.Vajon a Team Skull-osok is csináltak ilyesmit?Ők is ilyen kegyetlenek lennének,mint a már leszerepelt Rakéták?És ami miatt a legjobban marcangolta saját magát,az az egy bizonyos kérdés,amit mostanában elég sokszor feltett magának.Vajon ő is ilyen...volt?Tudta a választ,de nem akarta elfogadni.
Tracy lesütött szemmel lépkedett a gondolataiba merülő Sally mellett.Próbált másra gondolni..Bármire csak..arra ne.De már feladta,hagyta,hogy azok a bizonyos képsorok megjelenjenek a szeme előtt.Semmi másra nem bírt gondolni,csak arra a negatív emlékre,de ekkor szemei előtt megjelent egy piros-sárga folt.Egy apró foltnyi remény,aki emlékeztette arra,hogy ne adja fel.
-Valami terv?kérdezte hirtelen Tracy,mire Sally összerezzent.
-Hát...
-Van egy naagyon hülye ötletem.mosolygott Tracy.
-Hallgatom...nézett a szemébe Sally.
-Mivel neked most nincs használható pokemonod,ezért szerintem hirtelen törjünk be hozzá,fogjuk le,és követeljük tőle,hogy mondja meg hol van Jack.hadarta Tracy.
-Értem,de ez eléggé...kockázatosnak tűnik.mondta lassan Sally.
-Van más választásunk?kérdezte Tracy,és tudta,hogy most ő nyerte a vitát.
-Flamy?
-Hmm?nézett Flamy Seally csillogó fekete szemébe.
-És az előtt,hogy találkoztál volna Tracy-vel,te mit csináltál?kérdezte halkan Seally.
-Én?Hát Eevee létemről csak arra emlékszem,hogy egy hideg téli estén beszöktem egy Poké-Center-be,és gyorsan bebújtam a polcok közé,mivel nagyon fáztam.De aztán megláttam egy kicsi csillogó piros követ.Hallottam azokat a történeteket amiben az átfejlesztés szerepelt,ezért bizonytalanul hozzáértem a kis kőhöz.Elmondhatatlan érzés volt az átfejlődés...Kellemes bizsergés futott végig a testem minden pontján,és szinte ragyogtam...Majd amikor a bizsergés szép lassan eltűnt,észrevettem,a változásokat.El sem hittem,hogy egyszer én is átfejlődhetek.De megtörtént.A további napokat új képességeim elsajátításával töltöttem.Nem ment valami jól,de hát próbálkoztam.Majd úgy körülbelül 3 hét múlva találkoztam Tracy-vel.fejezte be beszámolóját Flamy,majd pedig gyorsan hozzátette.-És te?
-Hát engem a régi trainerem nevelt fel,és fejlesztett át...De 2 nappal azután,hogy átfejlődtem elszakítottak tőle.Már a nevére sem emlékszem..Ha viszont jól emlékszem,akkor majdnem én voltam az első,akit ŐK elraboltak.suttogta Seally.
-Ó,ez...nagyon szomorú.suttogott már Flamy is.
-De most,hogy már te itt vagy velem,sokkal jobb.mondta, majd hirtelen megcsókolta.Flamy nagyon meglepődött,de aztán magához ölelte Seally-t.
-Nézzétek ott van a gym!kiáltotta Sally,mire mindenki felkapta a fejét.Futva siettek a kis faluba,de Tracy megtorpant.
-Mi a b...
-Ott van.mutatott Tracy egy nagyon rossz állapotban lévő házra.Szemében hirtelen egy apró könnycsepp jelent meg,majd lassan lefolyt az arcán.Senki nem mert a romos házra nézni.Tracy még gyorsan mormolt valamit,de aztán nagy léptekkel elindult az egyik utcába.
-Nah,hol is lakik?nézett hátra Tracy,mire Sally halványan elmosolyodott,és egy kis gyaloglás után rámutatott egy besötétített házra.
-Itt.Akkor a terv vál...de nem tudta végigmondani,mivel Tracy berúgta az ajtót,és eltűnt a kicsiny házban.Mindenki megtorpant(már aki még ott volt),de aztán kikerekedett szemekkel beléptek a sötétségbe.Majd pedig csak fájdalomra,és egy koppanásra emlékeztek.
YOU ARE READING
Tűz a sötétségben(SZÜNETEL)
FanfictionFIGYELEM!EZ A KÖNYV ELÉG BORZALMAS,EZÉRT ÁT KELL MÉG ESNIE EGY ÁTÍRÁSON!Ennek tudatában olvasd! Flareon x Lycanroc.Tracy és kedvenc pokemonja Flamy,hatalmas kalandba keverednek:meg kell menteniük a régiókat John elől,közben rengeteg barátra-és elle...