15.fejezet

13 4 0
                                    

Flamy idegesen nézett arra a helyre,ahol Seally eltűnt.Miért ment el?kérdezte magától.Nem is figyelt a harcoló Oddish-t.Talán...nem.Ezt már megbeszéltem vele.Nem is figyelte,hogy Tracy megnyerte a víz jelvényt,és már ujjongva sétáltak ki a hatalmas gym-ből.Azzaz,csak sikerült ez is!gondolta mosolyogva.Mikor kisétált az épületből mosolyogva,Jack egyből megölelte.

-El sem hiszem,sikerült!ujjongott Tracy.

-Grat,Tracy!mosolygott Sally.

-Jaj,ezt majdnem elfelejtettem!mondta Tracy, majd gyorsan a zsebébe nyúlt,és kivette Oddish labdáját.

-Köszönöm Jack!Jack erre halványan elpirult,és kiengedte Oddish-t.

-Szép volt Vely.nézett Oddish apró piros szemeibe.

-Nah,és most merre?kérdezte Sally.

-Szerintem irány Surge-höz!kiálltotta mosolyogva Tracy,de utána viszont gyorsan hozzátette

-Mert szerintetek?Jack és Sally gondolkozott még néhány másodpercig,de aztán majdnem egyszerre bólintottak.

-Menjünk!

Seally kiengedte börtönéből a villogó szemű,sebes Umbreon-t.Lassan a szemébe nézett,és ördögien elvigyorodott.

-N..ne kérlek..suttogta Umbreon,és lesütötte a szemét.

-Segítséget kérek tőled.szögezte le Seally és megfordult.

-Micsoda?!bukott ki Umbreon-ból.Seally halkan felsóhajtott,és vöröslő szemekkel fordult hozzá.

-Te is meg akarod ölni...Flamy-t és Lycanroc-ot?

-Holtan akarom őket látni.

-Egyetértek.

Tracy még mindig mosolyogva sétált Jack és a gondolataiba merülő Sally mellett.Majd Tracy hirtelen előkapott egy Great Ball-t,és előhívta Sandy-t.

-Figyelj Sandy,most megyünk a villám gym-be.Készen állsz rá?kérdezte csillogó szemekkel.Sandy mosolyogva bólintott,és leugrott Flamy és Lycanroc mellé.

-...Ilyet többet ne csinálj.suttogta Lycanroc-Ígérd meg!

-Megígérem.mondta Flamy,és hozzábújt Lycanroc-hoz.-Nagyon hiányoztál...

-Te is nekem.mondta mosolyogva Lycanroc,és megcsókolta Flamy-t.Sandy illedelmesség miatt elfordult.Őt nem zavarta Flamy és Lycanroc ,,kapcsolata,,,mert neki valahol távol igenis volt valakije.Akit Tracy miatt el kellett hagynia,de ha már nem veszik neki hasznát visszamegy hozzá.Azonban gondolataiból egy vékony sikoltás,és fájdalom zökkentette ki.

Flamy lassan kinyitotta a szemét,és miután szeme hozzászokott a sötétséghez,néhány maszkos embert látott.De nem is hasonlítottak a Team Skull-osokhoz,mivel ők úgy viselkedtek,mintha bármelyik másodpercben felrobbanhatnának.

Tracy felült,és egyből észrevette maga mellett Jack-et,és Sally-t.Jack is felült,és egyből kikerekedett a szeme.

-Jaj ne...suttogta,de az egyik maszkos egyből megfordult,és lassan odasétált hozzájuk.

-Tudod,hogy miért vagy itt?kérdezte a maszkos vékony, szinte cincogó hangon.

-Jess,vedd már le azt a maszkot!mosolygott Jack,mire Jess morgott egyet,és levette a maszkját.Hosszú barna haja volt egyetlen lila tinccsel,szakadt szürke pólója kicsit nagy volt rá,de úgy látszik ez nem zavarta.Koszos rövidnadrágja vége le volt szabva.Arcán hatalmas sebhely,és sok kisebb.

-Most mivan?!fakadt ki Tracy,majd belenézett Jess csillogó zöld szemébe.

-Tracy,bemutatom neked a drága kis húgomat,Jess-t a Menekültek vezetőjét.mosolygott Jack,de aztán Sally-re nézett.

-Nem tudom,hogy nála van-e.közölte Jack,mire Jess ráüvöltött

-MI AZ,HOGY NEM TUDOD?2 ÉVED VOLT RÁ,HOGY MEGKERESD TE...

-ELÉG!kiáltotta Tracy,mire mindenki elhallgatott.-Mi a FRANCRÓL beszéltek?Jess még egyszer villogó szemekkel Sally-re nézett,de aztán Tracy-hez fordult.

-Mint hallottad,én Jess vagyok a Menekültek vezetője.Ezt a szervezetet olyan emberek alkotják,akiket ŐK..mutatott Sally-re-keresnek.

-Ó...de..mit akartok tőlünk?kérdezte halkan Tracy.

-Kiadtam a szerencsétlen bátyámnak,hogy tudja meg,ki volt az aki...ellopta az én pokemonomat.Egyszerűen nem tudok meglenni nélküle.De amikor kiderült,hogy kinél van...

-Sally-nél?lepődött meg Tracy,bár maga sem értette,ezen miért kell ennyire meglepődni.

-Nála.Most már csak az a kérdés..hogy..él-e még...sóhajtott Jess,majd megfordult.

-Tracy,viszont ha nincsen nála,akkor kénytelenek leszünk...

Sally nem nyitotta ki a szemét,nem merte.Ismerte Jess-t,és azt is tudta,hogy miért van itt.Nála volt,de..az a pokemon nagyon erős...Engem megölni...te?Sok sikert.gondolta.De amikor rájött,hogy nem csak Jess van itt...

-Nem.Jess hidd el,ő már nem az a kegyetlen gyilkos,akit te ismersz...Erre a mondatra egyszerre hatódott meg,és kérdőjelezte meg a mondatot.Hát..ideje bebizonyítani a mondat igazát.

Tracy ránézett az ,,ébredező,, Sally-re,aki értetlenül körülnézett,majd pedig Jess-re nézett.

-Hát szia Jess.

-Nálad van te rohadék?hadarta Jess,csillogó szemekkel.

-Nálam hát.De az,hogy vissza akarom-e adni,az már más kérdés.Jess halkan kuncogni kezdett.

-Na ne röhögtess.

-Ha legyőzöl visszaadom,ha nem nálam marad.vigyorgott Sally,mivel tudta Jess nem tud harcolni.

-Hajj...Jack kérem Vely-t.kiáltotta oda Jack-nek,aki odadobta Oddish labdáját.

-Sally,nem lenne egyszerűbb ha visszaadnád...kérdezte Tracy.

-Ugyan már,egy kis szórakozás nem árthat!vigyorgott Sally,majd megfordult.

-Lycanroc téged választalak!

-Oddish téged választalak!Oddish értetlenül Lycanroc-ra nézett.Vele kell harcolnom?Na ne már.Lycanroc is hasonlóan gondolkodott,de Jess kiáltása szakította félbe gondolatait.

-Oddish Solar Beam!Oddish még egy pillanatig habozott,de aztán bevetette jól ismert támadását.Lycanroc sebződött,de még kibírta.

-Lycanroc Crunch!kiáltotta Sally,mire Oddish-ba belevágódtak a hegyes fogak.

-Oddish Giga Drain!mosolygott Jess,mire Oddish elszívta Lycanroc maradék energiáját.

-Ó a franc...morgott Sally.

-HÁ,ide a pokemonom!mosolygott kárörvendően Jess.

-Nesze.dobott oda Sally egy Poké Ball-t.Jess egyből ki is engedte,és egy Lycanroc bújt ki belőle,aki narancs-fehér színű volt.Jess megölelte kis kedvencét,majd Tracy-hez fordult.

-Tracy,Jack ti már elmehettek.De viszont most,hogy már Sally látta a rejtekhelyünket muszáj lesz...Sally erre majdnem arcon vágta Jess-t.

-Jess,Sally velünk van!fakadt ki Tracy.

-Na jó MIVAN?!

-Éppen ő vezet el minket John-hoz,hogy le tudjuk állítani ezt az egészet!

-Ó...na ezt nem tudtam...Sally nézett Jess rá.

-Figyelj,nekem semmi kedvem nincs megölni téged.Elmehetsz,ha soha nem jössz ide vissza.Ígérd meg!kérte Jess.Hát az én ígéretem aztán jó sokat ér...gondolta Sally.

-Megígérem.majd gyorsan hozzátette-És sajnálom ami a múltban történt.

-Tényleg megváltoztál.mosolygott Jess.-Sok szerencsét John-hoz!

-Köszönjük!mondta Tracy,és a kis csapat kisétáltak a Menekültek búvóhelyéről.



Tűz a sötétségben(SZÜNETEL)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz