-Mondj BÁRMIT.suttogta összetörten Sally.Zamazenta ránézett Zacian-ra,aki előbbre lépett,és Dynamaxolt.A kardja viszont széttört...
-Amint látjátok,a legendás kardom eltört.Egyetlen pokemon van,aki össze tudja forrasztani,de őt nem könnyű megtalálni.harsogta Zacian,majd testvére is előbbre lépett.
-Ő pedig...Victini.közölte Zamazenta.
-MI?!Victini-t már évtizedek óta nem látták!tárta szét karját Jack,mire Sally felállt.
-Akkor mi leszünk az elsők ebben az évtizedben.sziszegte Sally,mire Jack hátrált egy lépést.
-Mivel a kardom használhatatlan,nem tudjuk végrehajtani a speciális move-unkat,amivel segíthetnénk.sóhajtott Zacian,majd visszaváltozott.
-Hát,ha nincs más mód...nyögte Tracy,majd zsebre vágta Flamy labdáját.-Akkor merre kell menni?
-Liberty Island-en látták utoljára.Vonattal is el lehet jutni oda. vakkantotta Zacian.Sally inkább csak letörten a földet bámulta.Zamazenta erre mellételeportált,és halkan megszólalt:
-Ha megtaláljátok Victini-t,ígérjük,hogy visszahozzuk a Lycanroc-odat.suttogta neki Zamazenta.Sally szomorúan bólintott,és Tracy-ék felé fordult.
-Szerintem indulhatunk is.mondta Sally,miközben csak maga elé nézett.
-Ha megvan,csak mondjátok ki a nevünket.Sok szerencsét!mondta a testvérpár kicsit szomorúan mosolyogva,majd porrá váltak,és eltűntek.
Tracy előhívta Flamy-t,és elkezdte ébresztgetni.Flamy fájdalmasan felnyögött,majd Tracy-re nézett.
-Nyugalom Flamy,megmentjük.ölelte meg Tracy pokemonját.Flamy amint eszébe jutott mi történt elsírta magát.
-Nem nem nem!Miért mindig velünk történik valami?!fakadt ki Flamy sírva.Tracy még jobban magához ölelte a síró Flamy-t,majd gondolataiba mélyedve simogatni kezdte.Kicsit később inkább visszazárta a labdájába.Jack eközben közelebb ment a szomorú Tracy-hez.Tracy ránézett,majd halványan elmosolyodott.
-Legalább mi még itt vagyunk.mondta Tracy,majd a távolba mélyedt,és egy darabig nem is nézett Jack-re.
-Min gondolkozol?billentette oldalra a fejét Jack,majd Tracy vállára tette a kezét.
-Ha magammal vittem volna Flamy-t...talán ez nem is történt volna meg...sütötte le a tekintetét.
-Ugyan már...Ehhez neked semmi közöd nem volt...ölelte meg Jack kipirulva Tracy-t,aki hirtelen visszaölelte.Jack elengedte Tracy-t,majd mindketten kipirultan a földet nézték.
Sally(most még a szokásosnál is)elég csendesen követte Tracy-éket.Nagyon sápadtan ment,félő volt,hogy mindjárt elájul.Keze ökölbe szorulva,néha egy apró könnycsepp fojt le arcán.(fhu mingyá Petőfi leszekXD)Egy hang,egy gondolat nem hagyta nyugodni...
És ha nem tudjuk megmenteni?
Gondolataiból Tracy hangja rángatta ki:
-Itt az állomás!kiáltotta Tracy.Jack előrement kifizetni a jegyeket,addig Tracy odament Sally-hez.Sally ránézet majd hangtalanul lehunyta a szemét.
-Ne aggódj,addig nem nyugszok,míg meg nem találjuk Victini-t.suttogta neki Tracy.Sally erre felnézett.Tracy belenézett a smaragdzöld szempárba,majd megölelte(jah,ma ilyen ölelkező nap vanXD)Sally egy pillanatig még meredten állt,majd lassan visszaölelte Tracy-t.
-Ígérd meg,hogy megtaláljuk.suttogta neki Sally összetörten.
-Ígérem.bólintott Tracy.Majd,mivel Jack is visszatért,felszálltak az éppen induló kék csíkos vonatra.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tűz a sötétségben(SZÜNETEL)
Hayran KurguFIGYELEM!EZ A KÖNYV ELÉG BORZALMAS,EZÉRT ÁT KELL MÉG ESNIE EGY ÁTÍRÁSON!Ennek tudatában olvasd! Flareon x Lycanroc.Tracy és kedvenc pokemonja Flamy,hatalmas kalandba keverednek:meg kell menteniük a régiókat John elől,közben rengeteg barátra-és elle...