Tracy ijedten nézett fel,és meglátta maga mellett az ájult Jack-et,és a vérző Sally-t.
-Ha velük végeztél,mehetünk akárhova,senki nem tud fellépni ellenünk.mondta egy ismeretlen,majd pedig ördögien felnevetett.
-Amint felébrednek,öld meg őket.mondta majd kisétáltak a szobából.
-Salazzle,vigyázz a vendégeinkre!mondta Plamy,majd pedig becsukta az ajtót.Tracy tettette,hogy még el van ájulva.Sally halkan felnyögött,és kinyitotta szemét.Meglepetten körbenézett,de addigra Salazzle összegömbölyödve elaludt.
-Sally valami ötlet,hogyan jussunk ki?kérdezte reménykedve Tracy,de Sally bánatosan megrázta a fejét.Jack is halkan felnézett,és lezajlott ugyanez a párbeszéd.
-Várjunk csak...mosolyodott el Sally,majd pedig csettintett,és Lycanroc egyből felébredt.
-Lycanroc,feszítsd szét a rácsot!utasította Sally,mire Lycanroc úgy hajlította szét a rácsokat,mintha gyurmából lennének.Mindannyian lefogták Salazzle-t és bekötötték a száját,hogy még véletlenül se tudjon ,,árulkodni,,.Sally átnyújtott Tracy-nek és Jack-nek egy-egy aprócska kis kést.
-Terv a következő.Kimegyünk ráugrunk a vezetőkre,és a torkukhoz szorítjuk a kést.Ha elenkeznek,tudjátok mit kell tenni.Ha megadják magukat...fogjátok le őket,a többit megoldom.hadarta Sally,de Tracy félbeszakította.
-Én n..nem vagyok..képes a..a gyilkosságra Sally..mondta majd lesütötte a szemét,mire Jack hasonlóan tett.
-Hajj...sóhajtott-Akkor én megoldom,csak fogjátok le őket.Feszülten figyeltek mikor nyitja ki az ajtót.Kinyitotta,és ő Plamy-re ugrott rá,Tracy és Jack pedig John-ra.
-Mi a...kiáltott John.
Kapálóztak egy ideig de aztán feladták.John viszont lelökte Tracy-t és Jack-et,és pókszerű pokemonjával elteleportált.Plamy-nek nem volt ilyen szerencséje,Sally a torkához szorította a kését.
-Nah,úgy tűnik,hogy a történelem megismétli önmagát..nyögte Plamy fuldokolva,mire Sally lefagyott.
-H..hogy érted ezt?kérdezte Tracy,mire Sally kicsit lejeb vitte a kését,hogy tudjon normálisan beszélni.
-A ,,barátotok,, erről nem is mesélt nektek?Nem is csodálom,hehe biztos el akarja felejteni..mosolygott gúnyosan Sally-re Plamy.
-Jaj ne...nyögte Sally mivel már tudta miről akar mesélni.
-A kis barátotok egyszer megpróbált minket...megölni,hogy elfoglalhassa John helyét,ezzel szinte az összes regio-t birtokolni akarta.itt felnevetett-Csakhogy pontosan ugyanígy szorítottam a kést a torkához,mikor ő nem figyelt.Szépen meg lettél büntetve,és te azt mondtad..de nem tudta befejezni Sally mérgében a falhoz rúgta.
-FOGD BE!morogta Sally.
Lycanroc nem akarta követni a trainer-eket.Inkább elindult megkeresni Flamy-t.Benyitott az egyik szobába,és akkor meglátta.Flamy felkapta könnyes szemét,és Lycanroc-ra nézett.
-Meneküljetek!Ez egy csapda!hadarta Flamy.
-Már megpróbálkoztak minket elkapni,de kijutottunk,és engem nem érdekelne,hogyha csapda a világ végére is elmennék érted.mondta Lycanroc és szétfeszítette Flamy rácsait.
-K..köszönöm Lycanroc.bújt hozzá Flamy.Lycanroc megsimogatta Flamy fülét,és érezte,hogy a kis Flareon-nak egyre gyorsabban ver a szíve.Egymáshoz bújtak,és észre sem vették,hogy odakint mi folyik.De talán nem is érdekelte őket.Aztán Flamy félénken megcsókolta Lycanroc-ot,aki édesen visszacsókolta.Elvesztették az időérzéküket,nem tudták megmondani,hogy hány percig voltak ott.
-Miért...mit mondtál?nézett Tracy Sally-re.
-Hogy ha legközelebb alkalma lesz rá,biztosan átveszi az irányítást.nevetett Plamy.Tracy és Jack ránézett Sally-re,aki mintha megfagyott volna.
-Tracy,nézd.É..én tényleg megcsináltam mindent amit mondott...de már rég letettem erről..nyögte Sally,de Tracy csak egy mondatot mondott.
-Ha igazat mondasz,hiszek neked,de ha nem mondtál igazat,és ha én erre rájövök a két kezemmel foglak megfojtani.közölte Tracy közben akaratlanul nem bízott benne.Jack is így érzett.Mind a kettejük ugyanazzal az indokkal nem hitt neki.Miért bízzanak egy bűnbanda gyilkos vezetőjébe,aki még néha saját magát sem képes kontrollálni?Jack az erdős eset után próbált bízni Sally-ben,de egyszerűen nem ment neki.Sally látta,hogy nem hisznek neki.
-Miért nem hisztek nekem?!kérdezte Sally,bár nagyon jól tudta,hogy miért nem.
-Figyelj Sally...próbálkozott Tracy,de Sally csak leintette.
-Tudom ki vagyok,próbálok megváltozni,de ti még esélyt sem adtok nekem.mondta rájuk sem nézve.Plamy csak meredten nézte az eseményeket.Tracy sóhajtott egyet,és ránézett Jack-re.Egyikük sem szólalt meg,nem tudták,hogy mit mondjanak.
-Próbálok megjavulni,de minek?Az emberek csak is azt fogják nézni ki voltam régen.
-Akkor meg minek próbálkozzak.morogta majd pedig eldobta kését úgy,hogy Plamy a ruhájánál fogva beszoruljon.Másik kését zsebre vágta,és elindult abba a szobába ahol Lycanroc és Flamy volt.Visszahívta Lycanroc-ot,és szótlanul kiment a szobából.Utoljára még ránézett Tracy-re és kiment a házból.Tracy lefagyva állt meg.De most nincs idő önmarcangolásra és odament Plamy-hez és belenézett az aranyszínű szempárba.
-Most szépen beszélsz nekünk John-ról.közölte Tracy.
-ÉN AZTÁN NEM MONDOK SEMMIT!mosolygott Plamy,mire Jack elővette Sally-től kapott kését,és megfenyegette.
-Hát akkor muszáj lesz ezt használnom.mondta mosolyogva Jack.
-R..rendben b..beszélek!J..John itt a 34-esben lakik...de..van egy..hülye...ren..rendszere.Cs..csak az..léphet be aki elég erős hozzá.Hány gym jelvényed van?nézett Tracy-re aki kikerekedett szemmel nézett maga elé.
-EGY SINCS.majd halkan szitkozódni kezdett.
-Akkor jó gyűjtögetést.röhögött Plamy,mire Jack pofon vágta.
-Hát Tracy akkor kalandra fel!De..hol van Flamy?nézett körbe Jack.Tracy átsietett a másik szobába ahol Flamy a földön feküdt,és megállíthatatlanul csak sírt.
-Mi az F..kérdezte Tracy,de ekkor rájött.Flamy rá sem nézett.Elment.Ezt egyszerűen nem tudta feldolgozni.Nem találkozhatok vele többet.Ennyi kész vége.Fejét lehajtotta,és halkan sírt.Könnyei szintén halkan koppantak a földön.De ekkor egy kék pokemon tűnt elő.Olyasmi fej mint Flamy-é,fehér gallérja, sárga halszerű fülek,hosszú halfarok,és kecses alkat.Flamy a szemébe nézett,és tudta már látta valahol.
-K..ki vagy te?nézett rá Flamy.
-Seally,Vaporeon vagyok.Nemrég kerültem ide.De most nem ez a lényeg.Mi a baj?kérdezte Seally.
-S..semmi.szipogta Flamy.
-Ahogy hallottam olyasvalaki ment el,akinek nem kellett volna.Én sajnálom.mondta majd óvatosan megölelte Flamy-t.Flamy szomorúságában megölelte.Milyen kedves Vaporeon.Pedig nem is ismer.
-Bárcsak tudnék segíteni...mondta Vaporeon,és végigsimított Flamy-n.
ESTÁS LEYENDO
Tűz a sötétségben(SZÜNETEL)
FanficFIGYELEM!EZ A KÖNYV ELÉG BORZALMAS,EZÉRT ÁT KELL MÉG ESNIE EGY ÁTÍRÁSON!Ennek tudatában olvasd! Flareon x Lycanroc.Tracy és kedvenc pokemonja Flamy,hatalmas kalandba keverednek:meg kell menteniük a régiókat John elől,közben rengeteg barátra-és elle...